Digestoř
Digestoř 05/04/2011 06:27:16
K Chrástecká:
Stále se k těm debilům tolik nehlaste, vím, že seš jejich královna, královna s oplatkem v hubě. Jsi také dítě Boží, ale pomašíruješ do pekla. Neumím si představit že by tak arogantního debila jako seš ty v nebi přivítali.A běž vařit tlučhubo,neznáš Písmo?
Stále se k těm debilům tolik nehlaste, vím, že seš jejich královna, královna s oplatkem v hubě. Jsi také dítě Boží, ale pomašíruješ do pekla. Neumím si představit že by tak arogantního debila jako seš ty v nebi přivítali.A běž vařit tlučhubo,neznáš Písmo?
Digestoř 05/04/2011 06:21:23
K Eva Chrástecká.
Poučte mne, jistě jste přijala kostelní svátosti a naplnila se moudrostí.Tak to vysvětlete. Vztah mezi pokorou a křivdou. Budu číst pozorně.
Poučte mne, jistě jste přijala kostelní svátosti a naplnila se moudrostí.Tak to vysvětlete. Vztah mezi pokorou a křivdou. Budu číst pozorně.
Digestoř 04/04/2011 14:52:15
K jamajl:
Čeho srdce plné,tím ústa přetékají.Máte plnou pusu pelyňku,tak si dejte pozor,ať se Vám neudělá špatně. A h o j
Čeho srdce plné,tím ústa přetékají.Máte plnou pusu pelyňku,tak si dejte pozor,ať se Vám neudělá špatně. A h o j
Digestoř 04/04/2011 13:55:14
K Eva Chrástecká:
To je hezká zábava Evo :), jak by řeklo Umyvadlo, výborně,výborně, budeme se zkoušet
P.S.Jak jsem vlastně dopadl já,ohradil jsem se?
To je hezká zábava Evo :), jak by řeklo Umyvadlo, výborně,výborně, budeme se zkoušet
P.S.Jak jsem vlastně dopadl já,ohradil jsem se?
Digestoř 04/04/2011 12:13:27
K Miloslav:
Duchovní osoby jsou sváděny démony v případě celibátu, buďme upřímní.Věřící nejsoucí funkcionáři církví jsou sváděni k majetkaření a opuštění Boha tam,kde lze. Kněží,kteří mohou mít ženy a děti podle regulí církevních organizací,např.evangelíci,nemohou být sváděni ke zrušení celibátu.Není zřejmé,dává-li si vůbec ďábel nějak záležet na jejich svádění.Rozdíl mezi duchovními a světskými osobami ďábel nevidí,je … [Altro]
Duchovní osoby jsou sváděny démony v případě celibátu, buďme upřímní.Věřící nejsoucí funkcionáři církví jsou sváděni k majetkaření a opuštění Boha tam,kde lze. Kněží,kteří mohou mít ženy a děti podle regulí církevních organizací,např.evangelíci,nemohou být sváděni ke zrušení celibátu.Není zřejmé,dává-li si vůbec ďábel nějak záležet na jejich svádění.Rozdíl mezi duchovními a světskými osobami ďábel nevidí,je … [Altro]
Digestoř 04/04/2011 11:50:14
K Miloslav:
Umístění videa Chlísty má svou moudrost.Upozorňuje na nebezpečí,jakému v dobách ranného křesťanství čelila sekta Mikulášovců.Jak je psáno v knize Kazatel: co zde je, už tady dřív bylo. Kdo ale zapomene na historii, je odsouzen ji znovu prožít. Lidé budou mít vždy sklon k páchání hříchu,ať už v ateistickém nebo křesťanském životě. V tomto ohledu jsou nám vzorem mniši, kteří pečlivě shromažďovali poznatky o démonech a jejich působení … [Altro]
Umístění videa Chlísty má svou moudrost.Upozorňuje na nebezpečí,jakému v dobách ranného křesťanství čelila sekta Mikulášovců.Jak je psáno v knize Kazatel: co zde je, už tady dřív bylo. Kdo ale zapomene na historii, je odsouzen ji znovu prožít. Lidé budou mít vždy sklon k páchání hříchu,ať už v ateistickém nebo křesťanském životě. V tomto ohledu jsou nám vzorem mniši, kteří pečlivě shromažďovali poznatky o démonech a jejich působení … [Altro]
Digestoř 04/04/2011 11:40:25
Ke Gábi, Eva Chrástecká:
Já jsem taky někdy citlivka. O to víc si ale dokáži uvědomit,kolik utrpení snesla Anneliese Michel a důvody,které k její svatosti vedly.Byla to květinka na slunci, v prudkém žáru zmítána, ve větru bez přístřeší,bez konce v slzách,s láskou bez pohlazení.
Já jsem taky někdy citlivka. O to víc si ale dokáži uvědomit,kolik utrpení snesla Anneliese Michel a důvody,které k její svatosti vedly.Byla to květinka na slunci, v prudkém žáru zmítána, ve větru bez přístřeší,bez konce v slzách,s láskou bez pohlazení.
Digestoř 04/04/2011 11:21:55
K Eva:
Nechápu teď zase já, "nad čím nebo nad kým lkát"
Nechápu teď zase já, "nad čím nebo nad kým lkát"
Digestoř 04/04/2011 11:17:53
K Eva Chrástecká:
Tedy jsme se zamotali ve dvou oddílech: Svatost Jana Křtitele vznikala,jak jsem popsal z evangelia, svatost dávaná naodiv to však nebyla. Dnešní církve s jejich hlavami, viz Vatikán, dávají na rozdíl od Jana Křtitele na odiv svatost, ta však je v rozporu se svatostí, jíž Ježíš Kristus uznal za jedinou. To souvisí s Wojtylou snad jen tím, že jako vzor je zde myslí a vědomím prostých křesťanů Šimona a jiných přijímána nepravdivá svatost. Ta je … [Altro]
Tedy jsme se zamotali ve dvou oddílech: Svatost Jana Křtitele vznikala,jak jsem popsal z evangelia, svatost dávaná naodiv to však nebyla. Dnešní církve s jejich hlavami, viz Vatikán, dávají na rozdíl od Jana Křtitele na odiv svatost, ta však je v rozporu se svatostí, jíž Ježíš Kristus uznal za jedinou. To souvisí s Wojtylou snad jen tím, že jako vzor je zde myslí a vědomím prostých křesťanů Šimona a jiných přijímána nepravdivá svatost. Ta je … [Altro]
Digestoř 04/04/2011 11:11:54
K Eva Chr.
Nenávist vyvolávali nehezkými projevy k lidem. Jejich svatost nevznikala v souvislosti s kritikou kněží, jako u Jana Křtitele. Omlouvám se za složitost vět.
Nenávist vyvolávali nehezkými projevy k lidem. Jejich svatost nevznikala v souvislosti s kritikou kněží, jako u Jana Křtitele. Omlouvám se za složitost vět.
Digestoř 04/04/2011 11:06:39
K Šimon:
Jako obyčejný člověk byl svatým křesťanem.Jako Papež svatořečil i člověka, s nímž byl v koncentračním táboře.Ten člověk,jehož svatořečil dal svůj život výměnou za život zcela neznámého k smrti odsouzeného člověka.To ale určitě každý apež udělá,bez ohledu na to,kolik lidí je svatých na světě,jejichž význam svatosti převyšuje ty,kteří byli takto někým uznáni.Každý papež to udělá,aby si získal náklonnost jednak toho světce a … [Altro]
Jako obyčejný člověk byl svatým křesťanem.Jako Papež svatořečil i člověka, s nímž byl v koncentračním táboře.Ten člověk,jehož svatořečil dal svůj život výměnou za život zcela neznámého k smrti odsouzeného člověka.To ale určitě každý apež udělá,bez ohledu na to,kolik lidí je svatých na světě,jejichž význam svatosti převyšuje ty,kteří byli takto někým uznáni.Každý papež to udělá,aby si získal náklonnost jednak toho světce a … [Altro]
Digestoř 04/04/2011 10:53:15
K Šimon:
Nu což o to,lidé se k sobě umí chovat hezky.Když se veřejně obracejí na dav,je jejich krása o to víc vidět.Jak ale napsal Antoine de Saint Exupery, "důležité je to, co je očím neviditelné".
Nu což o to,lidé se k sobě umí chovat hezky.Když se veřejně obracejí na dav,je jejich krása o to víc vidět.Jak ale napsal Antoine de Saint Exupery, "důležité je to, co je očím neviditelné".
Digestoř 04/04/2011 10:42:00
K Šimon:
Vaše slova jsem si přečetl,Šimone.Přiznám se, že jsem ale čekal úplně jiné vyjádření.Víte, já si ačkoli nejsem členem žádné církve,dodnes s láskou vzpomínám na kardinála Miloslava Vlka,kterého mám rád z jeho televizních vystoupení pro jeho moudrá slova a proto,že také dobře vím,že se opravdu jako pravý křesťan nebál odsuzovat komunistickou justici a nebál se veřejně zaútočit kritikou na jedno z postkomunistických rozhodnutí Nejvyššího … [Altro]
Vaše slova jsem si přečetl,Šimone.Přiznám se, že jsem ale čekal úplně jiné vyjádření.Víte, já si ačkoli nejsem členem žádné církve,dodnes s láskou vzpomínám na kardinála Miloslava Vlka,kterého mám rád z jeho televizních vystoupení pro jeho moudrá slova a proto,že také dobře vím,že se opravdu jako pravý křesťan nebál odsuzovat komunistickou justici a nebál se veřejně zaútočit kritikou na jedno z postkomunistických rozhodnutí Nejvyššího … [Altro]
Digestoř 04/04/2011 10:09:52
K Šimon:
Když jsme u Jana Pavla II., tedy Karla Wojtyly, máte-li k němu úctu a cítíte-li k němu lásku, je to jistě opřeno o něco,čím byla tato láska vyvolána.Jistě jste posoudil,v čem je Vám blízký a proč jej máte rád.Mě by to zajímalo,Šimone.Já např.mám rád křesťany,kteří mi připomínají Ježíše,nebo apoštoly,nebo světce jak je známe ze středověku,nebo nové světce,kteří až do konce světa ještě budou ale mám je rád už teď,protože je miluje … [Altro]
Když jsme u Jana Pavla II., tedy Karla Wojtyly, máte-li k němu úctu a cítíte-li k němu lásku, je to jistě opřeno o něco,čím byla tato láska vyvolána.Jistě jste posoudil,v čem je Vám blízký a proč jej máte rád.Mě by to zajímalo,Šimone.Já např.mám rád křesťany,kteří mi připomínají Ježíše,nebo apoštoly,nebo světce jak je známe ze středověku,nebo nové světce,kteří až do konce světa ještě budou ale mám je rád už teď,protože je miluje … [Altro]
Digestoř 04/04/2011 09:50:47
Ke Gábi:
Co je vlastně pýcha,Gábi? Jsme často napadáni,obhajujeme-li pravdu.A jak poznáme pravdu? Pravda je opřena vírou o Ježíše, je "důkazem věcí neviděných". Nepohoršujte se nad něčím,co Vás zabolelo, Bůh vidí.
Co je vlastně pýcha,Gábi? Jsme často napadáni,obhajujeme-li pravdu.A jak poznáme pravdu? Pravda je opřena vírou o Ježíše, je "důkazem věcí neviděných". Nepohoršujte se nad něčím,co Vás zabolelo, Bůh vidí.
Digestoř 04/04/2011 09:38:28
K Šimon:
Ano, tady zase právě kněz LIBOR Halík má více než mnoho pravdy,takže ji až nemůže nést sám a dělí se o ni, to je správně,protože obhajuje evangelium.Je to jako s kůrovcem na Šumavě.Pokud něco včas neuděláme,sežere všechno zdravé a svěží a zbude uschlá planina. Já jsem se doposud k TOMÁŠI Halíkovi nevyjádřil,až dnes.Budhismus v jeho ústech nechápu,je kněz a mluví o budhismu.Možná,že nebyli-li bychom tak přísní na pravdu evangelia,dala by … [Altro]
Ano, tady zase právě kněz LIBOR Halík má více než mnoho pravdy,takže ji až nemůže nést sám a dělí se o ni, to je správně,protože obhajuje evangelium.Je to jako s kůrovcem na Šumavě.Pokud něco včas neuděláme,sežere všechno zdravé a svěží a zbude uschlá planina. Já jsem se doposud k TOMÁŠI Halíkovi nevyjádřil,až dnes.Budhismus v jeho ústech nechápu,je kněz a mluví o budhismu.Možná,že nebyli-li bychom tak přísní na pravdu evangelia,dala by … [Altro]
Digestoř 04/04/2011 09:23:26
K Š.Petr:
Šimone jistě že neurážíte Boha,nezneklidňujte se, Bůh vidí. O tom,co ale je a není křesťanské je nutné uvažovat, byť s Vámi souhlasím, že v duchu mírnosti.Mám-li říci-například,jestli Tomáš Halík půjde do pekla, potom bych musel říct,že si to nemyslím.Mám -li ale říci,jestli Tomáš Halík sklidí u Pána chválu za to,že dekonceptujte křesťanské krédo,pak bych musel říci,že nesklidí.Přesto je nutné se zamýšlet v duchu evangelia,zda je … [Altro]
Šimone jistě že neurážíte Boha,nezneklidňujte se, Bůh vidí. O tom,co ale je a není křesťanské je nutné uvažovat, byť s Vámi souhlasím, že v duchu mírnosti.Mám-li říci-například,jestli Tomáš Halík půjde do pekla, potom bych musel říct,že si to nemyslím.Mám -li ale říci,jestli Tomáš Halík sklidí u Pána chválu za to,že dekonceptujte křesťanské krédo,pak bych musel říci,že nesklidí.Přesto je nutné se zamýšlet v duchu evangelia,zda je … [Altro]
Digestoř 04/04/2011 09:16:15
K E.Chrástecká:
Tak se zase posaďte.
Tak se zase posaďte.
Digestoř 04/04/2011 09:03:09
K Lenka Moranová:
Zase nesprávně. Nikde není řečeno nic o nedostatečném křesťanství člověka,který tuto pravdu doposud neobhajuje,Lenko.V lásce,nikoli s arogancí, říkám,že někdo a to připouštím,potřebuje k pochopení (nemmám-li stále mluvit o osvícení), více času.Duch svatý pracuje u každého jinak.Nejste menší křesťan, jen ještě stejně jako Kornelius něco netušíte.
Zase nesprávně. Nikde není řečeno nic o nedostatečném křesťanství člověka,který tuto pravdu doposud neobhajuje,Lenko.V lásce,nikoli s arogancí, říkám,že někdo a to připouštím,potřebuje k pochopení (nemmám-li stále mluvit o osvícení), více času.Duch svatý pracuje u každého jinak.Nejste menší křesťan, jen ještě stejně jako Kornelius něco netušíte.
Digestoř 04/04/2011 08:47:06
K Š.Petr:
Vskutku přiléhavé jméno, pane svatý Petře. Kdo jste Vy,že si dovolujete zneuctívat jméno světce? Míra vrchovatá Vám bude natřesena, přímo na hlavu. A kdo je ten Váš dobrý křesťan Halík, že si dovoluje mluvit o Kristu jako o mrtvole? Křesťané nebudou hluší k urážkám svého Boha!
Vskutku přiléhavé jméno, pane svatý Petře. Kdo jste Vy,že si dovolujete zneuctívat jméno světce? Míra vrchovatá Vám bude natřesena, přímo na hlavu. A kdo je ten Váš dobrý křesťan Halík, že si dovoluje mluvit o Kristu jako o mrtvole? Křesťané nebudou hluší k urážkám svého Boha!
Digestoř 04/04/2011 08:38:08
Ke Gábi:
Přestože jsem skutečně i přes očekávání čehokoli trval na ukončení svého vyjadřování, s ohledem na Vaše vyjádření udělám vyjímku,k útočným příspěvkům bych se nevyjádřil,byť by byl jejich obsah psán kýmkoli. -Je dobře,že jste vyjádřila své přesvědčení v duchu exorcistů, máte pravdu,jak čeští tak i světoví exorcisté mají v těchto otázkách shodu.-Pro mne osobně,to ale musím dodat,je to lhostejné,ikdyž jsem za tuto shodu moc … [Altro]
Přestože jsem skutečně i přes očekávání čehokoli trval na ukončení svého vyjadřování, s ohledem na Vaše vyjádření udělám vyjímku,k útočným příspěvkům bych se nevyjádřil,byť by byl jejich obsah psán kýmkoli. -Je dobře,že jste vyjádřila své přesvědčení v duchu exorcistů, máte pravdu,jak čeští tak i světoví exorcisté mají v těchto otázkách shodu.-Pro mne osobně,to ale musím dodat,je to lhostejné,ikdyž jsem za tuto shodu moc … [Altro]
Digestoř 04/04/2011 05:40:52
K Eva Chrástecká:
Již z mé strany bez vyjadřování.Viz moje prohlášení,že se k této otázce naposledy vyjadřuji. K protivýkladům a oponentům mých prohlášení-hereze.Dále bez komentáře. D.H.
Již z mé strany bez vyjadřování.Viz moje prohlášení,že se k této otázce naposledy vyjadřuji. K protivýkladům a oponentům mých prohlášení-hereze.Dále bez komentáře. D.H.
Digestoř 04/04/2011 05:37:04
Vysvětlení P.TOMÁŠE Halíka zde není příliš ani srozumitelné, mluvit totiž o mrtvolách které se hýbou apod., když bych s úctou měl mluvit o Kristu,jak se i ptala ta dívka nebo paní, mi připadá zcela nepřípadným výkladem, navíc tedy v kostele, kde se to ani nehodí.Byť tam nechodím,ale nehodí. David H.
Digestoř 02/04/2011 19:55:43
K tonda k:
Děkuju Tondo, moc si toho cením, taky krásné sny.
Děkuju Tondo, moc si toho cením, taky krásné sny.
01:37:49Digestoř 02/04/2011 11:53:28
"Ďábel nemá strach z nikoho" staré rčení (citace převzata z díla Maleus maleficarum)
Digestoř 01/04/2011 17:21:47
K Umyvadlo,reflektor:
Bůh nechť Vás rozzáří,
nechť nad Vámi rozjasní svou Tvář,
nechť hvězdy své dá Vám spatřit v snách,
nechť Láska jeho Vás přikrývá,
nechť dočká se vždy vděku za ni i od Vás,
nechť v náručí svém Vás objímá.
TO Vám přeji Ve Jménu Otce i Syna i Ducha svatého. Amen
David
Bůh nechť Vás rozzáří,
nechť nad Vámi rozjasní svou Tvář,
nechť hvězdy své dá Vám spatřit v snách,
nechť Láska jeho Vás přikrývá,
nechť dočká se vždy vděku za ni i od Vás,
nechť v náručí svém Vás objímá.
TO Vám přeji Ve Jménu Otce i Syna i Ducha svatého. Amen
David
Digestoř 01/04/2011 17:09:03
K Umyvadlo,reflektor1:
Úžasné!! -Tak já budu ten Bušek. A připíjeti budu Králi, on pozvedne svou rukou číš, vypije víno, dá si znova, hned nálada se zvedne výš, dokud s nocí nezahouká sova.A dále se veseliti budem spolu, dokud budeme mít truňku v díži, nežť přepijem se alkoholu, to přijde mi pak k tíži.
Úžasné!! -Tak já budu ten Bušek. A připíjeti budu Králi, on pozvedne svou rukou číš, vypije víno, dá si znova, hned nálada se zvedne výš, dokud s nocí nezahouká sova.A dále se veseliti budem spolu, dokud budeme mít truňku v díži, nežť přepijem se alkoholu, to přijde mi pak k tíži.
Digestoř 01/04/2011 16:55:48
myvadlo,reflektor1:
Díval jsem se na 2 skladby,nešlo přestat. Vivo per lei, bratříčci.
Digestoř 01/04/2011 16:35:55
K reflektor1,umyvadlo:
S Ježíšem ke stolu usedám, do sklenic s přáteli vína nalévám.To je ta parta,parta kamarádů, naber naber spoustu vody, připíjíme na radost, začínají hody. Pán se jenom usmívá, s lidmi svého Otce, dobře vždy mu bývá.

S Ježíšem ke stolu usedám, do sklenic s přáteli vína nalévám.To je ta parta,parta kamarádů, naber naber spoustu vody, připíjíme na radost, začínají hody. Pán se jenom usmívá, s lidmi svého Otce, dobře vždy mu bývá.
Digestoř 01/04/2011 16:27:41
K
Umyvadlo,reflektor1:
To mi připomíná tu skladbu od M.Rottrové: "přípíjím teď samotná, na čas, kdy jsme byli dva...". Já si kluci s Vámi připíjím, pozívám i Ježíše, připijem si na štěstí.
To mi připomíná tu skladbu od M.Rottrové: "přípíjím teď samotná, na čas, kdy jsme byli dva...". Já si kluci s Vámi připíjím, pozívám i Ježíše, připijem si na štěstí.
Digestoř 01/04/2011 16:10:14
Umyvadlo, už jste si dnes s reflektorem připili na zdraví??Včera tolik života a dnes...
Digestoř 01/04/2011 15:58:06
K jyrka77,reflektor1,o.L.Halík,umyvadlo:
Krásný večer Vám všem.
K umyvadlo:
Včera jsem se Vám dvěma docela hodně nasmál,jak Šimon a Matouš na riviéře.Odkud jste sem zavítali?
Krásný večer Vám všem.
K umyvadlo:
Včera jsem se Vám dvěma docela hodně nasmál,jak Šimon a Matouš na riviéře.Odkud jste sem zavítali?
Digestoř 01/04/2011 10:48:15
K Naasthan a dalším:
Film uvádí člověka ke skutečnému Bohu, který není zastřen za povrchnostmi a klamy.Proto citace "Ježíšovy cesty lásky" odpovídá. Ježíši bylo vytýkáno, že sedával s pijany vín,prostitutkami a výběrčími daní,lidmi bez svatosti, kterou naopak naodiv dávali lidé z vyšších religiozních vrstev,tehdy to byli tzv.fariseové a saduceové,nebo dvůr krále.Ti všichni stavěli na odiv před oči lidu svou čistotu.Ji Bůh ovšem odmítl a neuznal … [Altro]
Film uvádí člověka ke skutečnému Bohu, který není zastřen za povrchnostmi a klamy.Proto citace "Ježíšovy cesty lásky" odpovídá. Ježíši bylo vytýkáno, že sedával s pijany vín,prostitutkami a výběrčími daní,lidmi bez svatosti, kterou naopak naodiv dávali lidé z vyšších religiozních vrstev,tehdy to byli tzv.fariseové a saduceové,nebo dvůr krále.Ti všichni stavěli na odiv před oči lidu svou čistotu.Ji Bůh ovšem odmítl a neuznal … [Altro]
Digestoř 01/04/2011 07:08:12
Výzva k modlitbám za svaté
Předně zdravím "umyvadlo" a "reflektor1", nové služebníky Boží, kterým jde o hlásání Božích pravd v srdci, podle ducha smýšlení.
Bůh s Vámi, kéž Vám žehná.
Proč lidé opomíjejí svaté? Řady světců se rozšiřují v odvislosti od událostí, s nimiž jsme seznamováni.Všichni křesťané smýšlející v upřímné snaze přibližovat Ducha svatého světu by měli zahájit společné modlitby za kněze, kteří přinášejí Ježíši nesmírné oběti. Oni … [Altro]
Předně zdravím "umyvadlo" a "reflektor1", nové služebníky Boží, kterým jde o hlásání Božích pravd v srdci, podle ducha smýšlení.
Bůh s Vámi, kéž Vám žehná.
Proč lidé opomíjejí svaté? Řady světců se rozšiřují v odvislosti od událostí, s nimiž jsme seznamováni.Všichni křesťané smýšlející v upřímné snaze přibližovat Ducha svatého světu by měli zahájit společné modlitby za kněze, kteří přinášejí Ježíši nesmírné oběti. Oni … [Altro]
Digestoř 31/03/2011 17:33:11
Dobrý večer Michale,
k spodní části dopisu u posedlosti bych nyní jen stručně opravil, uvádíte,že "satan napadá tím,že svádí k hříchu", píšete ještě předtím výše o Anneliese. Oprava je jen detailní, nicméně nezbytná pro uvedenou souvislost. Satan ke hříchu Anneliese Michel nevedl. Její situaci a stav znáte dobře, leccos jste se snažil pečlivě prostudovat. Víte přece sám,že kdyby satan vedl Anneliese Michel ke hříchu,nebyla by její oběť svatá.Její oběť je však … [Altro]
k spodní části dopisu u posedlosti bych nyní jen stručně opravil, uvádíte,že "satan napadá tím,že svádí k hříchu", píšete ještě předtím výše o Anneliese. Oprava je jen detailní, nicméně nezbytná pro uvedenou souvislost. Satan ke hříchu Anneliese Michel nevedl. Její situaci a stav znáte dobře, leccos jste se snažil pečlivě prostudovat. Víte přece sám,že kdyby satan vedl Anneliese Michel ke hříchu,nebyla by její oběť svatá.Její oběť je však … [Altro]
Digestoř 31/03/2011 10:42:27
K Lenička:
No vidíte, teď jste napsala aspoň něco,co už mohu ocenit. "Je to důležité pro naši víru?" Duch svatý se Vás dotkl a já plesám v srdci,jak malé dítě. Kdybyste stále posílala takové komentáře, na mě házela třeba i kupy bláta,ale byť jen v závěru se mne takto zeptala: co je důležité pro naši víru? Lenko, -
pro naši víru, je důležité se takto ptát. Mám Vás rád.
No vidíte, teď jste napsala aspoň něco,co už mohu ocenit. "Je to důležité pro naši víru?" Duch svatý se Vás dotkl a já plesám v srdci,jak malé dítě. Kdybyste stále posílala takové komentáře, na mě házela třeba i kupy bláta,ale byť jen v závěru se mne takto zeptala: co je důležité pro naši víru? Lenko, -
Digestoř 31/03/2011 10:28:36
K Lenka Moranová:
Lenko, kdy už pochopíte,že se k Vám v podstatě téměř nevyjadřuji? Dejte mi podnět k tomu,abych to udělal, aby to mělo i ve Vašich očích hodnotu.Svojí ani Vaší osobou se zde nechci vůbec zaobírat,to nemá ani stín jakékoli hodnoty. Mluvím o posvěcení duše v souvislosti s útoky satana a Vy se ozvete, že Vás to uráží..
Lenko, kdy už pochopíte,že se k Vám v podstatě téměř nevyjadřuji? Dejte mi podnět k tomu,abych to udělal, aby to mělo i ve Vašich očích hodnotu.Svojí ani Vaší osobou se zde nechci vůbec zaobírat,to nemá ani stín jakékoli hodnoty. Mluvím o posvěcení duše v souvislosti s útoky satana a Vy se ozvete, že Vás to uráží..
Digestoř 31/03/2011 10:13:45
Napadení satanem vede k posvěcení duše.
Důležitý dokument zprostředkující závažnou informaci o procesu posvěcování věřících, viz Boží vyzdvižení Joba k vyšším cílům života. Tento dokument dokladuje mimo jiné,že útoky Božích nepřátel posvěcují v procesu jejich stupňování duši věřících.Bůh si všímá utrpení,které satan způsobuje a není k němu lhostejný.
Důležitý dokument zprostředkující závažnou informaci o procesu posvěcování věřících, viz Boží vyzdvižení Joba k vyšším cílům života. Tento dokument dokladuje mimo jiné,že útoky Božích nepřátel posvěcují v procesu jejich stupňování duši věřících.Bůh si všímá utrpení,které satan způsobuje a není k němu lhostejný.
Digestoř 31/03/2011 10:04:57
K Lenka Moranová:
Odpovídal jsem na komentář,který byl předmětem rozboru obsahu,čemu na tom nerozumíte? Oslovil jsem stejně tak i Vás.Pokud Vám to jakkoli vadí,ponechávejte oslovení k jiným i takové komentáře bez povšimnutí a nemusí Vás pohoršovat.
Odpovídal jsem na komentář,který byl předmětem rozboru obsahu,čemu na tom nerozumíte? Oslovil jsem stejně tak i Vás.Pokud Vám to jakkoli vadí,ponechávejte oslovení k jiným i takové komentáře bez povšimnutí a nemusí Vás pohoršovat.
Digestoř 31/03/2011 10:02:03
K Lenka Moranová:
Jistěže taktně,pouze jsem i Vám osvětlil k čemu se komentář z 29.3. vztahoval, že bylo hovořeno o vydávání jistého církevního oficiálního tisku,který prezentoval před "zákazem" vycházení určitá poselství.
Jistěže taktně,pouze jsem i Vám osvětlil k čemu se komentář z 29.3. vztahoval, že bylo hovořeno o vydávání jistého církevního oficiálního tisku,který prezentoval před "zákazem" vycházení určitá poselství.
Digestoř 31/03/2011 09:53:20
K Lenka Moranová:
Odpovídal jsem na druhou část Michalova dopisu,který zveřejnil.Nevidím jediný důvod,proč by nemělo být vysvětleno,nač se ptal vzhledem k předchozím -zejména Vašim útokům.Měla byste více chápat,více studovat a číst.Já se Vás také neptám,proč si nepíšete s ostatními vtipy soukromě.Vtipy nepatří pod záhlaví se závažným obsahem. Naproti tomu upřesnit postup církve ve vztahu ke způsobu,jakým se interpretuje Ježíš Kristus sem zcela … [Altro]
Odpovídal jsem na druhou část Michalova dopisu,který zveřejnil.Nevidím jediný důvod,proč by nemělo být vysvětleno,nač se ptal vzhledem k předchozím -zejména Vašim útokům.Měla byste více chápat,více studovat a číst.Já se Vás také neptám,proč si nepíšete s ostatními vtipy soukromě.Vtipy nepatří pod záhlaví se závažným obsahem. Naproti tomu upřesnit postup církve ve vztahu ke způsobu,jakým se interpretuje Ježíš Kristus sem zcela … [Altro]
Digestoř 31/03/2011 09:11:56
K MichalB:
Z přepisu: S politováním Vám musíme oznámit,že vydávání zpravodajkončí.Důvodem je odmítnutí udělení církevního schválení,o něž jsme několikrát žádali ČBK (českou biskupskou konferenci-pozn.)Ačkoli zpočátku nic nenasvědčovalo tomu,že bychom imprimatur obdržet neměli a reklama na VZ vyšla i v Katolickém týdeníku,nakonec jsme se schválení nedočkali.Je nám to upřímně líto,neboť dostáváme stále nové objednávky,které musíme odmítat … [Altro]
Z přepisu: S politováním Vám musíme oznámit,že vydávání zpravodajkončí.Důvodem je odmítnutí udělení církevního schválení,o něž jsme několikrát žádali ČBK (českou biskupskou konferenci-pozn.)Ačkoli zpočátku nic nenasvědčovalo tomu,že bychom imprimatur obdržet neměli a reklama na VZ vyšla i v Katolickém týdeníku,nakonec jsme se schválení nedočkali.Je nám to upřímně líto,neboť dostáváme stále nové objednávky,které musíme odmítat … [Altro]
Digestoř 31/03/2011 08:09:13
K MichalB:
Ještě jednou dobrý den,Michale.
Kéž by všichni lidé byli Vám podobní.Neohrazujte se zase proti tomu,jako byste ničeho nebyl hoden.Vím dobře sám,čeho jste hoden.Chci Vám říci,že mi již čtvrtý den není lehko.Očekával jsem odpor,očekával jsem těžké námitky proti svatořečení Anneliese,o něž zde nebojuji,jak správně podotýkáte z mé odpovědi, protože by bylo zbytečné svatořečit zde někoho, kdo jím je v nebesích.Víte, když jsem si včera v … [Altro]
Ještě jednou dobrý den,Michale.
Kéž by všichni lidé byli Vám podobní.Neohrazujte se zase proti tomu,jako byste ničeho nebyl hoden.Vím dobře sám,čeho jste hoden.Chci Vám říci,že mi již čtvrtý den není lehko.Očekával jsem odpor,očekával jsem těžké námitky proti svatořečení Anneliese,o něž zde nebojuji,jak správně podotýkáte z mé odpovědi, protože by bylo zbytečné svatořečit zde někoho, kdo jím je v nebesích.Víte, když jsem si včera v … [Altro]
Digestoř 31/03/2011 07:28:03
K Růženec:
Proč neocitujete pravdivě? Byla ta věta tak těžká nebo záměrně její souvislost převracíte.Napsal jsem přece podmíněně,že nezastupuji Krista,že Jej nezastupuji v souvislosti s lichou komunikací s Vámi. Položte si ale otázku,jak zastupujete Krista Vy?Zhodnoťte to.Mám také citovat Vaše výroky ze včerejška? Že kdybych měl pravdu o mučednici,byl by Ježíš sadista?-Rouhání z předchozích dnů o vojáku,který byl vědcem cestujícím v čase a další … [Altro]
Proč neocitujete pravdivě? Byla ta věta tak těžká nebo záměrně její souvislost převracíte.Napsal jsem přece podmíněně,že nezastupuji Krista,že Jej nezastupuji v souvislosti s lichou komunikací s Vámi. Položte si ale otázku,jak zastupujete Krista Vy?Zhodnoťte to.Mám také citovat Vaše výroky ze včerejška? Že kdybych měl pravdu o mučednici,byl by Ježíš sadista?-Rouhání z předchozích dnů o vojáku,který byl vědcem cestujícím v čase a další … [Altro]
Digestoř 31/03/2011 07:12:07
K Lenka Moranová:
No a nad čím se pozastavujte těmi přepisy."Že spát není kdy? Nebo nežertovat pod tématy o nichž by měla být vedena srozumitelná řeč.To je stejné Lenko,jako když tady Růženec stále převrací vzhůru nohama evangelium.Zvláštní,lidsky chápe dokumenty,které vypovídají bez zastírání o věcech církve, nechápe ale,proč Ježíš zemřel za druhé,proč zemřel v Anneliese Michel,proč Bůh dovolil,aby se to stalo,nechápe,proč Bůh nedělal něco … [Altro]
No a nad čím se pozastavujte těmi přepisy."Že spát není kdy? Nebo nežertovat pod tématy o nichž by měla být vedena srozumitelná řeč.To je stejné Lenko,jako když tady Růženec stále převrací vzhůru nohama evangelium.Zvláštní,lidsky chápe dokumenty,které vypovídají bez zastírání o věcech církve, nechápe ale,proč Ježíš zemřel za druhé,proč zemřel v Anneliese Michel,proč Bůh dovolil,aby se to stalo,nechápe,proč Bůh nedělal něco … [Altro]
Digestoř 31/03/2011 07:05:14
K Růženec:
Pravdou proti lži: viz dokument shora, lží proti pravdě: viz dokument o pedofilii,neřešené modlitbou ale vysvětleními. To vše lze snadno smísit oklamáním lidí,kteří ani nevědí,za co tady soptí hněvem.
-K poslední Vaší poznámce bych Vás mohl přísně napomenout,zahráváte si s ohněm.Exorcisté jsme všichni,máme-li víru pravou,ne falešnou.
Pravdou proti lži: viz dokument shora, lží proti pravdě: viz dokument o pedofilii,neřešené modlitbou ale vysvětleními. To vše lze snadno smísit oklamáním lidí,kteří ani nevědí,za co tady soptí hněvem.
-K poslední Vaší poznámce bych Vás mohl přísně napomenout,zahráváte si s ohněm.Exorcisté jsme všichni,máme-li víru pravou,ne falešnou.
Digestoř 31/03/2011 06:58:49
K Růženec:
Nepřevracejte stále smysl všeho vzhůru nohama.Přesně v tomto ohledu jsem souhlasil s Norain.
Nepřevracejte stále smysl všeho vzhůru nohama.Přesně v tomto ohledu jsem souhlasil s Norain.
Digestoř 31/03/2011 06:49:52
Norain, taková slova nyní zpochybňují Vaše upřímné snahy,kterými Růžence napomínáte.Nesuďte v rozhořčení a prudkém hněvu,copak můžete říct,že by Vám příslušel? Růženec mísí často pravdu se lží,aby se jedním vyzbrojil proti druhému (míněno o problematikách).Jestliže je zde příspěvek v dokumentu,který ostře nabádá k prosazování ušlechtilého pěstění vinné révy,chcete-li a máme-li ještě doufat,že jí je církev,potom je třeba hněv … [Altro]
Digestoř 31/03/2011 06:29:21
K Růženec:
Zamýšlejte se víc nad slovy Norain, Růženče.
Zamýšlejte se víc nad slovy Norain, Růženče.
Digestoř 31/03/2011 06:21:52
K Lenka Moranová:
Pokud myslíte vážně,že se s takovými tématy nežertuje,potom se nerozpakuji vzít své pochybnosti o Vašem přístupu zpět. Více zatím neříkám.Včera pod tématy mučednictví vysmívat vtipům byl čirý nerozum.Raději si ke svému dobru vzpomeňte na to,co leží na srdci Spasiteli a hleďte na Jeho zájmy. Potom lze vést přátelské rozhovory,jinak je vést nelze a vedeny nebudou.O nějakou lichou komunikaci já tady nestojím,proto zde nepůsobím ani za … [Altro]
Pokud myslíte vážně,že se s takovými tématy nežertuje,potom se nerozpakuji vzít své pochybnosti o Vašem přístupu zpět. Více zatím neříkám.Včera pod tématy mučednictví vysmívat vtipům byl čirý nerozum.Raději si ke svému dobru vzpomeňte na to,co leží na srdci Spasiteli a hleďte na Jeho zájmy. Potom lze vést přátelské rozhovory,jinak je vést nelze a vedeny nebudou.O nějakou lichou komunikaci já tady nestojím,proto zde nepůsobím ani za … [Altro]
Digestoř 31/03/2011 06:08:23
Dobrý den MichaleB,
nějak se mi ztratil Váš dopis, nevím proč,ale po přečtení ho nenacházím.Za sebe i za Anneliese jsem Vám vděčen. Co se týče komentáře z 29.3.2011, o němž se zmiňujete, je to předčasné komentovat,ten film tam stejně natáčen bude,o tom už si filmové společnosti rozhodly a názor římsko-katolické církve je příliš nezajímá.O ničem jiném jsem se tušim nezmiňoval,snad jen že oficiální stanovisko zjeveného života Ježíšova jasně … [Altro]
nějak se mi ztratil Váš dopis, nevím proč,ale po přečtení ho nenacházím.Za sebe i za Anneliese jsem Vám vděčen. Co se týče komentáře z 29.3.2011, o němž se zmiňujete, je to předčasné komentovat,ten film tam stejně natáčen bude,o tom už si filmové společnosti rozhodly a názor římsko-katolické církve je příliš nezajímá.O ničem jiném jsem se tušim nezmiňoval,snad jen že oficiální stanovisko zjeveného života Ježíšova jasně … [Altro]
Digestoř 30/03/2011 21:11:04
KNĚZ SVĚCENÝ KRISTEM
Jestliže se kněží ohrazují proti nesprávnostem života své církve, získávají milost vyššího posvěcení od Ducha svatého. V přímé úměře pak ti, kteří svěcení odnímají jako trest za odkrývání nepravd, jsou Duchem svatým zbavováni jakéhokoli posvěcení. Jan Křtitel vytýčil dvojí pomazání, od lidí a od Boha. To od Boha se získává svatostí života a lidé jej nemohou zničit. To od lidí je nedostatečné a nespasitelné. Bůh … [Altro]
Jestliže se kněží ohrazují proti nesprávnostem života své církve, získávají milost vyššího posvěcení od Ducha svatého. V přímé úměře pak ti, kteří svěcení odnímají jako trest za odkrývání nepravd, jsou Duchem svatým zbavováni jakéhokoli posvěcení. Jan Křtitel vytýčil dvojí pomazání, od lidí a od Boha. To od Boha se získává svatostí života a lidé jej nemohou zničit. To od lidí je nedostatečné a nespasitelné. Bůh … [Altro]
Digestoř 30/03/2011 19:58:17
K L.Moranová:
O smrti jsem nic neřekl a ani mi na mysl nepřišla, váš oplzlý humor nesdílím, je mi vás líto. Nechci mít s individui vašeho typu nic co do činění. K vaší osobě se již nikdy nechci vyjadřovat.
O smrti jsem nic neřekl a ani mi na mysl nepřišla, váš oplzlý humor nesdílím, je mi vás líto. Nechci mít s individui vašeho typu nic co do činění. K vaší osobě se již nikdy nechci vyjadřovat.
Digestoř 30/03/2011 19:24:02
K Lenka Moranová:
"S bázní a chvěním uvádějte ve skutek své Spasení" Filipenským 2.kap.
Slova Anneliese Michel v noci před smrtí a posledním z řady Zjevení Panny Marie. Raději bdít, spát s lehkostí není kdy. Myslím,že to brzy pochopíte. Bůh s Vámi.
"S bázní a chvěním uvádějte ve skutek své Spasení" Filipenským 2.kap.
Slova Anneliese Michel v noci před smrtí a posledním z řady Zjevení Panny Marie. Raději bdít, spát s lehkostí není kdy. Myslím,že to brzy pochopíte. Bůh s Vámi.
Digestoř 30/03/2011 19:01:54
K Lenka Moranová:
To je moc dobře Lenko,skvělý začátek. A máte i radost. !
To je moc dobře Lenko,skvělý začátek. A máte i radost. !
Digestoř 30/03/2011 17:50:00
Za tu Vaši Vám děkuji,Marie. Víte, když si přečtete,že trpím fascinací z bolesti,nevypadá to tak,že mi někdo dává svou lásku, to možná Vy ji máte v srdci.Nenašel jsem tu Marie člověka,který by miloval Ducha svatého.Neuvěřil jsem jim,jako oni neuvěřili Jemu.Můj soud to není,jak vidíte.Já chi srdce a to horké,ne pro sebe! Milovat nyní člověka,kterého Bůh tolik poctil svou náklonností,že snáší i urážky a hanění od počátku,to nelze nevidět,to je … [Altro]
Digestoř 30/03/2011 17:42:04
K eveline:
"Buďte jeden k druhému soucitní, plní bratrské lásky..." Láska je soucit, protože je s ním zajedno.
"Buďte jeden k druhému soucitní, plní bratrské lásky..." Láska je soucit, protože je s ním zajedno.
Digestoř 30/03/2011 17:40:01
K Naasthan:
Bůh Vám velmi žehnej, snad Příteli??-
Ano. To mě opravdu musím se přiznat,strašně potěšilo.Děkuji.

Bůh Vám velmi žehnej, snad Příteli??-
Ano. To mě opravdu musím se přiznat,strašně potěšilo.Děkuji.
Digestoř 30/03/2011 17:32:19
K eveline:
To je láska. Stejnou vyžaduje Pán i k jiným.Např.na tomto webu můžete vyjádřit někomu svou lásku,aby se narodila,stačí málo.Víte,že Bohu se to bude líbit.Zkuste přistoupit v soucitu k člověku bolesti.Láska přijde. Nyní volá Pán po lásce k Anneliese Michel, která prošla peklem a prochází tímto peklem znovu v myslích křesťanů.
To je láska. Stejnou vyžaduje Pán i k jiným.Např.na tomto webu můžete vyjádřit někomu svou lásku,aby se narodila,stačí málo.Víte,že Bohu se to bude líbit.Zkuste přistoupit v soucitu k člověku bolesti.Láska přijde. Nyní volá Pán po lásce k Anneliese Michel, která prošla peklem a prochází tímto peklem znovu v myslích křesťanů.
Digestoř 30/03/2011 17:23:01
K eveline:
Vidíte,evelin, nebýt toho, ani byste se nad přístupem Boha nepozastavila.Přitom Vaše maminka stejně jako moje babička Anna,o níž jsem psal v jednom komentáři,slouží nyní Bohu neméně vzácně v nebesích. Myslím,že byste o své mamince měla více napsat.To jsou rozhodně vzácné věci.Byl bych rád. /David/
Vidíte,evelin, nebýt toho, ani byste se nad přístupem Boha nepozastavila.Přitom Vaše maminka stejně jako moje babička Anna,o níž jsem psal v jednom komentáři,slouží nyní Bohu neméně vzácně v nebesích. Myslím,že byste o své mamince měla více napsat.To jsou rozhodně vzácné věci.Byl bych rád. /David/
Digestoř 30/03/2011 17:11:02
K Maria Dubovská:
Teď mluvíte hlouposti. Jaká glorifikace, jaké kroky?? O čem to mluvíte? Bůh nekonal kroky ke glorifikaci Anneliese, ale k uskutečnění zástupné oběti pokání, ke glorifikaci došlo právě tím. Anneliese vyjádřila Bohu souhlas se svým utrpením. Začněte přemýšlet!
Teď mluvíte hlouposti. Jaká glorifikace, jaké kroky?? O čem to mluvíte? Bůh nekonal kroky ke glorifikaci Anneliese, ale k uskutečnění zástupné oběti pokání, ke glorifikaci došlo právě tím. Anneliese vyjádřila Bohu souhlas se svým utrpením. Začněte přemýšlet!
Digestoř 30/03/2011 17:02:33
K Lenka Moranová:
Ale nechal Leni, to víte,že ano.Trpěli jak zvířata. A potom byli spaseni. Když se tomu společně s Vámi divili apoštolové a ptali se Pána, kdo zhřešil, že se dotyčný člověk narodil slepý a většinu svého života jím zůstal, odpověděl Pán: "STALO SE TO, ABY SE NA NĚM ZJEVILY SKUTKY BOŽÍ. On ani jeho rodiče nezhřešili."
Ale nechal Leni, to víte,že ano.Trpěli jak zvířata. A potom byli spaseni. Když se tomu společně s Vámi divili apoštolové a ptali se Pána, kdo zhřešil, že se dotyčný člověk narodil slepý a většinu svého života jím zůstal, odpověděl Pán: "STALO SE TO, ABY SE NA NĚM ZJEVILY SKUTKY BOŽÍ. On ani jeho rodiče nezhřešili."
Digestoř 30/03/2011 16:55:03
K Maria Dubovská:
Teď bych s Vámi skoro souhlasil.Rozhodně souhlasím s jiným přístupem sdělení těchto událostí ve Vašem podání!!! V tom projevujete-neberte to jako hodnocení, pronikavého ducha a bystrost-to je můj osobní názor,nechávám si ho pro sebe. Ale v části odpovědi o soucitu se nemohu ztotožnit. A víte proč? Právě proto, Marie, že nedošlo k vyjasnění o jakém píšete. Nic totiž vyřešeno nebylo. Alespoň ne z pohledu věřících, důkazem jste vy … [Altro]
Teď bych s Vámi skoro souhlasil.Rozhodně souhlasím s jiným přístupem sdělení těchto událostí ve Vašem podání!!! V tom projevujete-neberte to jako hodnocení, pronikavého ducha a bystrost-to je můj osobní názor,nechávám si ho pro sebe. Ale v části odpovědi o soucitu se nemohu ztotožnit. A víte proč? Právě proto, Marie, že nedošlo k vyjasnění o jakém píšete. Nic totiž vyřešeno nebylo. Alespoň ne z pohledu věřících, důkazem jste vy … [Altro]
Digestoř 30/03/2011 16:43:27
K Lenka Moranová:
Jakto že nečetla? Nečetla jste o modlitbách za druhé? Nečetla jste o půstech za druhé? Nečetla jste o zástupné oběti Kristově? Tak co vlastně čtete,Lenko.Já Vás nijak přece nehaním.Ale Vám bych něco takového ze včerejška(včetně posuzování druhých)připomenout mohl.Co je to za křesťanství??
Jakto že nečetla? Nečetla jste o modlitbách za druhé? Nečetla jste o půstech za druhé? Nečetla jste o zástupné oběti Kristově? Tak co vlastně čtete,Lenko.Já Vás nijak přece nehaním.Ale Vám bych něco takového ze včerejška(včetně posuzování druhých)připomenout mohl.Co je to za křesťanství??
Digestoř 30/03/2011 16:39:09
K evelina:
Ano, vyděsila mě od Růžence jistá tvrdost. To už je zasahování? A proč Vás tak rozčiluji? Čekal bych třeba více soucitu s někým,kdo za nás zemřel.-Je to odvážné tvrzení? Ale Ježíš to řekl.
Ano, vyděsila mě od Růžence jistá tvrdost. To už je zasahování? A proč Vás tak rozčiluji? Čekal bych třeba více soucitu s někým,kdo za nás zemřel.-Je to odvážné tvrzení? Ale Ježíš to řekl.
Digestoř 30/03/2011 16:30:04
K evelin:
Ti dva smajlíci vypadají jako čerti. Můžete trošičku upřesnit, milá evelin, co tím vlastně myslíte? Něco se Vám nezdá?
Ti dva smajlíci vypadají jako čerti. Můžete trošičku upřesnit, milá evelin, co tím vlastně myslíte? Něco se Vám nezdá?
Digestoř 30/03/2011 16:22:03
K Růženec:
To je sice hezké, ale opomíjet cesty vedoucí ke spasení, o nichž Bůh rozhodl je hřích. Společně s Anneliese opomíjíte utrpení a smrt všech mučedníků, kteří stejně jako Anneliese spolupracovali na díle spásy svého Spasitele.Osobně,mám-li mluvit za sebe, bych se s takovým stavem své duše nespokojil.
To je sice hezké, ale opomíjet cesty vedoucí ke spasení, o nichž Bůh rozhodl je hřích. Společně s Anneliese opomíjíte utrpení a smrt všech mučedníků, kteří stejně jako Anneliese spolupracovali na díle spásy svého Spasitele.Osobně,mám-li mluvit za sebe, bych se s takovým stavem své duše nespokojil.
Digestoř 30/03/2011 16:06:29
K Růženec:
To už je otázkou víry. Zde nemohu sloužit.
To už je otázkou víry. Zde nemohu sloužit.
Digestoř 30/03/2011 16:03:16
K Lenka Moranová:
Lenko současný život se neodehrává na "půdě" Písma svatého. O Písmo svaté se opíráme ve věčných pravdách, které nám zjevuje. Ježíš je živá pochodeň Boží pravdy bez zastavení, denně svádí boj se satanem. Zřejmě jste dnes nesledovala dokument Bůh a stvořené moci, kde je velmi dramaticky varováno celé lidstvo před nebezpečím ďábla.
Lenko současný život se neodehrává na "půdě" Písma svatého. O Písmo svaté se opíráme ve věčných pravdách, které nám zjevuje. Ježíš je živá pochodeň Boží pravdy bez zastavení, denně svádí boj se satanem. Zřejmě jste dnes nesledovala dokument Bůh a stvořené moci, kde je velmi dramaticky varováno celé lidstvo před nebezpečím ďábla.
Digestoř 30/03/2011 15:55:52
K Maria Dubovská:
Tento jediný z několika dalších potvrzujících výroků svaté Panny se nachází i ve filmovém zpracování, v jeho závěru.
Tento jediný z několika dalších potvrzujících výroků svaté Panny se nachází i ve filmovém zpracování, v jeho závěru.
Digestoř 30/03/2011 15:52:23
K Růženec:
Souvislosti jsou takové: Petr řekl Ježíšovi: Pane,tohle se ti nesmí stát (Ježíš hovořil o svém utrpení v předzvěsti). Ježíš se na něho obrátil a řekl mu: Odejdi ode mne, tvé smýšlení není od Boha, je lidské. /K pokárání Petra slovem "satane" záměrně nepřistupuji". -Vaše tvrzení, že Anneliese by z vůle Boží nemohla být takto utýrána démony, protože říkáte,že by byl Ježíš sadista jsem se vyjádřil jasně. Bůh poslal svého Syna na … [Altro]
Souvislosti jsou takové: Petr řekl Ježíšovi: Pane,tohle se ti nesmí stát (Ježíš hovořil o svém utrpení v předzvěsti). Ježíš se na něho obrátil a řekl mu: Odejdi ode mne, tvé smýšlení není od Boha, je lidské. /K pokárání Petra slovem "satane" záměrně nepřistupuji". -Vaše tvrzení, že Anneliese by z vůle Boží nemohla být takto utýrána démony, protože říkáte,že by byl Ježíš sadista jsem se vyjádřil jasně. Bůh poslal svého Syna na … [Altro]
Digestoř 30/03/2011 15:45:35
K Maria Dubovská:
To se také stalo.
To se také stalo.
Digestoř 30/03/2011 15:41:04
Mučednickou smrtí "Ježíš zemřel za všechny, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný". Tato logika s níž jste z Písem seznámen proti Vám nyní v případě Anneliese vypovídá./D.H./
Digestoř 30/03/2011 15:26:16
Dobrý večer všem a pokoj Vám.
Smím k Vám, "Růženče"? :
Proč si stále dobíráte ten kvíteček ve větru? Kdyby dnes žila vedle Vás, nešetřila by za Vás modlitbami. Přeji Vám hluboké prozření,protože Vy znáte Písmo, modlitby, máte rád diskuse o Bohu, toho jsem si povšiml. Nicméne ve Vašem nitru není měkké srdce, to Vám chybí. Citujte z Písem verše o obměkčení srdce a myslete přitom na svou sestru, Anneliese. Prožila si tolik bolesti, že si neumím představit … [Altro]
Smím k Vám, "Růženče"? :
Proč si stále dobíráte ten kvíteček ve větru? Kdyby dnes žila vedle Vás, nešetřila by za Vás modlitbami. Přeji Vám hluboké prozření,protože Vy znáte Písmo, modlitby, máte rád diskuse o Bohu, toho jsem si povšiml. Nicméne ve Vašem nitru není měkké srdce, to Vám chybí. Citujte z Písem verše o obměkčení srdce a myslete přitom na svou sestru, Anneliese. Prožila si tolik bolesti, že si neumím představit … [Altro]
Digestoř 30/03/2011 10:23:39
Víte Michale,necítím,že bych "otevřel" toto téma s pocitem,že bojuji za její svatořečení.Rád bych dokonce i ukončil tyto komentáře,ale situace se stále vyvíjí jinak,oč větší důkaz,že není rozhodující,co chceme my.Kdybych měl považovat sám sebe za bojovníka něčího svatořečení,musím říct,že by to ze strany Boha byla ta nejnešťastnější volba.Cítím se již po těch třech dnech silně vyčerpaný a rezignovaný.Sám z Vašeho příspěvku … [Altro]
Digestoř 30/03/2011 08:50:55
Děkuji MichaleB,Gábi. Nemyslel jsem ale, jak uvádíte, že bych bojoval proti lidskému nepříteli.Zaznělo snad ode mne něco takového? Buďme tedy přesní, já sám bych byl potom Vašim sdělením souzen. Tak jsem to ale přece neuvedl. Napsal jsem, že Ježíš dnes bojuje proti tmám, za čímž jsem rozuměl, že ne proti lidem, ale proti démonickým silám, které, jak jsem přece Michale uvedl, se stále snaží umlčovat závažnost podstaty tohoto tajemství spasení. Nebojuji … [Altro]
Digestoř 30/03/2011 06:52:08
Dobrý den (Gábi,MichaleB), děkuji Vám v Ježíšově Jménu za Vaše vstupy a MichaluB za naplňování Boží vůle i v přínosu rozšiřování díla Ježíšova-skutečností zástupné oběti pokání za druhé, která Spasiteli v posledních dnech leží na srdci. Byl jsem Duchem svatým k otevření těchto skrytých tajemství vyzván,protože démonické síly mají zájem na umlčování podstaty tohoto tajemství spasitelského díla. Anneliese Michel je svatá mučednice, její památka … [Altro]
Digestoř 29/03/2011 17:25:50
Dobrý večer, nerad Vás obtěžuji. Rád bych si ujasnil, jaké komentáře jsou na tomto webu nepřijatelné, nějak se mi nepodařilo pochopit-vzhledem k útokům dvou dopisovatelek, jaká témata zde nejsou předmětem nenávisti. Rád bych se Vás zeptal, jestli je tento web určen i lidem, kteří mají v úctě pravoslavnou církev, protože jsem byl vyzván k odchodu. Pokud bych měl být trnem v oku, udělám to, ale v nímám Vás s láskou od počátku a domníval jsem se, že Vy … [Altro]









