placebo_domingo
placebo_domingo 28/04/2013 15:37:57
Dziękuję za oświecenie, który obraz jest kogo, bo rzeczywiście nieraz się zastanawiałem skąd 2 odmienne wizerunki. Mam obrazki z wizerunkami Pana Jezusa autorstwa Adolfa Hyły, choć miałem też Kazimierowskiego, i nie zamierzam ich wyrzucać cokolwiek tam by się nie znajdowało i wydaje mi się, że chyba przesadzacie z tym dopatrywaniem się wszedzie jakiś szatańskich symboli.
placebo_domingo 28/04/2013 14:54:59
Gdyby Adolf Chyła zbezcześcił obraz, to by św. Faustyna o tym wiedziała, przecież Pan Jezus powiedział, że nie w piękności pędzla kryje się tajemnica tego obrazu, ale w łaskach, których udzieli przez Niego.
placebo_domingo 28/04/2013 14:49:55
Novus Ordo Missae nie odbiera ani nie deprecjonuje władzy kapłańskiej, którą każdy kapłan posiada na mocy święceń. Moje uniżenie jest dla każdego kapłana, czy to wyświęconego w rycie trydenckim, czy posoborowym. Sympatia do rytu trydenckiego nie może powodować w nas pychy i zarozumiałości.
placebo_domingo 15/12/2012 05:20:39
Bóg zapłać na pewno kupię.
placebo_domingo 13/12/2012 15:19:22
Dzieje się tak dlatego, że społeczeństwa postnowoczesne typu Norwegia, Szwecja, Belgia, Finlandia odrzucają instytucjonalną religię i waloryzują negatywnie te wartości, które przez Kościół Katolicki są głoszone. Zatem strzeżmy się postępu bez Boga.
placebo_domingo 10/11/2012 13:16:52
Miejmy nadzieję, że Ted Bundy się nawrócił.
placebo_domingo 18/10/2012 00:37:38
Przepraszam księdza, nie było moim zamiarem nic księdzu imputować.
placebo_domingo 17/10/2012 14:01:08
Na pewno nie ma już odwrotu od SW II. Jeśli ksiądz ma taką nadzieję to jest ksiądz w błędzie. To nie mówię ja, ale papież. Odrębną sprawą pozostaje, że wielu kapłanów i ludzi świeckich nawet zaangażowanych w działalność Kościoła nie ma pojęcia o podstawowych postanowieniach Soboru, a co tu mówić o tym, żeby to wcielać w życie tegoż Kościoła. Ostatnio bardzo pozytywnie zaskoczył mnie bp Śmigiel w mojej parafii, który mówił, że źle się stało, że Sobór … [Más]
placebo_domingo 06/10/2012 10:06:21
Ciekawe co jozef powie na kanonizacje błogosławionego Jana Pawła II? Przez całą wieczność będzie musiał tolerować Go w Królestwie Bożym, o ile sie tam dostanie, bo Jan Paweł II z pewnością już tam jest.
placebo_domingo 02/10/2012 07:16:15
Dobry Jezu, a nasz Panie daj Mu wieczne spoczywanie. Szkoda człowieka:(
placebo_domingo 24/08/2012 06:47:38
Ja też wysłałem protest do redakcji. Takie rzeczy nie mogą mieć miejsca na portalu katolickim. Albo tutaj jest portal dla katolików, albo dla sedewakantystów i innej maści schizmatyków, którzy w sposób chamski obrażają papieży i innych czyniąc to z chorej nienawiści.
placebo_domingo 09/08/2012 11:48:14
Nawrócić można się wszędzie, nawet na polnej ścieżce. Czy z tego powodu polna ścieżka ma być miejscem objawień? Nie sądzę.
placebo_domingo 17/07/2012 10:31:23
Ale z tego co mi wiadomo Intronizacja Serca Jezusowego już się odbyła.
placebo_domingo 14/07/2012 12:27:50
Doprecyzuję- rozmyślać o życiu Najświętszej Maryi Panny w kontekście tajemnic różańcowych przez 15 minut.
placebo_domingo 06/07/2012 07:42:40
Oczywiście piękny akt, ale wraz z tym zaiwerzeniem musi płynąć wiara rodziców i od najmłodszych lat nauka dziecka miłości do Maryi. Bez tego ani rusz.
placebo_domingo 06/07/2012 07:35:48
No oczywiście Królestwo Boże w sercach ludzkich, na tym mi ogromnie zależy, a nie na pustosłowie. Zależy mi, żeby każdy zaufał Panu Jezusowi, który chce zbawienia każdego człowieka. Żaden akt, nawet najwznioślejszy tego nie zagwarantuje, dusze nie będą przez to hurtem szły do nieba. I nie nazywaj mnie heretykiem, bo po pierwsze nie znasz definicji tego słowa, po drugie to narazie zwolennicy ks. Natanka, więc również jak mniemam Ty, są na bakier z Kościołem i ze … [Más]
placebo_domingo 06/07/2012 07:11:47
Tak, intronizacja Chrystusa Króla w sercach ludzkich.
Samą kulturę żydowską jak najbardziej można i trzeba poznawać, bo od judaizmu bierze swój początek religia chrześcijańska. Natomiast nie widzę powodów, aby hebrajski był drugim językiem urzędowym w Polsce. Żydzi mieszkający w Polsce umieją język polski, a hebrajskim mogą się posługiwać w swoim środowisku. A tak poza tym hebrajski to piękny jezyk, którego warto się uczyć. W ogóle kultura żydowska jest piekna.
Samą kulturę żydowską jak najbardziej można i trzeba poznawać, bo od judaizmu bierze swój początek religia chrześcijańska. Natomiast nie widzę powodów, aby hebrajski był drugim językiem urzędowym w Polsce. Żydzi mieszkający w Polsce umieją język polski, a hebrajskim mogą się posługiwać w swoim środowisku. A tak poza tym hebrajski to piękny jezyk, którego warto się uczyć. W ogóle kultura żydowska jest piekna.
placebo_domingo 03/07/2012 11:14:21
Najlepiej jest nie chodzić do takich ludzi do Komunii św. jeśli udzielają Jej kapłani to iść do nich i domagać się, o ile to możliwe wizyty kapłana w swoim domu. Jeśli już to nieuniknione to widziałbym bardziej w tej roli stałych diakonów badź w ogóle diakonów z seminariów na czas ich posługi, aniżeli mężczyzn bez jakichkolwiek święceń. Ustanawianie w Polsce NSKŚ jest moim zdaniem bezzasadne.
placebo_domingo 03/07/2012 08:34:28
Św. Franciszek ratował. Abp Levebre dzielił i ten podział trwa do dziś. Nic takiego czynu nie jest w stanie usprawiedliwić.
placebo_domingo 03/07/2012 07:49:32
Oczywiście, że plucie na papieża i wywoływanie na Nim presji niczemu nie służy. Bractwo potrzebuje nawrócenia, z pokorą powinni podporządkować się Papieżowi, bo teraz bardzo mocno zagubieni. Lepsze posłuszeństwo od nabożeństwa.
placebo_domingo 03/07/2012 07:16:59
O no proszę, a Wy co? Święci za życia? Widzialne obrazy Boga na ziemi? Śmieszni jesteście. Lepiej zważajcie na własne grzechy. Swoich dusz nie znacie, a inne osądzacie. Do czego to prowadzi pycha...Kyrie eleison!
Błogosławiony Janie Pawle II- módl się za nami!
Błogosławiony Janie Pawle II- módl się za nami!
placebo_domingo 03/07/2012 04:41:27
Najlepiej jest nie reagować na posty józefaK pełne arogancji, głupoty i bezmyślności.
placebo_domingo 02/07/2012 12:24:20
Musiałbyś mi podać kryteria wg których tak mnie osądziłeś.
placebo_domingo 02/07/2012 12:13:24
Akurat tym nie jestem zdziwiony. Zazwyczaj brak argumentów powoduje użycie siły fizycznej.
placebo_domingo 02/07/2012 12:07:08
No to ja Ci mówię wprost, żeś schizmatyk a Ty reagujesz agresją. Znowu odwracasz kota ogonem.
placebo_domingo 02/07/2012 11:37:57
Prostackie, żenujące chwyty Józefa: na siłę zrobić z kogoś żyda modernistę. Rzeczywiście, nic tu po mnie. Nie masz zupełnie argumentów, po prostu jesteś w schiźmie i próbujesz to ubrać w piękne słowa. A ja Ci to mówię wprost bo tak to się własnie nazywa, dlatego obrażasz mnie i przyjmujesz bardzo agresywny, wręcz chamski ton wypowiedzi i bez podania jakichkolwiek uzasadnień nazywasz kogoś człowiekiem pozbawionym łaski Bożej. Tu już nawet nie chodzi o zwykłe … [Más]
placebo_domingo 02/07/2012 11:20:59
Klęczniki w kościołach są i u niektórych protestantów i u mariawitów, jak widze dla Ciebie to jedyne kryterium prawdziwości. Po owocach ich poznacie. Jeśli czegoś owocem jest rozłam w Kościele, to nie pochodzi ono od Boga, ale od Złego. To samo było w protestantyźmie. Idea słuszna, ale wykonanie tragiczne. Setki denominacji, z ktorych każda uważa się za prawdziwą. U tradycjonalistów to samo tylko w mniejszej skali. Sedewakantyści i sedeprywacjoniści wyklinający Bractwo … [Más]
placebo_domingo 02/07/2012 11:15:27
Nie należą, ale chodzą m.in. na konferencje czy wykłady. Można chodzić w dobrej wierze, ale można też nabrać odrazy do Kościoła Katolickiego tak jak Ty i pluć na osobę Ojca Świętego podobnie jak Ty to robisz. To, że macie rację w wielu kwestiach nie oznacza, że możecie sobie pozwalać na coś takiego. Cel nie uświęca środków.
placebo_domingo 02/07/2012 11:12:54
Żaden papież się nie pomylił w kwestiach wiary. Dogmat o nieomylności papież choć powstał dosyć późno był poważany zawsze, bo to logiczne wyjaśnienie sposobu działalności Ducha Św. Ale Ty niestety zostałeś zwiedzony przez ludzi, którzy lubią być w opozycji, bo tym zyskują sobie poklask i uznanie, uznanie w opluwaniu papieża. Poziom argumentów z Twojej strony jest karczemny.
placebo_domingo 02/07/2012 11:06:49
No nie miałem "szczęścia" brać udziału w schizmatyckich zebraniach członków Bractwa. Niewątpliwie byłoby to dla mnie wielkim "zaszczytem" móc stanąćć koło Ciebie.
placebo_domingo 02/07/2012 11:03:42
No właśnie bywali papieze również daleko przed Soborem, którzy na ten urząd z pewnością nie zasługiwali. Ale co z tego. Kościół trwa i trwać będzie, nie dlatego że nam się to należy, ale dlatego że Bóg tak chce.
placebo_domingo 02/07/2012 11:01:34
To nie jest argument. Wyszukujesz się jakiś nadużyć liturgicznych, które są niezwykłą skrajnością oprócz wielu mniejszych. One powinny być należycie napiętnowane. Takie rzeczy należy zgłaszać do biskupa miejsca. Ja nie biorę udziału w takich Mszach. W mojej parafii do takich aberracji nie dochodzi, wszystko jest zgodnie z Mszałem i tak ma być. A za neokatechumenatem nie przepadam. Nie wiem tylko po co na siłę próbujesz mi narzucić stereotyp neonowca.Niestety takie … [Más]
placebo_domingo 02/07/2012 10:57:04
Nikt nie ma zamiaru Cię przekonywać, odjechałeś dosyć mocno w swojej pysze i chyba jakaś wielka łaska Boża może Cię przyprowadzić do normalnego stanu. Tylko tak naprawdę nikt nie wie kiedy się to stanie...
placebo_domingo 02/07/2012 10:54:22
Swoją wolę oznajmił w tym, że powołał jeden Kościół, którego głową jest papież, a nie abp Lefebre czy bp Fellay. Powiedział, że bramy piekielne go nie przemogą. I że zostanie w nim po wszystkie czasy we Mszy Św. i sakramentach. I rzeczywiście przekonuję się o tym w każdej Mszy Św.
placebo_domingo 02/07/2012 10:48:13
Moim zdaniem papież Benedykt XVI i tak za dużo już tu zrobił podając rękę zbuntowanemu biskupowi bez bulli nominacyjnej. Stworzyli sobie oni już dawno swój własny kościół i niech sobie tam zostaną. Ja wiem jedno: tam jest prawdziwy Kościół, gdzie następca św. Piotra i następcy Apostołów- biskupi. I niech w końcu będzie jasność po której stronie oni się znajdują, a w tej chwili są poza Kościołem. Już nie chce mi się komentować tych wszystkich rozmów, bo tu od … [Más]
placebo_domingo 25/06/2012 10:04:50
A czy Pan Bóg do piekła kiedyś kogoś posłał? To człowiek się potępia sam zawsze. Prędzej matka Twoja najukochańsza wtrąciłaby Cię do piekła niż Bóg.
placebo_domingo 18/06/2012 15:20:04
Prywatnie to sobie Jan Paweł mógł popierać, ale to nie ma najmniejszego wpływu na pogląd Kościoła w tej sprawie. Zachowuje dystans i robi prawidłowo, tak jak powinno to być. Również i to co piszę ja i wy jest osobistą refleksją na ten temat. Jednak zauważam, że zwolennicy owych rzekomych objawień z trudem dostrzegają zarzuty jakie są stawiane tamtejszym zjawiskom w kontekście naszej wiary i często budzi to u nich przejawy agresji wobec inaczej myślących. Nie stwierdzam … [Más]
placebo_domingo 18/06/2012 13:51:48
Ja jestem sceptyczny i nie tyle widzę tam szatana, ile coraz bardziej przychylam się ku tezie, iż wizjonerzy sami sobie je wymyślili. Szczerze powiedziawszy wolałbym, żeby tak to wyglądało, ale wiem, że szatan nie śpi. Dlatego innym też zalecam sceptycyzm, który nigdy nie zaszkodzi i wątpię, że Matka Boża ma mi to za złe, ponieważ to świadczy o tym, że na poważnie bierze się swoją wiarę.
placebo_domingo 18/06/2012 13:06:02
Od kilku lat kłócę się o to z moją znajomą z OWDŚ, że w medjogoruje nie ma w ogóle objawień, a wtedy wizjonerzy są chorzy psychicznie, albo co gorsza są i to szatana. Jest tam wiele sprzeczności teologicznych, które nie są zgodne z nauką Kościoła. Jednak ludzka sensacja góruje nad rozumem i w dalszym ciągu organizowane są różnorakie parafialne pielgrzymki jako do miejsca objawień, co jest zabronione. Ja tego nie rozumiem. Mamy Fatime, mamy Lourdes, Częstochowę i wiele, … [Más]
placebo_domingo 18/06/2012 12:54:11
Na temat poczynań ks. Natanka wypowiadać się po raz kolejny nie będę, jednak chciałbym się odnieść do postu artura40 gdzie przyrównuje nielegalnie wprowadzone "święto" zbuntowanego kapłana działającego na krawędzi schizmy w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości do objawień Pana Jezusa siostrze Faustynie. Owszem, kult Miłosierdzia Bożego wg objawień św. Faustyny był od 1959 roku do 1978 zakazany w formach przez Nią przekazanych, czyli chodziło o Koronkę, Litanię itd. … [Más]
placebo_domingo 12/06/2012 14:16:26
Nie imputuj mi, jakobym był przeciwnikiem Komunii Św. na klęcząco, albo nie daj Boże zwolennikiem Komunii św. na rękę. To po pierwsze. Po drugie- nie są w stanie mnie przekonać żadne Wasze argumenty, bo w tym nie ma posłuszeństwa. Nawet jeśli kardynał Dziwisz jest taki jak to opisujecie to ks. Natanek ślubował Mu posłuszeństwo, a to co się dzieje między nim a Panem Bogiem i to czy wypełnia posłuszeństwo wobec papieża zostawcie to Panu Bogu. Chcielibyście, żeby … [Más]
placebo_domingo 12/06/2012 12:52:19
A kto ma Ci to wytłumaczyć? Tylko Bóg wie dlaczego, my nie będziemy sądzić tych biskupów i nikt nie jest ku temu kompetentny, natomiast Wy szukacie usprawiedliwienia dla siebie. W Kościele zawsze tak było, że byli zdrajcy, ba nawet przy samym Panu Jezusie, wiec nie dziwi mnie to. Ale cel nie uświęca środków. Wy Waszą postawą niestety dzielicie jeszcze bardziej Kościół, zamiast trwać w jedności. Tam gdzie nieposłuszeństwo- tam nie ma Boga. Gdzie pycha tam mnie nie ma … [Más]
placebo_domingo 12/06/2012 11:49:26
Gadał dziad do obrazu...cóż, Kościół wraz z papieżem i biskupami są w błędzie, a ks. Natanek głosi prawdę i za to jest prześladowany. Swoją prawdę rzecz jasna. Normalnie drugi św. Franciszek. Rzeczywiście dyskusja na takim poziomie myślenia nie ma sensu. Zrobiliście z ks. Natanka swojego guru warczycie gdy ktoś przestrzega przed nim, ale cieszy mnie, że wielu przejrzało i zerwało z ks. Natankiem. Ale jak zawsze korzystniej jest robić z siebie męczenników, aniżeli … [Más]
placebo_domingo 12/06/2012 10:51:03
Przecież nikt nie zabrania ubogacać Liturgii Słowa, można dodać komentarz liturgiczny czy zaśpiewać pieśni przed lekturą Słowa Bożego np. do Ducha Świętego. To na pewno bardzo pożyteczne. Ale nie można sobie stwarzać własnego Mszału i własnych rubryk modlitewnych. Ja tez jestem za aspersją, jak najczestszym używaniem kadzidła, ale u ks. Natanka akurat nie w tym rzecz.
placebo_domingo 12/06/2012 10:42:15
Udowodniłem Ci, że ks. Natanek popełnia nadużycia liturgiczne opierając się na OWMR i Konstytucji o Liturgii, są też inne jeszcze dokumenty, ale one się w zasadzie powielają, bo wszystko sprowadza sie do jednego- bycia wiernym Mszałowi i przepisom liturgicznym.
placebo_domingo 12/06/2012 10:40:26
Bo nie jesteś w stanie uczynić Jej bardziej uroczystej, niż jest:) Możesz podkreślić Jej uroczysty charakter, ale Ofiara jest taka sama zarówno we Mszy z kadzidłem i chorałem gregoriańskim celebrowanej przez papieża, jak i w tej o 6 rano dokonującej się na wiejskim ołtarzu z rozstrojonymi organami i organistą po 3 klasach podstawówki. Dopóki tego nie zrozumiesz dopóty zawsze będziesz zostawał w ubóstwie, bo będzie ci brakować przeżyć estetycznych :)
placebo_domingo 12/06/2012 10:35:45
Aha no dobrze, skoro tak mówisz, to pewnie tak jest
placebo_domingo 12/06/2012 10:33:40
No jak to kto- przecież napisałeś już- słudzy antychrysta. A więc biskupi, cały Episkopat Polski, bo przecież to on wystosował list przestrzegający przed działalnością ks. Natanka no i my zwykli userzy glorii.tv
placebo_domingo 12/06/2012 10:29:35
No przecież cały czas wskazuję nadużycia liturgiczne, bo na tym akurat się znam. W inne tematy się nie wgłebiam bo od dłuższego czasu nie śledzę działalności ks. Natanka. Widzę, że nie za bardzo chcesz to zauwazyć.
placebo_domingo 12/06/2012 10:27:19
Uroczysta Msza jest sama w sobie i nie trzeba do Niej nic dodawać:) Każda Msza jak wierzymy jest Ofiarą taką samą jak Ta na Kalwarii, czegóż chcieć więcej? Kadzidło, aspersja itd. podkreśla uroczysty charakter Mszy Św. ale nic nie dodaje do Niej, żadnych łask nowych przez to człowiek nie otrzymuje.
placebo_domingo 12/06/2012 10:23:40
Nowy2017 masz mylne wrażenia, bo jak narazie to staramy się przestrzec przed działalnością ks. Natanka i to jest nasza powinność. Przedstawiamy fakty. Nigdy bym nie pozwolił, żeby ktoś obrażał ks. Natanka, ale trzeba pisac o tym, że ten ksiądz nie postępuje właściwie. Jak wiesz na glorii zawiązała się wspólnote modlitewna organizująca modlitwy w intencji powrotu do Kościoła ks. Natnka, widzisz zatem że nikomu los ks. Natanka nie jest obojętny.
placebo_domingo 12/06/2012 10:20:30
Ależ ja też jestem przeciwko Komunii Św. na stojąco i jestem bardzo sceptyczny wobec posługi nadzwyczajnych szafarzy, bo wg mnie w Polsce nie jest to konieczne. Bardziej swoje uzasadnienie biblijne znajdowałaby posługa stałych diakonów, których w Polsce jest dwóch. Ale jestem też anty w drugą stronę. Kiedy ktoś wg swoich wyobrażeń próbuje odprawiać Mszę św. Jak widzisz- to działa w obie strony. Jeśli ks. Natanek chce to niech odprawia Mszę Św. Trydencką- jak … [Más]
placebo_domingo 12/06/2012 10:14:36
placebo_domingo 12/06/2012 10:13:24
No właśnie "aby Msza stawała się coraz bardziej...- tu wstaw dowolny przymiotnik. Może atrakcyjna, a może zabawna? Może infantylna, a może swawolna? To nie ma znaczenia czy dodaje się modlitwy zatwierdzone przez Kościół 100, 200 lat temu. Nie ma tego w Mszale i kapłan pod żadnym warunkiem, nawet jeśli robi to z dobrą intencją nie może zmieniać ani jednej kreski, bo tak mu się podoba i chce, żeby było uroczyściej. A co jeśli znajdzie się ksiądz, który będzie chciał … [Más]
placebo_domingo 12/06/2012 09:54:42
No proszę, a ks. Natankowi nie jest już potrzebne kierownictwo duchowe? Zwłaszcza w takiej "misji" jaką prowadzi? A nie, zapomniałem. On kieruje się proroctwami pani Agnieszki. Stanisławie każdy tu chce ratować ks. Natanka i modlimy się za Niego, aby powrócił do Kościoła. Jest bardzo gorliwym kapłanem, cenionym rekolekcjonistą, ale widac jak bardzo szatan jest przebiegły, że nawet i to wykorzystał na swoją korzyść. Wierzę jednak, że wszystko skończy się pomylśnie, ale … [Más]
placebo_domingo 12/06/2012 09:51:35
Niestety nie wiesz co piszesz. Przeczytaj sobie OWMR, zwłaszcza punkty:141-146. Punkt 24 ja sam pozwolę sobie zacytować
"Kapłan jednak winien pamiętać, że jest sługą świętej liturgii i że nie wolno mu na własną rękę w celebracji Mszy świętej niczego dodawać, opuszczać ani zmieniać"
Polecam także Konstytucję O Liturgii Świętej 22
§ 1. Prawo kierowania sprawami liturgii należy wyłącznie do władzy kościelnej. Przysługuje ono Stolicy Apostolskiej oraz, zgodnie z prawem, biskupowi.
§ 2. Na mocy … [Más]
"Kapłan jednak winien pamiętać, że jest sługą świętej liturgii i że nie wolno mu na własną rękę w celebracji Mszy świętej niczego dodawać, opuszczać ani zmieniać"
Polecam także Konstytucję O Liturgii Świętej 22
§ 1. Prawo kierowania sprawami liturgii należy wyłącznie do władzy kościelnej. Przysługuje ono Stolicy Apostolskiej oraz, zgodnie z prawem, biskupowi.
§ 2. Na mocy … [Más]
placebo_domingo 12/06/2012 09:29:09
Jacekalbert powiadomiłem już redakcję, ponieważ takie posty są poniżej jakiejkolwiek krytyki i przekraczają granicę dopuszczalnej agresji i nienawiści z jaką przychodzi się nam zmierzyć kiedy mówimy Prawdę, co siostramaria czyni. Pisze prawdę o tym, że odłączacie się od Kościoła i wraz z ks. Natankiem dryfujecie poza obrębem wspólnoty i takie tematy są potrzebne, niestety nie umiecie się obronić dlatego rzucacie epitetami i kierujecie się zawiścią. Widać co pycha … [Más]
placebo_domingo 12/06/2012 09:22:47
To prawda, ks. Natanek łamie przepisy liturgiczne zmieniając modlitwy w Mszale i dodawając inne zupełnie nieliturgiczne. Zauważyłem, że Ks. Natanek stworzył jakąs dziwną hybrydę Mszy Trydenckiej i Novus Ordo Missae. Zamiast przypisanych do NOM modlitw na ofiarowanie i przy Ewangelii zaczerpnął owe z Mszału Trydenckiego, co jest zabronione nawet jeśli wynika z wielkiej pobożności księdza. Nie wolno niczego zmieniać ani dodawać do Mszału, ponieważ wierzymy, że Msza sama w … [Más]
placebo_domingo 09/06/2012 07:57:55
Pan profesor jak zwykle niezawodny. Niesamowity wywiad, proszę o więcej takich.
placebo_domingo 08/06/2012 05:34:46
Spowiedź to nie wszystko-pozostaje jeszcze kwestia zadoścuczynienia, która to w niektórych przypadkach może okazać się bardzo trudną. Bez zadoścuczynienia nie ma spowiedzi, bo ona nie kończy się tylko na wyznaniu grzechów.
placebo_domingo 04/06/2012 15:23:06
Jak widać niektórzy lubią poprawiać Pana Boga, bo wg nich wliczył wtopę dając nam na obronę "tylko" jednego Anioła Stróża. Trza ich miliony mieć...
placebo_domingo 04/06/2012 15:11:30
Nowenna do Aniołow może i ma imprimatur, ale na ile ją znam to tam nie prosi się o pomnożenie ilości aniołów, tylko o wstawiennictwo, więc chyba korzystamy z innych nowenn. Nadal twierdzę, że to jest magiczne myślenie, ponieważ od ilości odmówionych modlitw zależy ilość aniołów. Przez całe życie sądziłem, że Anioła Stróża ma się jednego i ważne jest pielęgnowanie nabożeństwa do Niego, natomiast innych Aniołów można prosić o wstawiennictwo i pomoc, np. … [Más]
placebo_domingo 04/06/2012 14:51:12
Przecież tu nie o pobożność ks. Natanka się rozchodzi, której nikt nie kwestionuje, ale o posłuszeństwo, które jest ponad wszystko. Ksiądz Natanek miesza autentyczną pobożność z objawieniami prywatnymi nie zatwierdzonymi przez Kośćiół, z których to czerpie nowe formy pobożności, które są sprzeczne z nauką Kościoła nadając temu rzeczywiście magiczny charakter (ile zmówisz modlitw tyle dostaniesz aniołów). Ponadto z tego co zauważyłem sam zacząć reformować … [Más]
placebo_domingo 27/05/2012 14:51:38
Powiem szczerze pierwszy raz ten film widzę i jestem bardzo zaszokowany postawą pana rabina i bardzo aroganckim zachowaniem do papieża. Jak tak można z cynizmem i tupetem prosić głowę Kościoła o to, aby zabrał głos w sprawie usunięcia krzyża! No i jeszcze ten zwrot "pan Papież" no normalnie szok! Papież wydawał się też zdziwiony i lekko zniesmaczony. Nie wiem czy słyszałem dokładnie ale chyba biskup Dziwisz powiedział coś w stylu " Niech Pan Bóg broni".
placebo_domingo 25/05/2012 11:16:11
Przecież to nie są egzorcyzmy, tylko modlitwa o uwolnienie, więc po co ten szum i jątrzenie?
placebo_domingo 25/05/2012 11:02:45
Rozumiem, ja tez tak sądzę, że szatan boi się łaciny, zresztą egzorcyzmów w języku łacińskim rownież. Tylko mi w Różańcu nie szłoby rozważanie gdybym zastosował łacinę.
placebo_domingo 25/05/2012 09:44:56
Trochę mnie ks. zmartwił, bo odmawiam Różaniec i nigdy do głowy nie przyszłoby mi, że odmawiany po łacinie ma większe negatywne oddziaływanie na szatana niż ten w języku ojczystym. Sam jestem sympatykiem języka łacińskiego, ale uważam, że i tak wszystko zalezy od wiary i ufności. Pan Jezus nie powiedział św. Faustynie: módl się po łacinie, odmawiaj Koronkę po łacinie, tylko powiedział do wszystkich: "pragnę zaufania od swych stworzeń", więc najbardziej Panu Bogu … [Más]
placebo_domingo 20/03/2012 03:24:17
Modlitwa jak modlitwa. Jeśli jest pełna ufności, to zostanie wysłuchana. Modlitwa to nie magia. Na nią składa się całe nasze życie i zaufanie do Boga. Jak Go kochamy i wypełniamy Jego przykazania tak też sądzeni będziemy, a nie ze względu ile razy odmówiliśmy jakąś modlitwę.
placebo_domingo 14/03/2012 10:54:04
Pod hasłem „Słudzy Pana. Kapłani proszą o modlitwę” środowisko strony kaplani.com.pl organizuje akcję modlitwy z kapłanów. Henryk Przondziono/GN Akcja polega na umożliwieniu wiernym w poszczególnych parafiach podjęcia modlitwy w intencji … [Más]
placebo_domingo 14/03/2012 08:36:31
Akcja jest bardzo potrzebna, zachęcajmy proboszczów, aby parafia wzięła udział w tej akcji. Modlitwa kapłanom jest bardzo potrzebna! Nie zaniechajmy tego!
placebo_domingo 14/03/2012 06:49:10
Ja jednak nie szafowałbym ekskomuniką i nie cieszyłbym się gdyby to ks. Natanka spotkało, bo moim zdaniem jeśli On na nią zasluguje, to zasługuje także na nią z 1/3 duchowieństwa. Skandal w Austrii, gdzie 300 księży zbuntowało sie jawnie przeciwko papiezowi i Stolicy Apostolskiej nie skończył się ekskomuniką, a mamy karać za to ks. Natanka? To byłoby tylko zaognienie sporu i schizma w Kościele gotowa. Naszym zadaniem jest modlić się za ks. Natanka, aby był posłuszny … [Más]
placebo_domingo 13/03/2012 15:35:30
Józefie jeśli już oskarżasz papieża Jana Pawła II o ekumenizm, jakkolwiek satyrycznie to zabrzmi, bowiem sam Pan Jezus modlił się w Wieczerniku od jedność owczarni, to najpierw zapoznaj się z tym terminem. Spotkanie w Asyżu nie miało charakteru ekumenicznego, tylko było dialogiem międzyreligijnym, ukazaniem, że najwyzszą wartością w każdej religii winno być poszanowanie godności osoby ludzkiej i praca na rzecz pokoju, a także wolność wyznania. Taki był cel zjazdu w … [Más]
placebo_domingo 13/03/2012 07:42:20
StanisławieP dlaczego ludzi wprowadzasz w błąd? Masz nas za idiotów nie umiejących czytać? Funkcje ks. Natanka jako kapłana zostały zawieszone! I jasno jest napisane o tym w dekrecie z 20 lipca 2011 roku:
Kraków, dnia 20 lipca 2011 r.
Ks. dr hab. Piotr Natanek
w Grzechyni
Przekazuję Księdzu do wiadomości, że niniejszym dekretem, zgodnie z kanonem kan. 1371, 2º Kodeksu Prawa Kanonicznego wymierzam Księdzu karę suspensy za ostentacyjnie okazywane nieposłuszeństwo, mimo decyzji i … [Más]
Kraków, dnia 20 lipca 2011 r.
Ks. dr hab. Piotr Natanek
w Grzechyni
Przekazuję Księdzu do wiadomości, że niniejszym dekretem, zgodnie z kanonem kan. 1371, 2º Kodeksu Prawa Kanonicznego wymierzam Księdzu karę suspensy za ostentacyjnie okazywane nieposłuszeństwo, mimo decyzji i … [Más]
placebo_domingo 04/03/2012 08:10:16
Bardzo się cieszę, że biskup Fellay powiedział, że nawet jeśli teraz nie dojdzie do kompromisu to rozmowy będą kontynuowane. Nie wiem co lepsze, bo moim zdaniem z jednej strony są wielkie powody, aby takie Bractwo w Kościele było oficjalnie już, a z drugiej jest problem: SW II. Dlatego jeśli posługując się kategoriami mniejszego zła to lepiej byłoby zgodzić się na cichą negację soboru przez Bractwo, co robi wiele grup tradycyjnych w Kościele Katolickim, a w zamian mieć … [Más]
placebo_domingo 26/02/2012 03:03:50
Ja tylko przypomnę, że w takiej same sytuacji ongiś znajdowało się Bractwo św. Jana Marii Vianneya, które przez pewien okres swojej działalności rownież wybrało drogę nieposłuszeństwa papieżowi, za co ich drugi przełożony ksiądz Licinio Rangel został ekskomunikowany za przyjęcie sakry biskupiej bez zgody papieża Jana Pawła II. I co się stało? Otóż 15 sierpnia 2001 skruszony wysłał do papieża list z prośbą o zdjęcie ekskomuniki z niego i jego Bractwa wyrażając … [Más]
placebo_domingo 20/02/2012 04:57:11
Nasza Mateńka troszczy się o swoje dzieci. Czytałem kiedyś rozmowę kapłana egzorcysty z szatanem, który był zmuszony wyznać, iż nikt kto odmawiał Różaniec nie został potępiony, nawet jeśli umierał w grzechu śmiertelnym, to Matka Boża wyjednywała temu grzesznikowi żal doskonały w godzinę śmierci. Warto powierzać się Matce Najświętszej i mieć do Niej stałe nabożeństwo. Ja staram się codziennie mieć Różaniec w dłoniach i odmówić choćby dziesiątkę.
placebo_domingo 15/02/2012 05:57:48
Cóż, argumentów merytorycznych im brak to posuwają się do bezczelnych kłamstw, jakoby ks. Natanek pochwalał Drogę Neokatechumenalną. Oczywiście, że to nieprawda bo ks. Natanek wiele razy wypowiadał się krytycznie o tego typu wspólnotach protestanckich i heretyckich na łonie Kościoła.
placebo_domingo 15/02/2012 02:15:25
Uważam, że nie ma sensu prowadzić dyskusję z ludźmi pokroju amoreloo, deep_whole, nie dlatego, że maja rację i w jakiś konstruktywny i spójny sposób ją przedstawiają, tylko właśnie dlatego, że nie dość, iż tej racji nie mają, to myślą, że ją mają przez co są głupsi, bo pyszni i zarozumiali. Dlatego należy ich ignorować, bo szkoda nerwów i czasu na odpowiadanie komuś, kto obraża od idiotów ludzi mających odmienne zdanie, a w dodatku nie ma szacunku do kapłana … [Más]
placebo_domingo 13/02/2012 09:46:29
Myślę, że tytuł moze wydawac sie niestosowny w kontekście tego co zaszło. Ksiądz Natanek w żadnym wypadku nie użył egzorcyzmu oficjalnego, tylko wykorzystał MODLITWĘ O UWOLNIENIE, którą bez żadnych konsekwencji moze odmawiać każdy kapłan wobec wiernych. Nie rozumiem zatem skąd takie larum się podniosło, na wp.pl już się podniecają, że ks. Natanek dopuścił sie kolejnego wykroczenia a tu kicha, bo postąpił jak najbardziej słusznie. Modlił się o uwolnienie, ale … [Más]
placebo_domingo 12/02/2012 01:32:54
Jeśli nie można pisać negatywnie, to gdzie tu wolność słowa? Elementem prawdziwej wolności jest umożliwienie jednostce prawa do krytyki, więc zastanów się czego od nas oczekujesz. Nie wiem w ogóle po co umieszczać tego typu filmy chyba służą jedynie do prowokacji.
placebo_domingo 23/01/2012 12:28:03
Kocham ks. Natanka, zgadzam się z Nim w pełni!
placebo_domingo 08/01/2012 03:16:38
Tydzień judaizmu przebija dzień islamu, również wprowadzony przez Kościół w Polsce, gdzie czcimy szatańską religię, w imię której rocznie giną dziesiątki tysięcy naszych braci w wierze.
placebo_domingo 07/01/2012 05:45:43
Przede wszystkim blacky901 naucz się szacunku do kapłana, a później dopiero zabieraj głos. Ja nawet przed nazwiskiem ks. Bonieckiego piszę skrót ks., którego nie darzę sympatią, ale rozumiem czym jest kapłaństwo, natomiast to co piszesz nie wynika z troski o ks. Natanka, ale pragniesz go zniszczyć poniżając w ten sposób jego kapłaństwo a to już jest szatańskie. Zastanów się komu Ty służysz, a później dopiero wydawaj sądy.
placebo_domingo 05/01/2012 14:22:57
El anuncio ha sido cancelado por el autor del medio.
placebo_domingo 05/01/2012 14:13:17
El anuncio ha sido cancelado por el autor del medio.
placebo_domingo 05/01/2012 13:27:25
El anuncio ha sido cancelado por el autor del medio.
placebo_domingo 05/01/2012 12:44:09
El anuncio ha sido cancelado por el autor del medio.
placebo_domingo 30/12/2011 06:13:01
Szkoda gadać, cyrk na kółkach, wstyd i hańba











