09:53
Samson1
1522,6 tis.
Argentinský arcibiskup vysvětil 7 žen ke kněžství ??? Roz Stylita neděle, 22:37 Samson tu přimíchal i tuto událost :29. června 2002 argentinský biskup Romulo Braschi, původně římskokatolický arcibiskup …Více
Argentinský arcibiskup vysvětil 7 žen ke kněžství ???

Roz

Stylita neděle, 22:37

Samson tu přimíchal i tuto událost :29. června 2002 argentinský biskup Romulo Braschi, původně římskokatolický arcibiskup, nyní působící v Církvi Ježíše Krále, při neveřejném obřadu na lodi plující po Dunaji vysvětil sedm žen z Rakouska, Německa a Spojených států najednou. Braschi byl přesvědčen, že odpírat ženám kněžskou službu je projevem hereze. „Jak nauka o nemožnosti ordinace žen, tak církevní právo na ní postavené jsou projevem hereze,“ napsaly teoložky Ida Raming a Iris Mueller, které byly mezi vysvěcenými. Všichni účastníci obřadu byli exkomunikováni. (Z wikipedie)

tedy je to z rozkolného hnutí, dnes mimo církev římskokatolickou
Zdroj : www.orthodoxia.cz/srovn/zenske-knezstvi.htm
zdroj ukazuje i jiné rozkolnice
klad nabírá spád. Prý pokrok nezastavíme.
Bylo tu upozornění, že by to bylo zavádějící pro katolíky. Ale stejně existuje uvnitř církve snahy i o svěcení žen, svazky homosexuálů, snadnější rozvody manželství. Pokud by se přijalo svěcení žen, vypadalo by to asi tak, jak je v daném videu. Všechno zlé je k něčemu dobré.
rexcz.blogspot.cz/…/sebevrazda-skrz…
Název „Sebevražda skrze změnu víry v liturgii“ není můj. Pochází z promluvy papeže Pia XII., který chápal, že nastává možnost krize víry a mluvil o Církvi pochybující stejně, jako kdysi pochyboval Petr a připomněl zapření Našeho Pána ze strany sv. Petra.
„Znepokojuji se poselstvími blahoslavené Panny Marie předanými ve Fatimě Lucii. Toto vytrvalé upozorňování Panny Marie na nebezpečí, která hrozí Církvi, jsou Božím varováním před sebevraždou skrze změnu víry v její liturgii, její teologii a její duši. ... Všude kolem sebe slyším novátory, kteří chtějí rozbořit posvátnou modlitebnu, zničit univerzální plamen Církve, zavrhnout její klenoty a donutit ji k výčitkám svědomí kvůli její minulosti.
Mnozí kněží a věřící nevidí žádný problém v novém mešním obřadu. Považují se za zastánce katolické tradice a jsou neskrývaně protimodernističtí. Ale rafinovanost ďábla je tak velká, že oni souhlasí s modernistickým postojem, aniž by si to uvědomovali. Je to jako s postupem při kulinářské přípravě žab: když je dáte do horké vody, okamžitě z ní vyskočí, ale jestliže je dáte do studené vody a pomalu ji ohříváte, nevšimnou si zvyšování teploty, až dokud už není příliš pozdě – jsou uvařené.
První otázkou, kterou však musíme zodpovědět, je otázka, co má změna liturgie společného s poselstvím z Fatimy. A odpověď je samozřejmě taková, že má vše společné s poselstvím z Fatimy. Biskup Cosme do Amaral, bývalý biskup z Leiry-Fatimy, hovořil v roce 1984 na technické univerzitě ve Vídni o tom, že třetí tajemství pojednává o apostazi, ztrátě víry na celých kontinentech.
Tito lidé nechápou, že si nepříliš pozorně přečetli dokument k tzv. promulgování misálu papeže Pavla VI., kterýžto misál je nazýván Římským misálem podvodně, protože mešní ritus v něm obsažený není římským ritem mše. Není to římská liturgie. Je tím, co velký architekt nového mešního ritu Msgr. Annibale Bugnini nazval novým výtvorem. Joseph Gelineau SJ, jeho pravá ruka, o novém ritu řekl: „Musíme to říci upřímně. Římský ritus už neexistuje. Byl zničen.“ On by to vědět měl. Byl jedním z hlavních ničitelů.
A tak, když se provedly změny, zaváděli je do praxe ti, kdo jako vysoce postavené autority zanedbávaly církevní učení při provádění těchto změn. A proto třetí tajemství pojednává o zanedbání povinností duchovních z vyšší hierarchie Církve.
Při jednom ze svých rozhovorů se zesnulým biskupem Salvadorem Lazem jsem poukázal na toto: „Vaše Excelence, musíte být velice pečlivý, když čtete tyto dokumenty, protože jsou velice prohnané. Zdá se, že naznačují a přinášejí něco, co ale ve skutečnosti nevyhlašují. Tváří se, jako že něco vyhlašují za zákon, ale když se velice pečlivě podíváte, vůbec nic nevyhlašují.“ Biskup Lazo mi odpověděl: „Ale Řím, Vatikán, představení Římské kurie, dikasteria, oni jsou našimi duchovními otci. Náš vztah k nim je vztahem synovské úcty ke svým duchovním otcům. Nepředpokládali jsme tedy, že je nutné, abychom četli jejich dokumenty tak přepečlivě.“ A pak se velmi rozzlobil a řekl: „zneužili naší synovskou úctu a podvedli nás“.
ekans
Máňo, ale ti nový věřící a kněží jsou stejní jako tito schizmatici a oni je v mnohém ještě předčí.
Maria Dubovska
neni to pravda že ničí cirkev, cirkev je na vzostupe jak počtom veriacich tak duchovných.
tradyrespect
Bez dobré podpory církve určitě ne, ale to neznamená, že se nikdo nemůže vyjádřit k papeži. Zvlášť když dělá protikatolické kraviny a ničí církev.
tictac 23:10
Otázkou je,zda si každý své katolické povinnosti plní na 100 %,tedy Boží povinnosti ...Více
Bez dobré podpory církve určitě ne, ale to neznamená, že se nikdo nemůže vyjádřit k papeži. Zvlášť když dělá protikatolické kraviny a ničí církev.

tictac 23:10
Otázkou je,zda si každý své katolické povinnosti plní na 100 %,tedy Boží povinnosti ...
tictac
Bůh naslouchá každému z nás,nemáme snad být podobni Bohu a také si vyslechnout bližního,když má něco na srdci?Jako lidé vedou dialog s Bohem,tak lidé s lidmi a tím k sobě nalézají cestu.Líná huba,holé neštěstí.
tictac
Otázkou je,zda si každý své katolické povinnosti plní na 100 %,tedy Boží povinnosti ...nebo : kdo je bez hříchu,ať hodí kamenem ... v tomto případě se ale nejedná o hřích.Ježíš také mluvil se ženou samaritánkou a bylo to dobře.
tradyrespect
No, ehm - až na to, že svoje základní katolické povinnosti neplní, ale audience kohokoliv klidně může. :-))) Správně má tyto lidi přivádět do jedné církve dle přání Ježíše Krista.
aobubo 22:28
Proč by papež nemohl přijmout návštěvu z jiné církve a rovnou ženu?Papež není fundamentalista,ale normální člověk plus Bohem pomazaný k vykonávání úřadu,jak v církvi, tak ve státě.Co by to byl …Více
No, ehm - až na to, že svoje základní katolické povinnosti neplní, ale audience kohokoliv klidně může. :-))) Správně má tyto lidi přivádět do jedné církve dle přání Ježíše Krista.

aobubo 22:28

Proč by papež nemohl přijmout návštěvu z jiné církve a rovnou ženu?Papež není fundamentalista,ale normální člověk plus Bohem pomazaný k vykonávání úřadu,jak v církvi, tak ve státě.Co by to byl za papeže,který by se stranil lidí,kteří ho žádají o audienci.
Maria Dubovska
však samozrejme. je logické že ked maju protestanti knazov - ženy, tak z nich vzide aj biskupka a kdekto a protestanti vstupuju do jednaní s katolíkmi bežne. co ma jako odmietnut nejaky dialog, medzcirkevný nebodaj s odovodnením, že protostrana je žena? teda to je neuveritelne jake predsudky sa v ludoch objavuju. tvari sa jakože pohoda a pritom ta nema vlastne za nic.
aobubo
Proč by papež nemohl přijmout návštěvu z jiné církve a rovnou ženu?Papež není fundamentalista,ale normální člověk plus Bohem pomazaný k vykonávání úřadu,jak v církvi, tak ve státě.Co by to byl za papeže,který by se stranil lidí,kteří ho žádají o audienci.
Maria Dubovska
ty máš zas jaký problém samson. podla teba papež by nemal prijmat ženské - či už kralovny, detský zbor alebo predstavitelky iných cirkví? však sa vykokci jasne, ne len takto v naznakoch.
tradyrespect
Od svého nástupu.
Samson1 16:34
Papež jednu biskupku přijal. To dělá naschvál?Více
Od svého nástupu.

Samson1 16:34
Papež jednu biskupku přijal. To dělá naschvál?
Stylita
Samsone :
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
setkání jsou různá, je to papež, ne poustevník
Samson1
Papež jednu biskupku přijal. To dělá naschvál?
radiovaticana.cz/clanek.php4
”Katolíci a luteráni mají na celém světě vyhledávat a podporovat jednotu v diecézích, farnostech a komunitách. Na cestě k plné a viditelné jednotě víry zbývá ještě mnoho práce v otázkách svátostného života a mystéria církve. Můžeme si však být jisti, že Duch svatý, náš Přímluvce, bude stálým světlem a silou …Více
Papež jednu biskupku přijal. To dělá naschvál?
radiovaticana.cz/clanek.php4
”Katolíci a luteráni mají na celém světě vyhledávat a podporovat jednotu v diecézích, farnostech a komunitách. Na cestě k plné a viditelné jednotě víry zbývá ještě mnoho práce v otázkách svátostného života a mystéria církve. Můžeme si však být jisti, že Duch svatý, náš Přímluvce, bude stálým světlem a silou našeho duchovní ekumenismu a teologického dialogu.”
tradyrespect
Přesně tak, Beno. Je mi proto líto jak tebe, tak Ostrika a dalších, které vedete do propasti bez Boha.
Svatý Josef
Beno 14:41
Tak to musí mentálové hodně trpět, když církev se tak hodně liší od jejich představ. Ať si ty představy hýčkají, hlavně, když nebudou otravovat ostatní.Více
Přesně tak, Beno. Je mi proto líto jak tebe, tak Ostrika a dalších, které vedete do propasti bez Boha.

Svatý Josef

Beno 14:41

Tak to musí mentálové hodně trpět, když církev se tak hodně liší od jejich představ. Ať si ty představy hýčkají, hlavně, když nebudou otravovat ostatní.
tradyrespect
On se s úctou chová - proto je uctivě označován za "mentála", "nemilujícího Krista" apod. Ale dělá mu to dobře, jinak by totiž pochyboval, že je na správné cestě. :-)))))))))
Svatý Josef
henta 14:28
Jen ho nechte hoši....on je z té původní 2000let staré bubliny.....má lidské právo na svoji latinskou mši....
však když to není od Boha tak to zajde samo....lidi tam nebudou chodit.....
s úctou …Více
On se s úctou chová - proto je uctivě označován za "mentála", "nemilujícího Krista" apod. Ale dělá mu to dobře, jinak by totiž pochyboval, že je na správné cestě. :-)))))))))

Svatý Josef
henta 14:28
Jen ho nechte hoši....on je z té původní 2000let staré bubliny.....má lidské právo na svoji latinskou mši....
však když to není od Boha tak to zajde samo....lidi tam nebudou chodit.....
s úctou by se chovat měl....
Beno likes this. 14:29
Ostrik likes this. 14:28
6 dalších komentářů od tradyrespect
tradyrespect
Dobrá sebekritika. :-))) Jen tak dál, pane nementále!
Svatý Josef
Beno 14:33
Jsem rád, že jsi tady, Ostriku. Bez tebe by sem psali jen mentálové, kteří se vyžívají v pomluvách a urážkách.Více
Dobrá sebekritika. :-))) Jen tak dál, pane nementále!

Svatý Josef

Beno 14:33

Jsem rád, že jsi tady, Ostriku. Bez tebe by sem psali jen mentálové, kteří se vyžívají v pomluvách a urážkách.
tradyrespect
Já se pouze slušně ptám, proč jsem hulvát - to je rozčilování? :-))) To jsem nevěděl.
Jaký bratr v Kristu? Snad ne ten, který lže, jak nikoho neblokuje? Nebo ten druhý, co mi bezdůvodně sprostě nadává?:-)))))))))
henta 14:33
Tak se Tome nerozčiluj....pokloň se v srdci toho kde tě čílí...tedy poklň se v jeho srdci Pánu Ježíši Kristu
a poděkuj za bratra v Kristu....Více
Já se pouze slušně ptám, proč jsem hulvát - to je rozčilování? :-))) To jsem nevěděl.
Jaký bratr v Kristu? Snad ne ten, který lže, jak nikoho neblokuje? Nebo ten druhý, co mi bezdůvodně sprostě nadává?:-)))))))))

henta 14:33

Tak se Tome nerozčiluj....pokloň se v srdci toho kde tě čílí...tedy poklň se v jeho srdci Pánu Ježíši Kristu
a poděkuj za bratra v Kristu....
tradyrespect
tradyrespect 10:35
Nikdy "nevyjíždím" bezdůvodně jako to dělají mí oponenti, kteří se ani nezmohou na rozumem, církevním učením nebo Božím Slovem podložené argumenty.
henta 10:25
Trady musím s tebou souhlasit....protože víš co chceš, chceš to co víš a děláš to co chceš a víš....
a to je vynikající základ. ...ne abys to vzal jako poučování a vyjel na mě...Více
tradyrespect 10:35

Nikdy "nevyjíždím" bezdůvodně jako to dělají mí oponenti, kteří se ani nezmohou na rozumem, církevním učením nebo Božím Slovem podložené argumenty.
henta 10:25
Trady musím s tebou souhlasit....protože víš co chceš, chceš to co víš a děláš to co chceš a víš....
a to je vynikající základ. ...ne abys to vzal jako poučování a vyjel na mě...
tradyrespect
A jako proč jsem hulvát? Že ti nezobu z ruky ty kraviny jako naivní pitomci? :-)))))))))))))))
Svatý Josef
Beno 14:26
S takovými hulváty, jako je mentál tradyrespect, by měla Gloria vyběhnout. Už vyběhla dvakrát, tak do třetice všeho dobrého.Více
A jako proč jsem hulvát? Že ti nezobu z ruky ty kraviny jako naivní pitomci? :-)))))))))))))))

Svatý Josef

Beno 14:26

S takovými hulváty, jako je mentál tradyrespect, by měla Gloria vyběhnout. Už vyběhla dvakrát, tak do třetice všeho dobrého.
tradyrespect
Mimochodem - Ostriku, nechlubil ses tuhle, jak nikoho neblokuješ? :-)))
tradyrespect
To musíš. Jinak bys denně chodil spát špinavý. :-)))
Beno 14:24
Máš pravdu, Ostriku. Co bych se špinil s blbem.Více
To musíš. Jinak bys denně chodil spát špinavý. :-)))

Beno 14:24

Máš pravdu, Ostriku. Co bych se špinil s blbem.