fr_giovanni
fr_giovanni

Główny faworyt na nowego papieża

Nie widzę większego sensu w spekulowaniu na temat tego, skąd będzie pochodził następny papież, kto nim będzie itp. To rodzaj ciekawości, który nie jest dla wierzącego, i dla mnie, specjalnie pobożnym sposobem. Powinno nam wystarczyć to, że mamy się modlić o takiego papieża, który będzie po myśli Jezusa Chrystusa. Skądkolwiek on będzie i ktokolwiek będzie.
✍️More
Nie widzę większego sensu w spekulowaniu na temat tego, skąd będzie pochodził następny papież, kto nim będzie itp. To rodzaj ciekawości, który nie jest dla wierzącego, i dla mnie, specjalnie pobożnym sposobem. Powinno nam wystarczyć to, że mamy się modlić o takiego papieża, który będzie po myśli Jezusa Chrystusa. Skądkolwiek on będzie i ktokolwiek będzie.

✍️
fr_giovanni

Abdykacja Benedykta XVI-go. Gdzie sie podziali biskupi -"PODPORA " Ojca Świętego???

TRZECIA abdykacja w historii KOŚCIOŁA!
W historii Kościoła zdarzyło się to dwukrotnie.
To jest trzecia abdykacja!
"Godność papieża jest dożywotnia, możliwe jest jednak dobrowolne zrzeczenie się jej. W historii Kościoła zdarzyło się to dwukrotnie. Ze swojej funkcji zrezygnował Grzegorz XII i Celestyn V, przy czym pierwszy z nich abdykował w dość wyjątkowych okolicznościach.
Angelo Correro, bo …
More
TRZECIA abdykacja w historii KOŚCIOŁA!

W historii Kościoła zdarzyło się to dwukrotnie.

To jest trzecia abdykacja!

"Godność papieża jest dożywotnia, możliwe jest jednak dobrowolne zrzeczenie się jej. W historii Kościoła zdarzyło się to dwukrotnie. Ze swojej funkcji zrezygnował Grzegorz XII i Celestyn V, przy czym pierwszy z nich abdykował w dość wyjątkowych okolicznościach.

Angelo Correro, bo tak nazywał się Grzegorz XII, powołany na Stolicę Piotrową został w 1406 roku. Były to czasy wielkiej schizmy, gdy jednocześnie prawa do tronu piotrowego rościło sobie dwóch, a nawet trzech papieży. Okres ten trwał od od 1378 do 1417 roku, a wywołany został brakiem zgody kardynałów na jednego kandydata. Kolegium kardynalskie wybierające papieża kierowało się pobudkami politycznymi. Zdominowane przez Francuzów, doprowadziło do upadku autorytetu papiestwa. W Kościele szerzyła się rozwiązłość i brak dyscypliny.

Po okresie tzw. niewoli awiniońskiej, niemal równocześnie z obiorem papieża Urbana VI zasiadającego w Rzymie, kardynałowie francuscy wybrali antypapieża Klemensa VII, który zapoczątkował szereg antypapieży rezydujących w Awinionie. Próby zażegnania konfliktu podczas soboru w Pizie nie powiodły się. Wielką schizmę zakończył dopiero sobór w Konstancji obierając w 1417 Marcina V jedynym, prawowitym papieżem.

Dwa lata wcześniej, Grzegorz XII nie chciał uznać soboru zwołanego przez papieży rezydujących w Awinionie. Zwołał za to inny sobór, na którym zatwierdził z mocą wsteczną podjęte na nim decyzje. Oświadczył, że jest gotów ustąpić, gdy antypapież Benedykt XIII uczyni to samo. Do ustąpienia nie doszło. Zwołano sobór powszechny w 1409 roku w Pizie i obu zdetronizowano jako heretyków i schizmatyków oraz wybrano nowego papieża Aleksandra V. Grzegorz XII i Benedykt nie zamierzali abdykować, więc było trzech papieży. Dopiero w czasie soboru w Konstancji, Grzegorz XII zrezygnował z urzędu. Po deklaracji, że nie będzie się ubiegał o tron papieski, przyznano mu w Kościele pierwsze miejsce po papieżu. Zmarł 18 października 1417 w Recanti koło Ankony.

Jedynym papieżem w długiej historii Kościoła, który złożył urząd dobrowolnie, był Celestyn V, a właściwie Piotr z Morrone. Na tron piotrowy został powołany w 1294 roku. Wcześniej długi czas spędził w odosobnieniu, gdzie tworzył zręby kongregacji celestynów. Jako papież, miał być mężem opatrznościowym dla tracącego reputację Kościoła, ale wybrany został wskutek sporów politycznych.

Po życiu jako eremita nie zdołał przyzwyczaić się do przepychu panującego w papieskich komnatach. Abdykował z urzędu jeszcze w tym samym roku, w którym został wybrany. Gorąco namawiał go do tego kardynał Benedetto Gaetani, który został następcą Celestyna na Stolicy Apostolskiej. Po rezygnacji powrócił do życia jako eremita. Swój urząd sprawował sześć miesięcy. Został kanonizowany w 1313 roku przez papieża Klemensa V.


Źródło: Pierwsza abdykacja po ponad 700 latach
fr_giovanni

Audio: Papst-Rücktritt auf Latein

Warte przeczytania:
"Chrystus z krzyża nie zstąpił, Chrystusa z krzyża zdjęto (...). Przyjmiemy i przeżyjemy to z wiarą" - Ks. Skrzypczak
"Jan Paweł II, po wielu dyskusjach i konsultacjach, podjął jednak decyzję, by – jak sam powiedział – wytrwać na krzyżu do końca. Dokonał nawet takiego porównania, mówiąc, że Chrystus z krzyża nie zstąpił, Chrystusa z krzyża zdjęto - przypomina ks. Robert …More
Warte przeczytania:

"Chrystus z krzyża nie zstąpił, Chrystusa z krzyża zdjęto (...). Przyjmiemy i przeżyjemy to z wiarą" - Ks. Skrzypczak

"Jan Paweł II, po wielu dyskusjach i konsultacjach, podjął jednak decyzję, by – jak sam powiedział – wytrwać na krzyżu do końca. Dokonał nawet takiego porównania, mówiąc, że Chrystus z krzyża nie zstąpił, Chrystusa z krzyża zdjęto - przypomina ks. Robert Skrzypczak w rozmowie z Fronda.pl.
To szokująca wiadomość. Dotychczasowi papieże przyzwyczaili nas do tego, że Ojciec święty jest jeden w Kościele i trwa do końca na swoim stanowisku. Wiemy, że był taki moment, kiedy Paweł VI rozważał moment abdykacji. Kwestia abdykacji była także szeroko komentowana pod koniec pontyfikatu Jana Pawła II. Jan Paweł II, po wielu dyskusjach i konsultacjach, podjął jednak decyzję, by – jak sam powiedział – wytrwać na krzyżu do końca. Dokonał nawet takiego porównania, mówiąc, że Chrystus z krzyża nie zstąpił, Chrystusa z krzyża zdjęto. Tak postrzegał także swoją posługę, by służyć jako Piotr ze swoją chorobą.

Wiemy, że papież Benedykt XVI jest świetnym znawcą Kościoła, świetnym teologiem. Miał zawsze bardzo świeże, oryginalne spojrzenie na fenomen Kościoła, bardzo kocha Kościół, jest i pozostanie wiernym synem Kościoła do końca. Jeśli ta informacja się potwierdzi, to będzie to bardzo odważna decyzja papieża, podyktowana z całą pewnością miłością do Kościoła, a także odpowiedzialnością za niego. Widać, że Benedykt XVI w ten sposób ocenił swoje możliwości. Być może za pogodną, jasną twarzą Benedykta XVI kryje się słabość, choroba, cierpienie, być może ból fizyczny, z którego nie zdawaliśmy sobie sprawy.

Jakakolwiek by nie była decyzja papieża, jesteśmy Mu szczerze wdzięczni za te blisko osiem lat posługiwania w Kościele, bardzo Go kochamy, cokolwiek się nie zdarzy. Nawet jeśli staniemy przed koniecznością sprostania wymogom nowego konklawe, będziemy się modlić o Ducha Świętego dla Kościoła i nowego papieża. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest to łatwe zadanie dla kardynałów. Do tej pory zazwyczaj chorobą, cierpieniem, umieraniem, poprzednich papieży, kardynałowie w jakiś sposób przygotowywali się myślą i modlitwą do wyboru nowego papieża. W tej sytuacji zaskoczenie decyzją Benedykta XVI stawia kardynałów w obliczu braku czasu na dłuższą refleksję. Oczywiście, papież ma możliwość skorzystania z abdykacji, każdy biskup może przejść w stan emerytalny, także biskup Rzymu.

Jesteśmy z Benedyktem XVI, a także z tym, kogo Duch Święty wskaże na nowego papieża. Życie jest pełne zaskoczeń, także ta decyzja należy do jednych z najbardziej zaskakujących. Przyjmiemy i przeżyjemy to z wiarą.
"

Źródło: Chrystus z krzyża nie zstąpił, Chrystusa z krzyża zdjęto (...). Przyjmiemy i przeżyjemy to z wiarą
fr_giovanni

Wilno: Za obchody rocznicy Powstania 1863 r. - na komisariat!

Polski ksiądz przed sądem w Wilnie
Ks. Dariusz Stańczyk, kapłan diecezji radomskiej przebywający obecnie na Litwie, stanie przed sądem. 22 stycznia z harcerzami Wileńskiego Hufca Maryi i młodzieżą ze Stowarzyszenia Jana Pawła II ulicami Wilna przeprowadził Marsz Wolności "Za wolność naszą i waszą" z okazji 150. rocznicy wybuchu powstania styczniowego.
Powodem zatrzymania księdza był brak pozwolenia …More
Polski ksiądz przed sądem w Wilnie

Ks. Dariusz Stańczyk, kapłan diecezji radomskiej przebywający obecnie na Litwie, stanie przed sądem. 22 stycznia z harcerzami Wileńskiego Hufca Maryi i młodzieżą ze Stowarzyszenia Jana Pawła II ulicami Wilna przeprowadził Marsz Wolności "Za wolność naszą i waszą" z okazji 150. rocznicy wybuchu powstania styczniowego.
Powodem zatrzymania księdza był brak pozwolenia władz na przemarsz młodzieży ulicami miasta.
Ostatnim akcentem uroczystości była polowa Msza święta na Górze Trzech Krzyży. Po jej zakończeniu policja zatrzymała księdza Stańczyka. Kapłan został przeprowadzony na komisariat policji w celu złożenia wyjaśnień.

W mailu przesłanym przez ks. Stańczyka redakcji Radia Plus Radom kapłan przyznaje, że przez 18 lat organizowania Sztafety Niepodległości, zwracał się z prośbą o stosowną zgodę samorządu Miasta Wilna. Tym razem jednak zrezygnował z wystosowania pisemnej prośby, ponieważ dowiedział się o zatwierdzeniu przez miasto parady równości. Zamiar organizacji marszu upamiętniającego powstanie styczniowe zgłosił samorządowi miasta ustnie.

- Postanowiłem tym razem nie zgłaszać pisemnie, bo i tak parę minut idziemy z modlitwą i pieśnią - napisał ks. Stańczyk dodając jednocześnie, że taka decyzja była protestem przeciwko paradzie równości, na którą zgodę wyraziły władze Wilna.

Rozprawa odbędzie się 20 lutego - wówczas wileński sąd zadecyduje o karze, jaką wymierzy komendantowi Hufca Maryi.

Źródło: Polski ksiądz przed sądem w Wilnie
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

Igor!
Jeśli przyjąć wg Ciebie, że O.Posacki nie jest wyrocznią w tych sprawach.........to wg wartości znaczenia Twojego zdania..... Ty sam już do końca życia nic w tej sprawie nie powinieneś mówić.....
Jajko uczy kurę!
Co za świat!
🤨More
Igor!
Jeśli przyjąć wg Ciebie, że O.Posacki nie jest wyrocznią w tych sprawach.........to wg wartości znaczenia Twojego zdania..... Ty sam już do końca życia nic w tej sprawie nie powinieneś mówić.....

Jajko uczy kurę!
Co za świat!
🤨
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

Anja39!
Nie mnie przepraszaj, ale tych co czytają to co piszesz!
Ja i tak nie mam zamiaru mieć i chować urazy do Ciebie -
Niech Cię Bóg Błogosławi - drogie dziecko Boże!
A o tym, że nie stać Cię na przeproszenie innych to wiemy wszyscy.
Dlatego też zostałaś znów na kilka dni zablokowana.
Chyba nie w nagrodę?
Zdarza się i tak.More
Anja39!
Nie mnie przepraszaj, ale tych co czytają to co piszesz!

Ja i tak nie mam zamiaru mieć i chować urazy do Ciebie -
Niech Cię Bóg Błogosławi - drogie dziecko Boże!

A o tym, że nie stać Cię na przeproszenie innych to wiemy wszyscy.
Dlatego też zostałaś znów na kilka dni zablokowana.
Chyba nie w nagrodę?
Zdarza się i tak.
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

No i jak Masado? 🙂
Masz to na kasecie?
Bo wg wklejonego tekstu niżej, wychodzi, że Papież nie wypowiedział podczas pożegnania!
Za to wypowiedział tutaj:
Słowa Bł.Jana Pawła II -
"Dlatego w tym sanktuarium chcę dokonać uroczystego aktu zawierzenia świata Bożemu miłosierdziu. Czynię to z gorącym pragnieniem, aby orędzie o miłosiernej miłości Boga, które tutaj zostało ogłoszone za pośrednictwem …
More
No i jak Masado? 🙂
Masz to na kasecie?
Bo wg wklejonego tekstu niżej, wychodzi, że Papież nie wypowiedział podczas pożegnania!

Za to wypowiedział tutaj:

Słowa Bł.Jana Pawła II -

"Dlatego w tym sanktuarium chcę dokonać uroczystego aktu zawierzenia świata Bożemu miłosierdziu. Czynię to z gorącym pragnieniem, aby orędzie o miłosiernej miłości Boga, które tutaj zostało ogłoszone za pośrednictwem Siostry Faustyny, dotarło do wszystkich mieszkańców ziemi i napełniło ich serca nadzieją. (...)
Niech się spełnia zobowiązująca obietnica Pana Jezusa, że stąd ma wyjść "iskra, która przygotuje świat na ostateczne Jego przyjście" (por. Dzienniczek, 1732)."

Z HOMILII JANA PAWŁA II PODCZAS KONSEKRACJI ŚWIĄTYNI
MIŁOSIERDZIA BOŻEGO W ŁAGIEWNIKACH ORAZ
AKT ZAWIERZENIA ŚWIATA MIŁOSIERDZIU BOŻEMU,
17 SIERPNIA 2002
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

Masada! 🤐
"Słyszałaś, że dzwonią dzwony, ale nie wiesz w którym kościele!"
Bł. Jan Paweł II powiedział słowa o ISKRZE, ale nie przy żegnaniu się z rodakami, i nie na lotnisku!!!
Powiedział te słowa w Sanktuarium Bożego Miłosierdzia, i konkretnie mówi o jaką iskrę chodzi, oto one:
Słowa Bł.Jana Pawła II -
"Dlatego w tym sanktuarium chcę dokonać uroczystego aktu zawierzenia świata Bożemu …
More
Masada! 🤐

"Słyszałaś, że dzwonią dzwony, ale nie wiesz w którym kościele!"

Bł. Jan Paweł II powiedział słowa o ISKRZE, ale nie przy żegnaniu się z rodakami, i nie na lotnisku!!!

Powiedział te słowa w Sanktuarium Bożego Miłosierdzia, i konkretnie mówi o jaką iskrę chodzi, oto one:

Słowa Bł.Jana Pawła II -

"Dlatego w tym sanktuarium chcę dokonać uroczystego aktu zawierzenia świata Bożemu miłosierdziu. Czynię to z gorącym pragnieniem, aby orędzie o miłosiernej miłości Boga, które tutaj zostało ogłoszone za pośrednictwem Siostry Faustyny, dotarło do wszystkich mieszkańców ziemi i napełniło ich serca nadzieją. (...)
Niech się spełnia zobowiązująca obietnica Pana Jezusa, że stąd ma wyjść "iskra, która przygotuje świat na ostateczne Jego przyjście" (por. Dzienniczek, 1732)."

Z HOMILII JANA PAWŁA II PODCZAS KONSEKRACJI ŚWIĄTYNI
MIŁOSIERDZIA BOŻEGO W ŁAGIEWNIKACH ORAZ
AKT ZAWIERZENIA ŚWIATA MIŁOSIERDZIU BOŻEMU,
17 SIERPNIA 2002
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

"Kopia obrazu jest identyczna, ale coś sobie domalowałem na drugim. Ale kopia jest identyczna"
😀 😀More
"Kopia obrazu jest identyczna, ale coś sobie domalowałem na drugim. Ale kopia jest identyczna"

😀 😀
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

Stafanek, czy udajesz że brakuje logiki w Twoich zdaniach, czy grasz na zwłokę?
Piszesz:
prawdziwy model cudownego medalika
prezentuje nie kto inny jak ks .Piotr

A już niżej w tym samym komentarzu piszesz:
To ze napis ktoś sobie wstawił POLSKA -już nie gra roli.
🤨 .....przecież to sprzeczność co piszesz - BEZ LOGIKI!!!
prawdziwy model - ktoś sobie coś wstawił
🤨 ..to w końcu jaki to PRAWDZIWY …More
Stafanek, czy udajesz że brakuje logiki w Twoich zdaniach, czy grasz na zwłokę?

Piszesz:
prawdziwy model cudownego medalika
prezentuje nie kto inny jak ks .Piotr


A już niżej w tym samym komentarzu piszesz:

To ze napis ktoś sobie wstawił POLSKA -już nie gra roli.

🤨 .....przecież to sprzeczność co piszesz - BEZ LOGIKI!!!

prawdziwy model - ktoś sobie coś wstawił

🤨 ..to w końcu jaki to PRAWDZIWY MODEL? 🙄
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

A jak nie będę wiedział, jak przewinąć porzucone dziecko,znalezione pod drzwiami klasztoru, to też się zwrócę o radę do Ciebie - matko! Ale nie będę ja uczył matki, jak się to robi!
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

Do silnika samochodu jak się popsuje też się nie pcham!
Ufam tym co się tym zajmują i nie neguję, zdania mechanika, wobec rozeznanej awarii! Mechanik z tego tez żyje i rodzinę utrzymuje!
Każdy ma swoje miejsce w Kościele!More
Do silnika samochodu jak się popsuje też się nie pcham!
Ufam tym co się tym zajmują i nie neguję, zdania mechanika, wobec rozeznanej awarii! Mechanik z tego tez żyje i rodzinę utrzymuje!

Każdy ma swoje miejsce w Kościele!
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

🤦
Sąsiad!
Jak masz takie bzdety pisać o hostii! To proszę przemilcz ten temat! Bo zaniżasz poziom dyskusji!
Nie wypowiadam się na temat co, i ile należy dodać do ciasta, by była smaczna bułka, bo nie jestem PIEKARZEM! Ale ufam PIEKARZOWI!
Zrozumiałeś przesłanie?More
🤦
Sąsiad!
Jak masz takie bzdety pisać o hostii! To proszę przemilcz ten temat! Bo zaniżasz poziom dyskusji!

Nie wypowiadam się na temat co, i ile należy dodać do ciasta, by była smaczna bułka, bo nie jestem PIEKARZEM! Ale ufam PIEKARZOWI!

Zrozumiałeś przesłanie?
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

(proszę mi nie odbierać, że atakuję, po prostu pytam się)
Jaki miał cel Ks.P.Natanek wybijając na medalikach napis: POLSKA?
Musiał wiedzieć, że tym czynem, znów zmienia prawidłowy wzór MEDALIKA! Skoro tak intensywnie krytykował dotychczasowe medaliki, to musiał wiedzieć, ze ktoś będzie miał prawo skrytykować te co zostały zrobione z napisem: POLSKA!
Taka jest prawda! I dalsze próby rozszerzania …More
(proszę mi nie odbierać, że atakuję, po prostu pytam się)

Jaki miał cel Ks.P.Natanek wybijając na medalikach napis: POLSKA?
Musiał wiedzieć, że tym czynem, znów zmienia prawidłowy wzór MEDALIKA! Skoro tak intensywnie krytykował dotychczasowe medaliki, to musiał wiedzieć, ze ktoś będzie miał prawo skrytykować te co zostały zrobione z napisem: POLSKA!

Taka jest prawda! I dalsze próby rozszerzania tego tematu, udowadniania, ze jest w tym racja, nikomu nie służy. Trzeba spokojnie powiedzieć, że jest to jakiś błąd wzorcowy i tyle. Nazwać po imieniu i nie tworzyć teorii. To nie ma sensu, dalsza dyskusja!
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

😀
Radku!
Logika:
Ten kto wykrył KOMBINACJE, sam SKOMBINOWAŁ!
Wiesz, już o co mi chodzi?
To tak jakbym wykrył aferę, i sam zrobił aferę!More
😀
Radku!
Logika:

Ten kto wykrył KOMBINACJE, sam SKOMBINOWAŁ!

Wiesz, już o co mi chodzi?

To tak jakbym wykrył aferę, i sam zrobił aferę!
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

Za pewne "własne" pomysły trzeba później płacić!
Jeden z kandydatów na ołtarze (nie mogę powiedzieć kto), nie zostanie między innymi dlatego, ze w Kurii znaleźli jego prośbę na piśmie ....w której ta osoba zwraca się z prośbą o wybicie na hostiach wizerunku Matki Bożej! 🤨
Jedna taka gafa - anty teologiczna - może drogo kosztować! Niestety!More
Za pewne "własne" pomysły trzeba później płacić!

Jeden z kandydatów na ołtarze (nie mogę powiedzieć kto), nie zostanie między innymi dlatego, ze w Kurii znaleźli jego prośbę na piśmie ....w której ta osoba zwraca się z prośbą o wybicie na hostiach wizerunku Matki Bożej! 🤨
Jedna taka gafa - anty teologiczna - może drogo kosztować! Niestety!
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

Radek! Bądź uczciwy!
Tyle szumu swego czasu było co do tego medaliku!
Aj waj! W całym necie, na kazaniach itd!
I nagle z tego szumu wyszło dokładnie, nie mniej , nie więcej tyle, że:
Źródło szumiące, również zrobiło po swojemu!
Paranoja!
Jeśli udowadniam, że coś jest nie tak jak powinno być, to robię tak jak powinno być, a nie ZNÓW PO SWOJEMU! To nie jest uczciwe!
Ad. Sąsiad: To, że Tobie nie …More
Radek! Bądź uczciwy!
Tyle szumu swego czasu było co do tego medaliku!
Aj waj! W całym necie, na kazaniach itd!
I nagle z tego szumu wyszło dokładnie, nie mniej , nie więcej tyle, że:

Źródło szumiące, również zrobiło po swojemu!
Paranoja!

Jeśli udowadniam, że coś jest nie tak jak powinno być, to robię tak jak powinno być, a nie ZNÓW PO SWOJEMU! To nie jest uczciwe!

Ad. Sąsiad: To, że Tobie nie przeszkadza, to nie masz prawo wymagać by innym nie przeszkadzało. Nie byłeś na misjach, nie wiesz co to znaczy pracować w innej mentalności, więc zaufaj komuś kto był i wie. Religia ma łączyć, nie dzielić!
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

W pełni popieram treść zawartą w komentarzu stanisławp z godzin:
stanislawp — 2013-02-01 16:58:22:
stanislawp — 2013-02-01 18:38:07:
stanislawp — 2013-02-01 17:18:36:

Mówienie (jak w jednym niżej komentarzu), że (bezpodstawne i bezprawne) wybicie na Cudownym Medaliku napisu: POLSKA - jest symbolem patriotycznym jest właśnie obrażaniem Polski i Polaków!
Cudowny Medalik - zlecony przez Maryję …More
W pełni popieram treść zawartą w komentarzu stanisławp z godzin:

stanislawp — 2013-02-01 16:58:22:
stanislawp — 2013-02-01 18:38:07:
stanislawp — 2013-02-01 17:18:36:


Mówienie (jak w jednym niżej komentarzu), że (bezpodstawne i bezprawne) wybicie na Cudownym Medaliku napisu: POLSKA - jest symbolem patriotycznym jest właśnie obrażaniem Polski i Polaków!
Cudowny Medalik - zlecony przez Maryję - ma konkretny cel, konkretne przeznaczenie i wykorzystywanie go do jakiejkolwiek reklamy jest nie na miejscu. Trzeba mieć trochę, naprawdę niewiele wyobraźni - o czym wspomina również StanisławP - by uświadomić sobie, że (zakładam) mówi się, że najlepsza wersja medaliku - to tym samym wybicie na nim napisu POLSKA, czyni się podział, a tym samym źle to świadczy o Polsce! Medalik ma łączyć, a nie dzielić. Matka Boża nic nie mówi o wybijaniu na medaliku nazwy kraju!
Do wyobraźni - wspomnianej przez Stanisława - dodam jeden obraz.
Pracowałem jako misjonarz 6 lat w Rosji i również rozdawaliśmy różne symbole religijne. Trzeba tam wiele delikatności - sami wiecie jakie są dzieje historii. Proszę sobie wyobrazić, że dostaje w paczce Cudowne Medaliki z Grzechyni, na którym jest wybita nazwa: POLSKA i rozdaję ludziom! Wystarczy trochę wyobraźni EWANGELICZNEJ!

Na koniec pytanie dla tych co nie widzą w tym problem:

Ilu z Was chciałoby mieć na łańcuszku na swoich piersiach Cudowny Medalik z napisem: ROSJA???

🤨 .......mądremu dość! Maryja nie kazała tłoczyć na medaliku nazwy żadnego kraju! Właśnie po to, by te medaliki mogły służyć całemu światu i nie być narzędziem anty narodowościowych sporów!
fr_giovanni

O Posacki SJ - o gwiazdach na Cudownym Medaliku

Bardzo dobrze wytłumaczony problem przez egzorcystę
O. Aleksandra Posackiego SI.
Dziękuję "rex" za wystawienie tego materiału!
Oficjalna strona: O.Aleksandra Posackiego SI
Strona na FB: O.Aleksander Posacki SI
✍️More
Bardzo dobrze wytłumaczony problem przez egzorcystę
O. Aleksandra Posackiego SI.
Dziękuję "rex" za wystawienie tego materiału!

Oficjalna strona: O.Aleksandra Posackiego SI
Strona na FB: O.Aleksander Posacki SI

✍️
fr_giovanni

Jesteś gotowy, by umrzeć za wiarę?

Warto zobaczyć cały film 11.05 minut!!!
www.youtube.com/watchMore
Warto zobaczyć cały film 11.05 minut!!!

www.youtube.com/watch