Rorate-caeli.blogspot.com report say The Doctrine of Faith Congregation send out survey give all bishops wey concern to apply the 2007 Motu Proprio Summorium Pontificum wey allow the Old Latin Mass (the complete report dey down).
The reason: Francis wan know about the application of Summorum Pontificum. Dem send the questionnaire out on March 7, and dem must return am by July 31. Na to know:
1. Wetin diocese dey do about the Old Rite?
2. If e apply when dem need am or when fada want?
3. Wetin be e good and bad syds?
4. Dem dey respect the Summorum Pontificum?
5. The Novus Ordo don accept the original Rite?
6. You [bishop imself] dey use the 1962 missal?
7. Dem dey celebrate other sacraments for the Old Rite?
8. The tin dey influence seminary?
9. Wetin you dey advice about the Old Mass?
Foto: © Joseph Shaw, CC BY-NC-ND, #newsMksvegzbnw