03:43
Walachian
5433.6K

Bitva proti islámu

Patnáct století se Evropané bránili proti islámu. Bojovali, umírali nejen za svoje současníky, ale za budoucnost všech. Dnes si muslimy sami zveme do Evropy,probíhá cílená likvidace naší kultury a …More
Patnáct století se Evropané bránili proti islámu. Bojovali, umírali nejen za svoje současníky, ale za budoucnost všech. Dnes si muslimy sami zveme do Evropy,probíhá cílená likvidace naší kultury a našich kořenů.
tores
Leda tak!


Samson1 21.2.2014 14:11:56
To je tores sranda, kdyby mohli, musel bys letět též, abys je mohl evangelizovat, muselo by změnut Písmo, běžte ke všem národům a potom leťte na mars a hlásejte evangelium
Samson1
To je tores sranda, kdyby mohli, musel bys letět též, abys je mohl evangelizovat, muselo by změnut Písmo, běžte ke všem národům a potom leťte na mars a hlásejte evangelium
tores
Však jen mrtvé ryby plavou s proudem. Podívej se třeba na takového lososa! A neuhne, dokud není v cíli!
Lososi se snaží dostat proti proudu řek, aby mohli naklást jikry.
tores
Muslimové mají oficiální zákaz žít na Marsu

Generální úřad pro záležitosti islámu ve Spojených arabských emirátech vydal fatvu, která všem muslimům zakazuje stěhování na Mars. Cesta na rudou planetu je podle úřadu nebezpečným hazardem, který vystavuje muslima riziku smrti bez „opodstatněného důvodu”. Informoval o tom britský list Daily Telegraph.

Pokud by muslim zahynul při cestě na Mars, v …More
Muslimové mají oficiální zákaz žít na Marsu

Generální úřad pro záležitosti islámu ve Spojených arabských emirátech vydal fatvu, která všem muslimům zakazuje stěhování na Mars. Cesta na rudou planetu je podle úřadu nebezpečným hazardem, který vystavuje muslima riziku smrti bez „opodstatněného důvodu”. Informoval o tom britský list Daily Telegraph.

Pokud by muslim zahynul při cestě na Mars, v posmrtném životě by byl potrestán stejným způsobem, jako by spáchal sebevraždu, jež je v islámu podobně jako v judaismu a křesťanství hříchem.

Fatva je reakcí na výzvu nizozemské společnosti Mars One, jež hledá dobrovolníky, kteří by se v roce 2022 vydali na jednosměrnou cestu na Mars a započali tam lidskou kolonizaci. [celá zpráva]

"Taková jednosměrná cesta představuje reálné riziko pro život, jež v islámu nikdy nemůže být ospravedlněno," shodla se komise, která fatvu vynesla. "Existuje možnost, že jedinec cestující na planetu Mars nebude schopen v tamních podmínkách přežít a vystaví se riziku smrti," odůvodnili duchovní zákaz.

"Na nutnosti ochrany života před všemi možnými nebezpečenstvími se shodují všechna náboženství. Jasně vymezena je ve 4. súře svatého Koránu ve verši 29: 'Nepřivozujte si smrt! A věru Bůh je vůči vám slitovný'," upozornila komise.

O možnost letět na Mars a založit tam lidskou kolonii se uchází už více než 200 tisíc lidí. Odborníci ovšem zpochybňují finanční i praktickou životaschopnost takového projektu. Společnost Mars One považuje svůj záměr za důležitý krok lidstva na cestě do vesmíru.

Kdy je ve vesmíru šabat?
Jak skloubit tisíce let staré pozemské náboženské tradice s cestováním do vesmíru řešil v roce 2003 první izraelský astronaut Ilan Ramon. Radil se s rabíny, kdy má na palubě raketoplánu Columbia světit šabat, když při pohybu na oběžné dráze svítá každých zhruba 90 minut, takže týden tam trvá 10,5 hodiny. Nakonec se držel času platného na Mysu Canaveral.

Osudem jeho letu by ovšem mohli muslimští duchovní úspěšně argumentovat, skončil totiž tragédií, když raketoplán při návratu havaroval a nikdo z posádky nepřežil.

www.novinky.cz/…/328244-muslimov…
Stylita likes this.
5 more comments from tores
tores
Tak dobrý, hoši. Teď by to chtělo otočit flinty a pokračovat v tématu.

[█۞███████]▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▃▂
▄▅█████████▅▄▃▂
I███████████████████] ☼
…◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤
tores
To my přece víme. Tak už nebuč a dej nám pokoj.


jecminek 19.2.2014 16:21:27
Toresi, vůl se pozná podle bučení
tores
Lang025: Lidová moudrost praví: Z vola učenec nebude, i kdybys ho celé roky vodil na Karlovu univerzitu.
Jestli se z toho trotla stane jednou křesťan, bude to ryzí a nefalšovaný zázrak.
tores
Tohle je vážně choroba, Langu a nemá smysl se tím nějak zabývat. Dobrat se u prohnaného prolhance pravdy, to máš mnohem lepší okopávat ten záhon.


jecminek 19.2.2014 10:44:41
Žádná z mých přezdívek ale NIKDY neměla za cíl někoho špinit, někomu škodit, někoho vyhazovat z Glorie nebo znepříjemňovat komukoli život.
jecminek 19.2.2014 11:44:27
V žádném případě jsem Langu025 NIKOHO …More
Tohle je vážně choroba, Langu a nemá smysl se tím nějak zabývat. Dobrat se u prohnaného prolhance pravdy, to máš mnohem lepší okopávat ten záhon.


jecminek 19.2.2014 10:44:41
Žádná z mých přezdívek ale NIKDY neměla za cíl někoho špinit, někomu škodit, někoho vyhazovat z Glorie nebo znepříjemňovat komukoli život.
jecminek 19.2.2014 11:44:27
V žádném případě jsem Langu025 NIKOHO z glorie NIKDY nevyhazoval jako činí jiní a to zcela průběžně.
tores
Možnost je - s jiným emailem. Otázka ale zni jinak; má smysl se trápit kvůli prolhanému a prohnanému trotlovi?
Marki
Ukrajina živě

www.youtube.com/watch
tores
Cpaní se na místo Ježíše Krista je ovoce bludného učení KHS.
Samson1
Pochod za život
prolife.cz

Milí přátelé,
letošní celostátní Pochod pro život proběhne v sobotu 29. března v
Praze. Začne ve 14.15 na Mariánském náměstí v Praze před budovou
pražského Magistrátu a odtud bude pokračovat po nábřeží na Václavské
náměstí, kde bude ukončen v cca 16.15.

Prosíme o pomoc s propagací Pochodu pochodu pro život na školních či
univerzitních nástěnkách, obecních a farních …More
Pochod za život
prolife.cz

Milí přátelé,
letošní celostátní Pochod pro život proběhne v sobotu 29. března v
Praze. Začne ve 14.15 na Mariánském náměstí v Praze před budovou
pražského Magistrátu a odtud bude pokračovat po nábřeží na Václavské
náměstí, kde bude ukončen v cca 16.15.

Prosíme o pomoc s propagací Pochodu pochodu pro život na školních či
univerzitních nástěnkách, obecních a farních vývěskách a kdekoliv ve
vašem okolí. Plakáty umísťujte jen se souhlasem majitelů či správců
prostor. Můžete si je objednat v počtu minimálního počtu 5ks na adrese -
https://prolife.cz/?a=51&t=4 K dispozici jsou formáty A4 a A5.

Děkujeme za pomoc s propagací. Těšíme se, že s Vaší pomocí bude letošní
Pochod pro život krásným svědectvím.

Radim Ucháč
Hnutí Pro život ČR
Samson1
One more comment from Samson1
Samson1
aobubo
Samson1
Na to jsem hrdej.
@Samson1
Samson1
Chtěl bych vědět komu, když už si to myslíš. I kdyby diskuze má své pravidla a ty je od vstupu porušuješ.

A to ti kdo nakukal woe? To mimino, co tady dělá policajta na slušný lidi woe?
One more comment from Samson1
Samson1
Brandybuck of Buckland tvůj první slavný komnetář určitě z Ducha svatého nebyl.
Brandybuck of Buckland 31.1.2014 11:03:27
Co to je tady za sprostý mimino, který vyhrožuje slušným lidem policií a soudama? To se kde vylouplo? V rodině trotlů nebo se to zdravým a schopným rodičům nepovedlo? To je teda dílo.
Moje odpověď na tvůj vstup do diskuzí.
Samson1 31.1.2014 11:25:26
Brandybuck of Buckland, …More
Brandybuck of Buckland tvůj první slavný komnetář určitě z Ducha svatého nebyl.
Brandybuck of Buckland 31.1.2014 11:03:27
Co to je tady za sprostý mimino, který vyhrožuje slušným lidem policií a soudama? To se kde vylouplo? V rodině trotlů nebo se to zdravým a schopným rodičům nepovedlo? To je teda dílo.
Moje odpověď na tvůj vstup do diskuzí.
Samson1 31.1.2014 11:25:26
Brandybuck of Buckland, to jméno mi připadá jak zástupce šéfa padlých andělů
evelina
Že to mimino nemá v hlave je jasné, stále je na nete, juvenilka si preň príde!
Všecko dočasu.
bratr
"Děkuji" za přehlídku účelových nicků a lidí co si hrají na dokonalý MULTIPLEX. Umí spílat i modlit se, na jiném kanále poučovat, pak nadávat do pedofilů, urážet se, zesměšňovat, krást osobní fotky a vkládat si je do ikonek, pak je zase zahazovat a karikovat, urážet ženy, měnit názory, odmazávat komentáře a manipulovat lidmi... Poslouchejte takové, mlčte k takovým, dejte jim prostor, buďte mírní…More
"Děkuji" za přehlídku účelových nicků a lidí co si hrají na dokonalý MULTIPLEX. Umí spílat i modlit se, na jiném kanále poučovat, pak nadávat do pedofilů, urážet se, zesměšňovat, krást osobní fotky a vkládat si je do ikonek, pak je zase zahazovat a karikovat, urážet ženy, měnit názory, odmazávat komentáře a manipulovat lidmi... Poslouchejte takové, mlčte k takovým, dejte jim prostor, buďte mírní, naslouchejte částím pravdy (i za komunistů se takto naslouchalo), buďte vděčni, že zde takoví jsou, jde co číst :))) Jen pozor na duševní zdraví. Demagogové milují tzv. obecný lid (posluchače), jak rád jeden zdejší ostatní označoval a rád je vítal a žehnal na svém vlákenku... Proč si pálit prsty, že?
Vzhůru za pravdou.... A nebo lží?
DOBROU NOC.
bratr
Debo už zajistil vymazání některých komentářů, kde prohlašoval různé věci. Proč ale přišel na holčičku neobjasnil :) Střídačka Brandy? Tak povídejte svá moudra...
7 more comments from bratr
bratr
Copak, copak vymazal jste ten svůj příspěvek se sedačkou a knihovnou nalevo :))) Jak typické debo. Nemám co dodat. Vybarvil jste se nikoli do růžova .
bratr
Proč si myslíte, že je to holčička, co když je to klučina :)) Nezajímají mne vaše řeči kolem. Tady něco debo smrdí, že ? www.youtube.com/watch

PS: S tou sedačkou jste komik. Ukazuje to už kdo skutečně jste a máte okoukané nesprávné fotky :)) Stejně jako když žito nebo kostelník nebo jiný odvar psal o rotopedu nebo prádle....Ta tzv. holčička mne zajímá, na odpověď …More
Proč si myslíte, že je to holčička, co když je to klučina :)) Nezajímají mne vaše řeči kolem. Tady něco debo smrdí, že ? www.youtube.com/watch

PS: S tou sedačkou jste komik. Ukazuje to už kdo skutečně jste a máte okoukané nesprávné fotky :)) Stejně jako když žito nebo kostelník nebo jiný odvar psal o rotopedu nebo prádle....Ta tzv. holčička mne zajímá, na odpověď čekám, mnohé to ujasní - proč Vás napadne u dítěte v modrém a bez náušnic mluvit o holčičce. ))) Není to normální a na něco to může ukazovat...
bratr
To není potřeba, stačí toto: Otík ◕ ‿ ◕

PS: Ale neodvádějte pozornost... Opravdu by mne zajímalo, jak chlap může označit obrázek dítěte za holčičku, když tam nejsou náušnice a je tam modré oblečení. Chci to vysvětlení.... Není to totiž normální. Označení za holčičku je v tomto případě POUZE na základě jisté informace, která není dostupná, ale jen někde. A to …More
To není potřeba, stačí toto: Otík ◕ ‿ ◕

PS: Ale neodvádějte pozornost... Opravdu by mne zajímalo, jak chlap může označit obrázek dítěte za holčičku, když tam nejsou náušnice a je tam modré oblečení. Chci to vysvětlení.... Není to totiž normální. Označení za holčičku je v tomto případě POUZE na základě jisté informace, která není dostupná, ale jen někde. A to je klíčová odpověď. Takže čekám... Děkuji.

PS: Kdo si myslí, že jsem ho uvedl v omyl, může se mi ozvat :)
bratr
Jen se nevymluvejte Debo Otto..... a pěkně mluvte bez vytáček. Kdepak jste přišel na tu holčičku panáčku? Tohle mne totiž zajímá, protože i nepřesná informace podaná s předstihem může v budoucnu ukázat cestu lháře... Rozumíte mi? Takže poslouchám... Holčičky přece nemají modré oblečení a proto se ptám Debo, kdepak jste přišel na to jen tak, že je to holčička??? A nevykrucujte se obecnými …More
Jen se nevymluvejte Debo Otto..... a pěkně mluvte bez vytáček. Kdepak jste přišel na tu holčičku panáčku? Tohle mne totiž zajímá, protože i nepřesná informace podaná s předstihem může v budoucnu ukázat cestu lháře... Rozumíte mi? Takže poslouchám... Holčičky přece nemají modré oblečení a proto se ptám Debo, kdepak jste přišel na to jen tak, že je to holčička??? A nevykrucujte se obecnými odpověďmi....

PS: Ukázal jste Debo s to "holčičkou" svou pravou tvář. Pěkně děkuji....
----------------------
Debo1 1.2.2014 17:37:54
Ale ano, článek je dobrý. A ta holčička je na pohled inteligentní. Nedivím se, že jsi jí dal přednost před tou, co tam máš teď.....
bratr
bratr 1.2.2014 17:55:28
Myslíte že jsem tady mluvil o tom že je to holčička? Tady ne? Jak jste na to přišel? Jste si jist, že je to holčička a ne chlapeček? Něco by mi to ujasnilo Debo1 a víc než si myslíte...

Debo1 1.2.2014 17:37:54
Ale ano, článek je dobrý. A ta holčička je na pohled inteligentní. Nedivím se, že jsi jí dal přednost před tou, co tam máš teď.....
bratr
Nevím proč si myslíte Debo že je to holčička? Jak jste k tomu došel? Zajímalo by mne to, protože se mohlo stát že je to i chlapeček, ale Vaše odpověď mi hodně napoví. Vy to ale dobře víte, že Otto.

PS: Snad jen dodatek - Váš poslední dotaz v příspěvku 1.2.2014 17:37:54 byl tolik nestandardní, že je zajímavé, že jste jej i položil. Jste v jistém směru v pořádku?…More
Nevím proč si myslíte Debo že je to holčička? Jak jste k tomu došel? Zajímalo by mne to, protože se mohlo stát že je to i chlapeček, ale Vaše odpověď mi hodně napoví. Vy to ale dobře víte, že Otto.

PS: Snad jen dodatek - Váš poslední dotaz v příspěvku 1.2.2014 17:37:54 byl tolik nestandardní, že je zajímavé, že jste jej i položil. Jste v jistém směru v pořádku? Není normální takovém otázky klást. Děkuji za zdůvodnění...
bratr
Samsone, pokud si šlehneš do žíly něco, pak to působí jak lokálně, tak komplexně v celém těle. Každá srajda ti projede do posledního kousku masa. Drobnými kapilárami se to vše dopraví. Nechci ani mluvit o tom co to udělá s játry a ledvinami. Játra jsou fabrikou těla, kde se syntetizuje vše možné, ledviny mají zase za cíl být popelnicí těla. Pokud je něco přetíží, ucpe, pak je problém... O mozku …More
Samsone, pokud si šlehneš do žíly něco, pak to působí jak lokálně, tak komplexně v celém těle. Každá srajda ti projede do posledního kousku masa. Drobnými kapilárami se to vše dopraví. Nechci ani mluvit o tom co to udělá s játry a ledvinami. Játra jsou fabrikou těla, kde se syntetizuje vše možné, ledviny mají zase za cíl být popelnicí těla. Pokud je něco přetíží, ucpe, pak je problém... O mozku ani nemluvě. Narkomany bych léčil řízenou pravidelnou prací, pravidelnou stravou, péčí o nemocné a studiem. Závislosti jsou ohavná věc....
Samson1
Bratře já se v tom nevyznám to je pravda a ani nechci. Je zajímavé, že jsou případy i v USA, že se nerozpadají jen místa vpichu, jak jsem četl, ale viděl jsem na videu i uhnívající nohu a prsty a vše je to vlastně zločin.
bratr
A co je ti debo do toho koho mám v ikonce, ty si tam dej taky co chceš. Mimochodem ten článek je dobrý!!! www.detochka.ru/articles/a_8813/
bratr
Debo1 30.1.2014 09:51:44
A znova smrdí...
Debo1 30.1.2014 09:45:19
Smrdí, smrdí, smrdí...

Ano debo, něco tady opravdu smrdí. Nevím zda je to lidská blbost a nebo malichernost. Jste jen otta Otík ◕ ‿ ◕ co se vrátil z procházky, to je celé.
www.youtube.com/watch

PS: Bude docela zajímavé vidět, jak večer bude otto vyprávět nezúčastněně o věcech …More
Debo1 30.1.2014 09:51:44
A znova smrdí...
Debo1 30.1.2014 09:45:19
Smrdí, smrdí, smrdí...

Ano debo, něco tady opravdu smrdí. Nevím zda je to lidská blbost a nebo malichernost. Jste jen otta Otík ◕ ‿ ◕ co se vrátil z procházky, to je celé.
www.youtube.com/watch

PS: Bude docela zajímavé vidět, jak večer bude otto vyprávět nezúčastněně o věcech jiných jakoby s ničím neměl nic společného :)) Ale mnozí už si zvykli, cení na něm že opravdu něco zná a on zná a věci ostatní mu rádi odpustí... Stejně jako Samson vidí mužiky a ne nepřečištěnou drogu, tak i Otto vidí jen něco a jiné věci už ne. Stejně tak já mohu být slepý na věci jiné. To je život :) Ale nadávky, šikana, urážky žen co zde zazněly, tedy prostitutky u Marie D. a Lesby u Jovany, to je opravdu hřích.... O těch kterenech, pitomcích, trotlech, satanistech, pedofilech atd. ani nehovořím... Ale rozumím jedné věci - takto jednají zbabělci a jiní zbabělci zase mlčí k hrubosti jiných. Tak funguje demagog a dav. Já to i chápu... Proto zlo na zemi vítězí a virtuál nám ukazuje co je v lidech. Kdyby si tohle dovolil totiž ten slaboch na živo, dostal by od nás na budku. A pokud by urazil ženu, tak by z budky měl budky dvě.
One more comment from bratr
bratr
Samsone Vy si děláte legraci, že? Vy odcházíte vědomě od podstaty věci? Ta droga není zkrátka nová, je to staré známé svinstvo jen podomácku vyráběné špatnou technologií. Těch látek na trhu není tolik, jen syntézy jsou složitější. Chápete? Ale ani to není důležité, důležité je, že droga je pořádný prevít a ničí lidi. Ten časopis neberu vážně, ale s podstatou obsahu souhlasím. S těmi mužíky to …More
Samsone Vy si děláte legraci, že? Vy odcházíte vědomě od podstaty věci? Ta droga není zkrátka nová, je to staré známé svinstvo jen podomácku vyráběné špatnou technologií. Těch látek na trhu není tolik, jen syntézy jsou složitější. Chápete? Ale ani to není důležité, důležité je, že droga je pořádný prevít a ničí lidi. Ten časopis neberu vážně, ale s podstatou obsahu souhlasím. S těmi mužíky to byla ubohost, to je jasné.

PS: Debo je debo, komunikuje zřejmě na jiné frekvenci a pokud někdo hovoří dětinštinou, pak se omlouvám, ale plenky neposkytuji.
Samson1
Ti mužíci jsou tam moc na očích a svádí se to jednomyslně na ně. Pravda může být jiná.
bratr
Tento názor nesdílím. Církev není omezene datem r. 1962

viz. pan Tomáš pod ofic. přezd. tores: Církev byla silná do r. 1962.
-------------
...>
Samsone, ponechte prosím na mne, jak se vyjádřím. Děkuji.
A jen pro doplnění - odmyslete si to pejorativní - mužíci a spol. - vyberte si tu podstatu - nekvalitní a mizerná nedočištěná droga, kde zůstaly příměsi. Když budete vyrábět cokoli a …More
Tento názor nesdílím. Církev není omezene datem r. 1962

viz. pan Tomáš pod ofic. přezd. tores: Církev byla silná do r. 1962.
-------------
...>
Samsone, ponechte prosím na mne, jak se vyjádřím. Děkuji.
A jen pro doplnění - odmyslete si to pejorativní - mužíci a spol. - vyberte si tu podstatu - nekvalitní a mizerná nedočištěná droga, kde zůstaly příměsi. Když budete vyrábět cokoli a v chemii Vám to nezreaguje dle molárních objemů, ale vznikne přebytek nějaké složky, pak vniká VELKÝ problém... Ze života to jistě znáte u epoxidů, laminátů a nebo "dřevotřísek". Svinstva pak vydýcháte do svého těla... Narkomani si je zanesou přímo do žil.
Samson1
Bratře nechci pleveli TV. Gl. Opravdu víš co je hoax? Teorie mohou být různé. Třeba výrobci to mohou obracet tak, aby se odpoutala pozornost jinde, na mužíky. Můžeš věc doplnit infomací, že existuje na netu i něco jiného, ale pravda je u Boha, jak se to skutečně děje. Správně mělo být jen doplnění informací.

Jen pro upřesnění:
www.reflex.cz/…/nova-droga-krod…
Samson1
Tores rády bych ti odpověděl. Když si vezmeš život svatých jak byl P. Pio, sv. Farář Arský, i jiní bez svěcení, musíš si uvědomit, že vedle tradice se u nich projevovala charismata. Nemůžeš odmítat žádnou věc, kterou Duch svatý působí. Jestli je církev dnes slabá, musíš si uvědomit, že je to století, kdy Satan dostal volnost a dobře víš, jak se to u učedníků-apoštolů projevilo, když Ježíš řekl, …More
Tores rády bych ti odpověděl. Když si vezmeš život svatých jak byl P. Pio, sv. Farář Arský, i jiní bez svěcení, musíš si uvědomit, že vedle tradice se u nich projevovala charismata. Nemůžeš odmítat žádnou věc, kterou Duch svatý působí. Jestli je církev dnes slabá, musíš si uvědomit, že je to století, kdy Satan dostal volnost a dobře víš, jak se to u učedníků-apoštolů projevilo, když Ježíš řekl, že si Satan vyžádal, aby byli tříbení jak pšenice. I apoštolové z lidských sil selhali. O čem já mluvím je, že by se měla církev stát a stát na tradici, ale charismatech. Ty říkáš tradice, tradice, tradice, ale k tomu říkám i charismata, charismata, charismata. Jedno bez druhého ne.

tores 1.2.2014 12:45:17
V posledních dnech jsem si už mnohokrát řekl, že sem nikdy nepůjdu, ale ještě jednou přece:

Kdo si myslí, že vyhraje válku proti Zlu s tak chabou výbavou, jakou převádí Samson1, bratr Miros, Zina, Marki nebo další podobní, trpí velkou a zhoubnou naivitou. Církev byla silná do r. 1962.
bratr
Nebojte, tyto věci znám :) a moc dobře vím co je zde napsáno od zcela konkrétních lidí a ne multipřezdívek za které jsou zalezlí. Ten pozor si musí dát někdo jiný, ta hrana je tenká.
bratr
Viléme, v osobní poště vše bylo řečeno. TO JEST VŠE co jsi uvedl je to nejpřiléhavější a nejsrozumitelnější co jsem od Tebe dne slyšel.

Včera to byla ta cukrárna jako dobrý podnět. Dnes tři slova - TO JEST VŠE. Nic dodat nepotřebuji.
Maria Dubovska
Chlapi neutekajte! Co je to s vama? Vilém, tores. Což je to hrdinstvo neco poplest a potom zdrhnut? Takto naveky zostanete popletama. Spravne hrdinstvo je skorigovat svoje omyly. Nech vam je ivik prikladom.
bratr
Ano otto, chce to přemýšlet a pak prorokovat.
PS: Zatím se vám daří jen dost blbnout v přezdívkách.
Maria Dubovska
prach si. ano. tvoje telo. duša neni prach. nestavajte to tu celé na hlavu. co ste nejaká komunistická uderka? však všetko naopak.
bratr
Přesně tak evelino, tolik měsíců nepřítomna, chybí snad jen Růžena nebo Pepka, Josefka, Menhir, Tuhik, Redlich, Segal.... S tím Brandy se zabývat nebudu, protože pokud někdo je takový ňouma jako tzv. Brandy..., že neumí diskutovat ve své hlavní přezdívce, tak je zbabělec na entou. Ale potřebuje se vyřádit, dopřejme mu tu svobodu :)))
evelina
Pamätaj človeče, že prach si a v prach sa obrátiš!
bratr
Páchnete člověče Brandy, to je dezinfekce ústavu?
bratr
Zinozoša Hvezda XY sklouzla na grofku... a ti 1-2 kašpaři pod přezdívkami tady píší...
Rehek alias Tores mne pobavil neuvěřitelně, když sám sobě dokázal napsat dopis a ještě ho tady zveřejnil a pak tady dával najevo svou "nepřítomnost". Stačí jen dát vedle sebe to množství projevů a nadávek co padlo. Není to naprosto normální a v mnoha ohledech by zde měla být omluva. Na tu ale nečekám já, ale …More
Zinozoša Hvezda XY sklouzla na grofku... a ti 1-2 kašpaři pod přezdívkami tady píší...
Rehek alias Tores mne pobavil neuvěřitelně, když sám sobě dokázal napsat dopis a ještě ho tady zveřejnil a pak tady dával najevo svou "nepřítomnost". Stačí jen dát vedle sebe to množství projevů a nadávek co padlo. Není to naprosto normální a v mnoha ohledech by zde měla být omluva. Na tu ale nečekám já, ale přítomné ženy si ji zaslouží: Maria D., Jovana...
grofka
"Zloba uštve bezbožníka k smrti.
Kdo nenávidí spravedlivého,
budou potrestáni"
Ž23
bratr
Jak tady působí ottovonzittau aj... Malá genese... Mnozí tu podvodnou historií znají dobře. Dá to jen práci a čas.... Podvodník za přezdívkou. Když si potřebuje "ulít" emoce, pak využívá toho co má po ruce - internet a anonymitu. Hořkost a náboženská vzdělanost. Jediní společníci.
kostelník 14.4.2013 21:09:26 Je to rypák. Neví, co píše. Já myslím, že to smrdí ....

Hebel 28.1.2014 …More
Jak tady působí ottovonzittau aj... Malá genese... Mnozí tu podvodnou historií znají dobře. Dá to jen práci a čas.... Podvodník za přezdívkou. Když si potřebuje "ulít" emoce, pak využívá toho co má po ruce - internet a anonymitu. Hořkost a náboženská vzdělanost. Jediní společníci.
kostelník 14.4.2013 21:09:26 Je to rypák. Neví, co píše. Já myslím, že to smrdí ....

Hebel 28.1.2014 13:43:21 nestrej rypák, kam nemáš kreténe

Debo1 30.1.2014 09:45:19 Smrdí, smrdí, smrdí...

-----------------
kostelník 4.6.2013 17:46:53
Pro vatikánský diplomatický sbor je tvé těšení neprůchodné.
Smiř se s fakty.



ottovonzittau 1.2.2014 12:56:32
Když Bůh dá, níže vložené verše k večeru vysvětlím.

------------------------
kostelník 21.8.2013 20:53:45
Lidičkové, nejezte brouky. Je dokázáno, že na vás přelezou broučí choroby. Ve Francii požírají hlemýždě a proto je tam líheň homosexuálů. To mají z těch hermafroditů oslizlých.
kostelník 1.7.2013 13:07:49
Ano Rehku, modlit se o ochranu před dračím jedem je nám velmi zapotřebí.
------------------------------
kostelník 7.6.2013 14:42:28
Kdyby si ten trotl někde mlel svý nesmysly, bylo by to ještě únosné. On se ale na slušné lidi lepí.
Trotle, odpal!


Brandybuck of Buckland 31.1.2014 11:36:24
Vilém: Pokání dělej od rána do večera. Ale před trotlama se neutíká.


--------------------------
kostelník 3.5.2013 19:18:22
Langu, za filozofa se modlím, aby ho za hříchy proti Duchu svatému nepostihla akutní leukémie.
kostelník 7.6.2013 14:46:05 Schválně pozorujte, Zino a Alino, jestli nás tu rakovina dohoní!

Debo1 31.1.2014 14:22:20 Takový člověk nemá hodnotu. Nenávistí se užere, jeho vlastní myšlenky mu spustí rakovinu...
-------------------------------
kostelník 29.5.2013 15:30:05 Mám dokonce přikázáno nenávidět svou duši. Činím to často a rád.
kostelník 24.5.2013 12:02:44 Marki, vždyť ty jsi takový malý posměváček! Otík...
Kolik měříš? 168 cm? Více, jak 175 nemáš!
kostelník 23.5.2013 23:01:55 Přiblížila se půlnoc a pařez vylezl z nory.
kostelník 23.5.2013 15:28:38 Co už teď naděláme. Vlk oroduje za buznu, Duka neodsouhlasil peklo, na faře je zibi a Ťuňťa má předky z východu - mongolíky.

Otík ◕ ‿ ◕
Otík ◕ ‿ ◕Otovonžito aneb žito aneb kostelník aneb....
grofka
Pro zdejší supermany,milující obřadnost: davidwilkersoninczech.blogspot.cz

ZJEVENÍ BOŽÍ SLÁVY

Písmo jasně říká, že je možné, aby každý opravdový následovník Ježíše viděl Boží slávu a rozuměl jí. Vskutku, náš Pán zjevuje svou slávu každému, kdo o to požádá a kdo ji pilně hledá. Věřím, že zjevení Boží slávy připraví Boží lid na nebezpečné dny, které má před sebou. Pavel prohlašuje, že toto …More
Pro zdejší supermany,milující obřadnost: davidwilkersoninczech.blogspot.cz

ZJEVENÍ BOŽÍ SLÁVY

Písmo jasně říká, že je možné, aby každý opravdový následovník Ježíše viděl Boží slávu a rozuměl jí. Vskutku, náš Pán zjevuje svou slávu každému, kdo o to požádá a kdo ji pilně hledá. Věřím, že zjevení Boží slávy připraví Boží lid na nebezpečné dny, které má před sebou. Pavel prohlašuje, že toto zjevení „má moc vás proměnit a dát vám podíl mezi všemi, kdo jsou posvěceni“ (Skutky 20:32).

Někteří křesťané si naopak myslí, že Boží sláva je nějaký fyzický projev. Není to nadšený pocit, který vás přemůže, ani to není nějaký druh nadpřirozené aury či andělské světlo, které se rozletí kupředu. Jednoduše řečeno, Boží sláva je zjevením Jeho přirozenosti a charakteru!

Když se modlíme: „Pane, ukaž mi svou slávu,“ ve skutečnosti prosíme: „Otče, zjev mi, kým jsi.“ A pokud nám Pán zjeví svou slávu, ukáže nám, jak chce, abychom ho znali.

Tuto pravdu názorně ukazuje Mojžíšova zkušenost s Boží slávou. Hospodin poslal Mojžíše, aby zachránil Izrael, aniž by mu plně zjevil, kým je Bůh Izraele. Hospodin mu pouze řekl: „ Jdi a řekni, že tě poslal JSEM“ (viz Exodus 3:14). Ale nikterak nevysvětlil, kdo JSEM je.

Věřím, že proto Mojžíš zvolal: „Dovol mi spatřit tvou slávu!“ (Exodus 33:18). Mojžíše sužoval hlad a žízeň po tom, aby poznal, kdo je ten veliký JSEM – poznat jeho přirozenost a charakter bylo pro něho vším.

Hospodin Mojžíšovu modlitbu vyslyšel. Nejprve mu dal pokyn, aby se skryl ve skalní rozsedlině. Přesto, když Mojžíš čekal na zjevení Boží slávy, neslyšel žádné hřmění, neviděl žádný blesk, necítil žádné chvění země, Spíše k němu přišla Boží sláva v prostém zjevení: „Když Hospodin kolem něho přecházel, zavolal: Hospodin, Hospodin! Bůh plný slitování a milostivý, shovívavý, nejvýš milosrdný a věrný, který osvědčuje milosrdenství tisícům pokolení, který odpouští vinu, přestoupení a hřích“ (Exodus 34:6-7).