24.2.2014 Hitler nad Kyjevskou radnicí+dopis z Ukrajiny

(Foto vchodu do kyjevského městského parlamentu z facebooku) Není divu, že ruský premiér Medveděv má vážné pochybnosti o legitimitě těch orgánů, které se nyní na Ukrajině chopily moci po vyhnání …
Stylita
pravda je , že jsem u toho nebyl a s obamou to už je jak s bajkou o sýru
Ostrik
Bratře Stylito, na bábu Tydli bych moc nedal, být tebou. A kdopak ví, jestli to nebylo úplně jinak. Napřed tam byl Hitler, pak Bandera, pak Ševčenko a teď Obama. Vyjde to nastejno, co řekneš?
Stylita
rok uplynul jako voda
dnes jsem objevil tato slova:

Dosti značné vzrušení zejména na sociálních sítích a mezi přáteli Putina již po několik týdnů vyvolává působivý obrázek, na němž ve formátu vskutku nadživotním shlíží Hitler z průčelí kyjevské radnice. Jeho vyobrazení je ozdobeno nápisem: „Hitler osvoboditel“. Bylo by to působivé, ale je to podvod.Upravená fotografie s jednoznačně propagandisti…More
rok uplynul jako voda
dnes jsem objevil tato slova:

Dosti značné vzrušení zejména na sociálních sítích a mezi přáteli Putina již po několik týdnů vyvolává působivý obrázek, na němž ve formátu vskutku nadživotním shlíží Hitler z průčelí kyjevské radnice. Jeho vyobrazení je ozdobeno nápisem: „Hitler osvoboditel“. Bylo by to působivé, ale je to podvod.Upravená fotografie s jednoznačně propagandistickým záměrem oblétla nejen sociální sítě, ale také hlavní ruské televizní stanice. Jediné místo, kde se vizáž Vůdce vskutku neobjevila, byla ona kyjevská radnice, místní lidé žádný takový plakát nikdy neviděli a ani ho vidět nemohli.Vše byla nápaditá dezinformace, která měla dokázat, že dnešní Ukrajinu obecně a Majdan zvláště ovládají nacisté. Fotografie byla rozesílaná již v únoru z protizápadního moskevského twitterového účtu nazvaného příznačně Pravdivá pravda. Již to podivné sousloví „pravda pravdoucí“ vyvolává nejen úsměv, ale i podezření.Obrázek převzal a zpopularizoval prokremelský politik a mediální magnát Konstantin Rykov.Zapátráme-li na internetu, zjistíme, že původní podoba obrázku ukazuje namísto Hitlerova portrétu nad dveřmi radnice sice trochu podobný, ale úplně jiný billboard s vyobrazením Stepana Bandery. Ne že by tohoto ukrajinského nacionalistu, bojovníka za ukrajinskou nezávislost a radikálního nepřítele sovětské moci nepovažovali mnozí za regulérního fašistu, ovšem starý Adolf působí jaksi prvoplánověji a jeho obličej zná na rozdíl od subtilního a intelektuálsky působícího Bandery opravdu, ale opravdu každý.Ve skutečnosti se ani antisovětský Bandera netěšil popularitě nad dveřmi radnice dlouho a brzy byl jeho obličej vystřídán mnohem přijatelnějším vyobrazením ukrajinského národního barda Tarase Ševčenka.

zdroj: tydlitatova.blog.idnes.cz/…/Hitler-v-Kyjeve…


Tak nebylo by od věci celé tohle vlákno s manipulativní fotkou smazat, otcem všech lží je stejně kozlík
pšenka
On ten Stylita nerad prohrává s ním bych nechtěla hrát "člověče nezlob se"
Segal
Připadá mi Mirošu Chorošu, že jsi exhibouš, který je rád za to, že ho lidé poznají.
Stylita
Ostriku hledej pravdu a ta tě osvobodí vidět ječmínka v každém člověku, který s tebou v něčem nesouhlasí
Ostrik
Nemám už chuť ti krátit dlouhou chvíli u počítače. Lidé nejsou hloupí, jecminek. Dovtípí se, že do včerejška proti mně útočil jecminek a dnes ho "nahradil" Stylita. Dokonce se stejnými urážkami.
Neumíš něco jiného, člověče jecminek alias padesát panožek? :)))

Hezký zbytek dne. Skončila má služba.
Stylita
uklidni se Ostriku
ty už jsi z debaty s ječmínkem paranoidní
opakuji nejsem ječmínek ani jecminek
Ostrik
Člověče Stylito, nepochybuj o tom, že vím, kdo jsi. Nemám ale chuť se s tebou dohadovat o tom, zda ječmínek nebo jecminek. Jestli tě těší takové hry zpoza tvé malosti, tak si na ostatní shlížej klidně dál. Vytěsňuj pravdu zcela podle své libosti. :-P
Stylita
našel jsem zdroj manipulace, proto jsem promluvil , ale tobě o pravdu nejde ty vytahuješ , co se ti hodí a z obránců pravdy děláš lháře
Ostrik
Pravda je, že nestojíš pevně ve svém slovu. Dokazuješ tím, že pravdou pohrdáš.
Pravda skutečně zvítězila, ale ty ses projevil jako lhář. Zkus to konečně pochopit.
Povídačky o pravdě jsou irelevantní od osoby, která veřejně lže. ;-)

Stylita 27.2.2014 17:54:17
pšenko, Ostriku, Segale:
tímto ukončuji svou účast ve vláknu pod lživou fotkou
Stylita
mluvit o pravdě a přitom obhajovat lež , to ti jde dobře
ne nadarmo se tato lživá fotomontáž objevila poprvé na ruském twitterovém účtu Pravdivá pravda
...a pravda zvítězila a ani o tom nevěděla
Ostrik
Hezký den každému, kdo miluje pravdu, mluví pravdu a brání pravdu!
Ostrik
Klidně to napiš i po sedmé. Každý tvůj komentář na tomto vlákně svědčí proti tobě. :)

Stylita 27.2.2014 17:54:17
pšenko, Ostriku, Segale:
tímto ukončuji svou účast ve vláknu pod lživou fotkou
Stylita
koukám, že jsem tě přecenil opět trpíš bludem , že jsem ječmínek no zkusil jsem to tak 5 krát ti to vysvětlit, že nejsem ječmínek a ty takhle pořád mě za něj máš asi to nemá cenu psát ti to po šestý
Ostrik
Zkus jednou držet slovo. :)

jecminek 24.5.2014 09:35:52
Na veřejné ploše s Tebou debatu vést nebudu a už s nikým.
Stylita
výhoda posun je aspoň v tom, že uznáš , že já a ječmínek jsou dva lidé trvalo ti to sice pár měsíců , ale tak díky za to
Ostrik
Nejsem detektiv, člověče jecminek alias Stylito. Vím, že nejsi ječmínek, nemusíš mne zkoušet. Ale lhář jsi. Protože tím, že jsi sem začal psát své komentáře, jsi se sám sebe tak ocejchoval.
Chápu, že mne nemáš v lásce, když ti to připomínám. Osly a brouky pytlíky nech pro sebe a zamysli se nad významem slov, které bezmyšlenkovitě užíváš. :)
Stylita
a přece nejsem ječmínek ty detektive
upozornil jsem na fake a ty ho dál obhajuješ a jsi vedle jak ta jedle
Stylita
člověče Ostriku, ty ječmínka nenávidíš, ty ho vidíš už všude ty brouku pytlíku
každý, kdo s Tebou nesouhlasí, je ječmínek
Ostrik
Stylita 25.5.2014 10:41:27
milá slova Ostriku děkuji

Zamysli se nad sebou, člověče jecminek. :(
Stylita
milá slova Ostriku děkuji tobě o pravdu nejde zřejmě potřebuješ soudit druhý , je to něco, co tě baví , což?
Ostrik
Ostrik
Fotografie tam visela. A nejen tam. Je zdokumentováno, že i po jiných místech v Kyjevě. Není to tak dlouho, kdy běželo po internetu video, jak jeden z představitelů fašistických pučistů na veřejném shromáždění označil Hitlera za osvoboditele. Statečná matka s dítětem v náručí mu vzala mikrofon.
Ty jsi lhář, Stylito. :(
One more comment from Ostrik
Ostrik
Člověče Stylito, mělo by tě trápit, že neumíš držet slovo. :)))

Stylita 27.2.2014 17:54:17
pšenko, Ostriku, Segale:
tímto ukončuji svou účast ve vláknu pod lživou fotkou
Stylita
zpravy.idnes.cz/…/zahranicni.aspx
zde se dočteme, kdo tuto manipulaci spustil :
Obrázek s Hitlerem do světa
11. února rozšířil ruský twitterový účet Pravdivá pravda a Ashot Gabreljanov, zmíněný šéf prokremelské stanice LifeNews
+Joseph+
pařez
Slovo "nevnímáme" jsem napsal s ohledem na naší společnost, kde většina populace bere to, co jí ukážou v tv a novinách, za skutečnost.
Maria Dubovska
no ja si myslím parez že vy to tu vnímate vo velice ostrých kontúrach tú propagandu druhej strany. aspon podla myšlienkových postupov čo sledujem. jak to že ked tu propagandu akožýe nevnímate tak ste tak ostro vyhranení voči usa a eu, vieš mi povedat ?
Samson1
No i to kam nás tlačí.
apokalipsa
pařez
Je třeba ale také mít na vědomí, že tak jako nevnímáme vzduch, co dýcháme, tak už nevnímáme propagandu druhé strany (USA & EU).
Maria Dubovska
neva aspon vieme že ruská propaganda sa činí a cez aké kanály chodí, no nie?
pařez
Souhlasím se Stylitou a Markim, že obraz Bandery nad vchodem do Kyjevské radnice byl někým zaměněn za obraz Hitlera. Dovedu si docela dobře představit, že tímto způsobem vyjádřil svůj názor na věc nějaký prorusky orientovaný Ukrajinec, pro kterého není mezi Banderovci a Hitlerem příliš velký rozdíl; nebo může jít o akci ruské propagandy - kdo ví... Ten "vylepšený" obrázek (je to názornější - kdo …More
Souhlasím se Stylitou a Markim, že obraz Bandery nad vchodem do Kyjevské radnice byl někým zaměněn za obraz Hitlera. Dovedu si docela dobře představit, že tímto způsobem vyjádřil svůj názor na věc nějaký prorusky orientovaný Ukrajinec, pro kterého není mezi Banderovci a Hitlerem příliš velký rozdíl; nebo může jít o akci ruské propagandy - kdo ví... Ten "vylepšený" obrázek (je to názornější - kdo byli banderovci, ví málokdo, kdo Hitler, ví každý) se objevil i na řadě dalších webů, takže kvůli tomu, že jej otec Libor převzal do svého článku, bych si vlasy netrhal - spíš je znepokojující, jací lidé se to na Ukrajině dostali k moci - a to ten obrázek vystihuje naprosto přesně...

www.blisty.cz/art/72320.html
Tady je uvedena spodní část původního snímku:
www.mfs-theothernews.com/…/adolf-hitler-ma…

Je krajně nepravděpodobné, že by si Ukrajinci vyvěsili obraz Hitlera na radnici - za WWII. zničili nacisté na Ukrajině téměř 500 obcí
zpravy.ihned.cz/c1-56115800-lid…
Naopak osoba S.Bandery se na Ukrajině těší značné úctě - jeho obrazy jsou nošeny v průvodech - je představitelem radikálního směru Organizace ukrajinských nacionalistů, která vznikla ve 20tých letech XX.století, a jejíž činy si v době války nezazdaly s řáděním nacistů (během WWII. povraždili 80-130 tisíc polských civilistů, viz:

cs.wikipedia.org/wiki/Organizace_ukrajinských_nacionalistů
Maria Dubovska
Nemysli si ja by som mala velice rada pred sebou svetlý vzor a hovorila si: budme jak pravoslavni, mame vzor. Prečo nie? Je dobré ked ta má co motivovat.
Lenže bohužial sa to proste povedat nedá.
Jovana likes this.
Maria Dubovska
Pojdem na sluníčko ked pojdu aj pravoslavni
pšenka
Maruško pojď také na sluníčko, provětrat mozek.
Ani jedna nemáme osobní účast na tom všem.
Tak o co jde.
Pán s námi!
Maria Dubovska
Neuražaj Krista pšenko. Ten kto podvodne namača sviečky do fosforu a tvrdi že horia sami nemože byt žiadny následník Krista Pána. Može byt tak jedine podvodník. Co to vykladáš. Dajte tie ikony skumat mimo Moskvu a uvdiíme jak nepojde preskumat zloženie.
pšenka
Bůh žehnej pravoslavným, kteří neupalovali své protivníky!
Ani proti nim nevedli války a nezabijeli. Jsou to opravdoví následovníci
Krista Pána.
Stylita
Ostrik
tvoje hra se slovy nezmění pravdu, že tato fotka je fake
Maria Dubovska
Aj ten v tom filme pravoslavne zazrky ukazoval nejaký byt v moskve kde "plačú všetky ikony" - popisuje to jak keby sa to dialo stále. ako že stále sa deje zázrak.

a zrazu zčista jasna niekto ide tvrdit že sa to udialo len v poslednom týždnei a len 2 x za 100 rokov. hanba. podvody.
pšenka
Stylito, taková puťka a tak se dovedeš rozohnit. To něco nasvědčuje.!Ale co?

Jen chci připomenou,že Ostrika obviňuješ opravdu lživě. Přesvědč se kdo tě tak nazval:

24.2.2014 Hitler nad Kyjevskou radnicí+dopis z Ukrajiny
pšenka 27.2.2014 17:30:12
Jsi tajnéj a hotovka. Měl jsi možnost se přesvědčit i osobní svědectví ti bylo nabízeno
tak už nebul dokola porád

Bál jsi se …
More
Stylito, taková puťka a tak se dovedeš rozohnit. To něco nasvědčuje.!Ale co?

Jen chci připomenou,že Ostrika obviňuješ opravdu lživě. Přesvědč se kdo tě tak nazval:

24.2.2014 Hitler nad Kyjevskou radnicí+dopis z Ukrajiny
pšenka 27.2.2014 17:30:12
Jsi tajnéj a hotovka. Měl jsi možnost se přesvědčit i osobní svědectví ti bylo nabízeno
tak už nebul dokola porád

Bál jsi se uvést svůj mobil
geroj Čapajev
Maria Dubovska
Zaujímavé že teraz sa dozvedáme že plač inkon je mimoriadny jav a udial sa len 2 x za sto rokov, ale inak každý druhý den sa objaví nejaká správa jak niekde plakala socha.

Tak ujasnite si to. Dva krát za 100 rokov alebo každý druhý den. Podvody kam oko dovidí. A "zloženie látky neni možné zistit " Príznačné. Dajte to skumat mimo moskvu a hned sa zistí čo to je. …More
Zaujímavé že teraz sa dozvedáme že plač inkon je mimoriadny jav a udial sa len 2 x za sto rokov, ale inak každý druhý den sa objaví nejaká správa jak niekde plakala socha.

Tak ujasnite si to. Dva krát za 100 rokov alebo každý druhý den. Podvody kam oko dovidí. A "zloženie látky neni možné zistit " Príznačné. Dajte to skumat mimo moskvu a hned sa zistí čo to je. Najskor prepaleny olej z panvic.
Ostrik
Nikdo z vás nemůže tvrdit, co na budově kdy viselo. Pokud to děláte, jste směšní. Každá fotografie, každé video z médií nemá větší cenu, než vaše lži.
Ostrik
Lháři Stylito, já své komentáře znám. Nikde jsem nepsal, že jsi agent. Vidím, že jsi opravdu manipulant bez cti. Takový člověk, který nestojí za svým slovem, mění názory den ze dne, není dobrý diskuzní partner. Že se nehodláš omluvit je mi už lhostejné.
Příjemný zbytek dne, lháři a manipulante Stylito.
Maria Dubovska
Proste lož jak pracovna metoda. Inak sa to neda nazvat. Co tu po nás chcete vlastne? Aby sme podporovali ruske tanky alebo čo? Fakt už tu niekomu preskočilo asi.
Stylita
co tohle
osvěží ti to paměť:

Ostrik 27.2.2014 16:16:25
Stylita 27.2.2014 15:38:00
Ostrik:proč mi tom záleží?
prostě nemám rád manipulace


Tomu nevěřím, Stylito. Kdybys skutečně neměl rád manipulace, nemanipuloval bys sám. Jak jinak nazvat tvou výzvu směrem k Liboru Halíkovi? Neznáš pravdu a děláš manipulativní výzvy

tady opakuji svou výzvu:
Stylita 26.2.2014 14:11:32
myslím, že tu fotku je …
More
co tohle
osvěží ti to paměť:

Ostrik 27.2.2014 16:16:25
Stylita 27.2.2014 15:38:00
Ostrik:proč mi tom záleží?
prostě nemám rád manipulace


Tomu nevěřím, Stylito. Kdybys skutečně neměl rád manipulace, nemanipuloval bys sám. Jak jinak nazvat tvou výzvu směrem k Liboru Halíkovi? Neznáš pravdu a děláš manipulativní výzvy

tady opakuji svou výzvu:
Stylita 26.2.2014 14:11:32
myslím, že tu fotku je třeba odstranit je to opravdu falzum, šířit lež není dobré!
žijeme v době takovýchto podvodníků, kteří ví, jak vytvořit strach a odpor
když někdo manipuluje s hitlerem, je to u mne další goebbels
věřím, že jste tuto fotku dal v dobré víře, otče Libore Halíku, ale teď ode mne víte, že je to falzum! šířit pravdu, ne lež a manipulace!
Marki
Ostrik
Byl bys ochotný toto své nařčení dokázat? Pokud ne omluvíš se?

Stylita 2.3.2014 11:51:43
řeknu ti to
hrubě si mě urážel vydával jsi mne za agenta někoho, mluvil jsi o tom, že jsem nastrčenej na otce Libora a prostě už jsem neměl chuť s tebou mluvit
ale když vidím, že např. pšenka vydává za agresora USA a přitom krym obsazuje ruská armáda, reaguji
nechtěl jsem už tady v tomto vláknu mluvit, ale …
More
Byl bys ochotný toto své nařčení dokázat? Pokud ne omluvíš se?

Stylita 2.3.2014 11:51:43
řeknu ti to
hrubě si mě urážel vydával jsi mne za agenta někoho, mluvil jsi o tom, že jsem nastrčenej na otce Libora a prostě už jsem neměl chuť s tebou mluvit
ale když vidím, že např. pšenka vydává za agresora USA a přitom krym obsazuje ruská armáda, reaguji
nechtěl jsem už tady v tomto vláknu mluvit, ale změnil jsem názor, to ještě neznamená, že jsem podvodník
Maria Dubovska
to Vam nepride divné otče libore že tu davate proroctva o tom jak rusko rozputa vojnu a potom ho tu ospevujete jak hodneho strýčka?
kto potrebuje krajinu ktora "rozputa vojnu" - k čomu?
a nakonec za toto všetko ma niest vinu papež samozrejme, pretože ho "nezasvatil".

chýba už len laurel a hardy aby to bolo komplet.
Jovana likes this.