00:30

Nahé lesby přepadly španělského kardinála Antonio María Rouco Varelu

Nahé lesby přepadly španělského kardinála biskupa 2.2.2014 večer, když vystoupil z auta, aby vstoupil do kostela. Lesby patřily do hnutí FEMEN. Sodoma nastoupila. I trest přijde: www.b-a-n.cz/sodom…More
Nahé lesby přepadly španělského kardinála biskupa 2.2.2014 večer, když vystoupil z auta, aby vstoupil do kostela. Lesby patřily do hnutí FEMEN. Sodoma nastoupila. I trest přijde: www.b-a-n.cz/sodoma-a-gomora.html
Samson1
V Rusku se s nimi nemazlí
www.novinky.cz/…/329610-dve-clen…
Marki
Vilém si už dopil ty skleničky a teď ho z toho bolí hlava?!

Jak je vidět
tores
Napište o. Liborovi, pánové, ať trotla zablokuje. Jinak nedá pokoj.
aobubo
:) nadměrná zvědavost škodí,
někdy přemýšlíme o hloupostech a přitom za tím není nic zlého, jen použité starší slovo bez jakýchkoli vedlejších úmyslů a spekulací
pařez
Spíš jde o důvod, proč bylo použito něco, co se běžně nepoužívá.
aobubo
To je ale nesmysl,proto,že se něco běžně nepoužívá neznamená ,že je to nesprávně.
pařez
To oslovení by bylo správné, pokud by se běžně používalo.
aobubo
Pop je pravoslavný kněz,pro někoho možná hanlivý výraz ,ale je to pořád výraz,který se běžně používal u slovanů.Dříve pop nyní kněz,žádný rozdíl. Myslím,že je zbytečné vytýkat Jamajlovi toto oslovení,když je správné.
pařez
jamajl 8.2.2014 12:30:36
"...Nelíbí se mi že tady neustále napadá římskokatolickou církev.
Chápu že jako pravoslavný pop ( a to není nadávka ale v pravoslaví je opravdu pop a né kněz ) zrovna nemiluje konkurenční církev..."


Takže toto jsou vaše rozlišovací kritéria: klepe na rameno = přítel, upozorňuje na chyby = protivník. A ještě mu "vidíte do hlavy", takže přesně znáte jeho motivaci.

Jedna …More
jamajl 8.2.2014 12:30:36
"...Nelíbí se mi že tady neustále napadá římskokatolickou církev.
Chápu že jako pravoslavný pop ( a to není nadávka ale v pravoslaví je opravdu pop a né kněz ) zrovna nemiluje konkurenční církev..."


Takže toto jsou vaše rozlišovací kritéria: klepe na rameno = přítel, upozorňuje na chyby = protivník. A ještě mu "vidíte do hlavy", takže přesně znáte jeho motivaci.

Jedna otázka, Jamajle - vadí vám spíš chyby, nedostatky, hříchy a nevěrnosti příslušníků Římskokatolické církve, nebo to, že na ně někdo upozorňuje?

K tomu oslovování "pop" - nemohu se zbavit dojmu, že toto oslovení má v našich končinách poněkud pejorativní význam - díval jsem se na stránky pravoslavných a nezdá se, že by toto oslovení používali - narazil jsem na něj jen jednou, spíš používají oslovení "důstojný otče".
Ostatně význam slova "pop" bude asi stejný - v mnoha jazycích se náš "táta" řekne "papa" - takže užívání tohoto oslovení souvisí s kulturní a jazykovou oblastí.
V našich končinách ale toto oslovení s gustem používali komunističtí agitátoři - automaticky tím vzbudili dojem něčeho, co k nám nepatří. Kdyby psali "pravoslavní kněží", tak by si jejich posluchači nedejlenin mohli uvědomit, že jde také o kněze.
Vám tato skutečnost zajisté neuniká...
pařez
jecminek 8.2.2014 09:56:53
Obávám se Ječmínku, že označení "nevěstky" je zcela neodpovídající (v tomto souhlas s Ottem) - mně není znám jiný význam slova "nevěstka" než jako prostitutka. A o prostitutky se rozhodně nejedná.
V tom jejich videu, na které upozornil Stylita, je těsně po začátku záběr a titulek "Femen demonstruje za práva homosexuálů..." - nezaznamenal jsem dosud žádný náznak, že ba …More
jecminek 8.2.2014 09:56:53
Obávám se Ječmínku, že označení "nevěstky" je zcela neodpovídající (v tomto souhlas s Ottem) - mně není znám jiný význam slova "nevěstka" než jako prostitutka. A o prostitutky se rozhodně nejedná.
V tom jejich videu, na které upozornil Stylita, je těsně po začátku záběr a titulek "Femen demonstruje za práva homosexuálů..." - nezaznamenal jsem dosud žádný náznak, že ba toto hnutí mělo nějakou přímou souvislost s prostitucí - pokud vy ano, rád si doplním znalosti.
Souhlasím v tom, že se dopouštějí výtržnictví, lze také hovořit o exhibicionismu povýšeném na propagandu zvrhlé ideologie.

Přemýšlel jsem o tom, jaké stručné a přitom výstižné označení by k tomuto sedělo, a nic mě nenapadlo - jejich vlastní označení "femen", které patrně vychází z latinského "femina" - žena je klamavé - s ženskostí toto nemá nic společného.
Opravdu mi vychází, že slovo "lesba" se k těmto zvrhlicím hodí nejvíc - označuje nejen jejich deviantnost, ale i to, o co jim jde.
tores
Nevěřím.


Samson1 7.2.2014 16:24:06
Samson už bude
tores
Trotly nepředěláš.
grofka
Nemá stud, tak co to bude?/Určitě ne sv. Terezie za kterou se kryje/
Tulák by mohla vyprávět jak podporovala halasně ukrajinskou femen, kterou
podporoval lanškrouncký velebníček.Sbírku chtěli pořádat.

Jovana — 8.12.2012 15:58:05:
Ale Miloslave, Jovana jste přece vy. Nevzpomínáte si. Zbláznili jste se všichni a nebo je to Libor Halík. Proč se za ten nick stydíte. Přiznejte se More
Nemá stud, tak co to bude?/Určitě ne sv. Terezie za kterou se kryje/
Tulák by mohla vyprávět jak podporovala halasně ukrajinskou femen, kterou
podporoval lanškrouncký velebníček.Sbírku chtěli pořádat.

Jovana — 8.12.2012 15:58:05:
Ale Miloslave, Jovana jste přece vy. Nevzpomínáte si. Zbláznili jste se všichni a nebo je to Libor Halík. Proč se za ten nick stydíte. Přiznejte se .
grofka
Zlo, které je pro děti Boží rozeznatelné. Asi tak jako zrníčko ječmeme
stačilo si přečíst jeho komentář a víme s kým máme čest.
One more comment from grofka
grofka
Parta obhájců přihřátých ta má starosti.
jamajl
Jecminku děkuju ti.
Nedokázal bych to popsat líp než ty.Děkuju.

Pařezi tím že píšu o Liboru Halikovi jako o popovi, tím chci dát najevo že to není katolický kněz.
Nelíbí se mi že tady neustále napadá římskokatolickou církev.
Chápu že jako pravoslavný pop ( a to není nadávka ale v pravoslaví je opravdu pop a né kněz ) …More
Jecminku děkuju ti.
Nedokázal bych to popsat líp než ty.Děkuju.

Pařezi tím že píšu o Liboru Halikovi jako o popovi, tím chci dát najevo že to není katolický kněz.
Nelíbí se mi že tady neustále napadá římskokatolickou církev.
Chápu že jako pravoslavný pop ( a to není nadávka ale v pravoslaví je opravdu pop a né kněz ) zrovna nemiluje konkurenční církev.
Ale neustálé halikovské odsuzování představitelů mé Římskokatolické církve se mi opravdu nelíbí.
Halikovské neustálé odsuzování všeho a všech kolem sebe dává pouze tušit jeho pravý charakter.Jeho vykonstruované lži zde presentované jsou často výplodem mozků zabývajících se špinění čehokoliv a kohokoliv co může jen někoho pošpinit.A když dostatečně nepošpiní pravda tak se ještě přiupraví aby byla náležitě a vděčně přijata lidmi kteří chtějí uvěřit jak je zde vše špatné a jak to vede jen a jen ke světové skáze.Je to prostě takovej druh lidí s paranojou.
Jestliže halikovské pojetí glorie je takto chápané jako správné a nosné, pak je tedy namístě se zamyslet kdo tedy vede a za jakým účelem, tento veb.
Jestli to tedy je zdiskreditování křesťanstva a církví, tak sem si jist že pop Halik dělá dáblu radost, člověk by řekl že jsou velcí kámoši.

No a kdo něvěří tak si může udělat statistiku halikovin a zjistí kolik má laskavých příspěvků a k tomu poměr štvavých odsuzovačných.
grofka

Samsne uklidni se a popřemýšlej co je psáno na tu naši tmu:

ottovonzittau 8.2.2014 11:04:41
Samson1
To je výstižné, stejně by se dal vyjádřit stav naší země odpadlé od křesťanství.
Jako Sodoma a Gomora
2Slyšte, nebesa, země, vyslechni,
co praví Hospodin:
Syny jsem hýčkal, vychoval,
oni mě ale zradili.
3I býk zná svého hospodáře,
osel zná jesle, kde ho krmí pán –
Izrael ale nechce znát,
můj lid si nevšímá!
4Ach, národe hříšníků,
lide obtížený vinami,
plemeno zločinců,
synové zkažení –
Hospodi…More
To je výstižné, stejně by se dal vyjádřit stav naší země odpadlé od křesťanství.
Jako Sodoma a Gomora
2Slyšte, nebesa, země, vyslechni,
co praví Hospodin:
Syny jsem hýčkal, vychoval,
oni mě ale zradili.
3I býk zná svého hospodáře,
osel zná jesle, kde ho krmí pán –
Izrael ale nechce znát,
můj lid si nevšímá!
4Ach, národe hříšníků,
lide obtížený vinami,
plemeno zločinců,
synové zkažení –
Hospodina opustili,
Svatého izraelského zavrhli,
odvrátili se jako cizí!
5Proč máte být biti ještě víc?
Proč se musíte stále protivit?
Hlava je celá pokrytá ranami
a srdce puká bolestí.
6Od chodidel až k temeni
nezůstal kousek netknutý:
jen samé rány, modřiny
a jizvy samý hnis –
nejsou ošetřeny ani obvázány,
olejem nejsou léčeny!
7Vaše země leží v sutinách,
vaše města jsou spálena.
Půdu vám cizáci plení před očima –
je z ní pustina, cizáky zcela zničená.
8Opuštěna zůstala Dcera sionská
jako chýše vprostřed vinice,
jako budka v poli okurek,
jak město, jež se obléhá.
9Kdyby z nás Hospodin zástupů
nenechal aspoň hrstku naživu,
už bychom byli jako Sodoma,
dopadli bychom jako Gomora!
Samson1
10
1Běda těm, kdo uzákoňují zlé zákony,
těm, kdo sepisují kruté předpisy,
2aby ovlivnili soudy s chudáky,
ubohým v mém lidu aby právo upřeli,
aby se vdovy staly jejich kořistí,
aby okrádali sirotky!
3Co si počnete v den odplaty,
až zdálky přižene se neštěstí?
Koho poběžíte o pomoc poprosit?
Kde zanecháte své bohatství?
4Nezbude vám než se krčit s vězni,
než padnout mezi mrtvými.
Tím vším ale …More
10
1Běda těm, kdo uzákoňují zlé zákony,
těm, kdo sepisují kruté předpisy,
2aby ovlivnili soudy s chudáky,
ubohým v mém lidu aby právo upřeli,
aby se vdovy staly jejich kořistí,
aby okrádali sirotky!
3Co si počnete v den odplaty,
až zdálky přižene se neštěstí?
Koho poběžíte o pomoc poprosit?
Kde zanecháte své bohatství?
4Nezbude vám než se krčit s vězni,
než padnout mezi mrtvými.
Tím vším ale jeho hněv stále nekončí,
jeho ruka se ještě chystá udeřit!
grofka
Ano zlo se vrátilo. Pane Ježíši prosím ochraňuj nás!

pařez
jamajl 7.2.2014 12:08:06
"...pana popa Libora Halika..."

Nechápu přesně, Jamajle, co vás vede k takovému oslovení otce Libora - zda nějaká osobní animozita, nebo jen nesouhlas s napsaným příspěvkem.

Pokud byste ale tímto způsobem dával najevo své výhrady k jeho přítomností zde na Glorii coby pravoslavného kněze (viz. oslovení "pop"), pak vás ujišťuji o svém přesvědčení, že je ve svých …More
jamajl 7.2.2014 12:08:06
"...pana popa Libora Halika..."

Nechápu přesně, Jamajle, co vás vede k takovému oslovení otce Libora - zda nějaká osobní animozita, nebo jen nesouhlas s napsaným příspěvkem.

Pokud byste ale tímto způsobem dával najevo své výhrady k jeho přítomností zde na Glorii coby pravoslavného kněze (viz. oslovení "pop"), pak vás ujišťuji o svém přesvědčení, že je ve svých postojích a názorech více věrný katolické víře než mnozí katolíci (včetně současného papeže),

a také byste měl vzít na vědomí, že jestli se dnes můžeme na Glorii bavit ve vlastní české sekci, tak je to díky iniciativě a úsilí otce Libora. Snad z toho dokážete něco vyvodit.
pařez
jamajl 7.2.2014 12:08:06
Zkusme si to, bratříčku Jamajle, probrat pěkně popořádku:
"Ty ženy přece nemohly přepadnout pana kardinála když mněly ruce vzhůru. Takhle přeci přepadení nevypadá..."
Slovem "přepadení" se obvykle myslí náhlý, prudký útok značné intenzity, kterým má být přepadenému znemožněno nebo ztíženo provedení nějakého záměru (např. se vrátí a nepokračuje v cestě), je přinucen …More
jamajl 7.2.2014 12:08:06
Zkusme si to, bratříčku Jamajle, probrat pěkně popořádku:
"Ty ženy přece nemohly přepadnout pana kardinála když mněly ruce vzhůru. Takhle přeci přepadení nevypadá..."
Slovem "přepadení" se obvykle myslí náhlý, prudký útok značné intenzity, kterým má být přepadenému znemožněno nebo ztíženo provedení nějakého záměru (např. se vrátí a nepokračuje v cestě), je přinucen vydat nějakou věc, kterou by jinak nevydal, nebo který má přepadenému způsobit nějakou újmu (rasový útok). Třebaže trestní právo se slovem "přepadení" spojuje především násilí fyzické povahy (např. loupežným přepadením se rozumí zmocnění se nějaké věci pomocí násilí), v běžné řeči, kdy není nutné přesné vymezení skutkové podstaty jednání, považuji za zcela přijatelné hovořit o "přepadení" i tehdy, kdy násilí vůči druhému člověku působí spíš na jeho psychiku, pokud je toto násilí spojeno s nepředvídatelností a značnou intenzitou působení.
Z tohoto pohledu je použití slova "přepadení" v názvu příspěvku zcela na místě.

Co se týče "zdvižených rukou" - toto gesto odnepaměti značí, že dotyčný nemá v rukou žádnou zbraň - nechce bojovat, vzdává se. Tady ale byly ruce zdviženy, aby byl dojem z tohoto útoku umocněn. V tomto případě šlo spíš o "zdvižené střílny bitevních lodí" než o gesto bezbrannosti.

"Druhá lež spočívá v tom že ... ... je nazývá lesby..."
1. Jamajle, vy ty nešťastnice neznáte, nevíte tedy zda opravdu nejsou lesbami, resp. jaké % leseb mezi nimi je - obvinit druhého ze lži je tedy velice ukvapené.
2. Normální ženská tohle nedělá, nevydává se takto všanc, vždyť její muž by se za to musel propadat hanbou a právem to považovat za formu nevěry. Znamená to tedy, že tyto "aktivistky" pravděpodobně nemají, nebo mají hodně pokřivený, vztah k nějakému muži a vlastně i k sobě. Svědčí to o osobnostní dezorientaci - a ta se často projevuje zvráceným jednáním i v oblasti sexuality.
3. S vysokou pravděpodobností tyto aktivistky nejednají pouze z vlastního rozhodnutí, ale jsou součástí snah o demoralizaci společnosti propagací nevěry, potratů a homosexuality. V tomto ohledu je tedy můžeme označit jako prohomosexuální a propotratové aktivistky. A slovo "lesby" považuji za přijatelnou "zkratku".

Možná jste si povšiml, že v novinářské praxi je běžné použít v titulcích "zkratku" (slovní črtu) - používat exaktně přesné vyjádření by způsobilo "nečtivost" článku jeho titulky. Jaksi se předpokládá, že čtenář díky své soudnosti tuto zkratku pochopí - podobně jako karikaturista nevykresluje obličej detailně, ale snaží se vystihnout podobu jen základními rysy - často postavu celkově "zdeformuje", ale ty "základní rysy" způsobí, že osobnost je přesto identifikovatelná. Budete proto tvrdit, že je karikaturista lhář, když dotyčnému nakreslil třetí bradu míst dvou a nadměrně velký nos?

Lež, Jamajle, předpokládá sdělení zjevně zavádějící informace a zlý úmysl zmást druhého. Mějte to prosím na paměti, až budete opět v pokušení obvinit někoho ze lži - něco jiného je totiž nepřesnost nebo omyl.
Samson1
Nevěřím. Ty neznasamsone.
Marki
Zeptal se jich: „Když jsem vás poslal bez měšce, mošny a obuvi, scházelo vám něco?“
„Ne, vůbec nic,“ odpověděli.
Řekl jim: „Teď ale, kdo má měšec, ať si ho vezme, a také mošnu. Kdo nemá meč, ať prodá plášť a koupí si jej.
Říkám vám, že se na mně musí naplnit ještě toto Písmo: ‚Byl započten mezi zločince.‘ Naplňuje se totiž, co je o mně psáno.“
Řekli mu: „Pane, podívej se, máme dva meče!“
„To stač…More
Zeptal se jich: „Když jsem vás poslal bez měšce, mošny a obuvi, scházelo vám něco?“
„Ne, vůbec nic,“ odpověděli.
Řekl jim: „Teď ale, kdo má měšec, ať si ho vezme, a také mošnu. Kdo nemá meč, ať prodá plášť a koupí si jej.
Říkám vám, že se na mně musí naplnit ještě toto Písmo: ‚Byl započten mezi zločince.‘ Naplňuje se totiž, co je o mně psáno.“
Řekli mu: „Pane, podívej se, máme dva meče!“
„To stačí,“ odpověděl.

Lukáš 22, 35-38
tores
Nevěřím.


Samson1 7.2.2014 16:24:06
Samson už bude
Samson1
Samson už bude
grofka
Samsone, že tě pusa nebolí diskutovat s přítelem sodomitů. Vždy se zde tak projevoval.
Neměj účast na jeho hříších.
jamajl
Dobře Samsone takže ty mi asi chceš vysvětlit že ( řekněme ) potratářky smíme lživě označovat za lesby a lhát o nich že někoho napadly?
Chápu to dobře?
A že je jasné že nedojdou spásy protože težce hřeší a nebo toto schvalují?
A dál mi asi chceš naznačit že tady na tomto servru o nich můžeme nepravě informovat, protže beztak budou Pánem potrestány?
A dál mi asi naznačuješ že já kterej bráním …More
Dobře Samsone takže ty mi asi chceš vysvětlit že ( řekněme ) potratářky smíme lživě označovat za lesby a lhát o nich že někoho napadly?
Chápu to dobře?
A že je jasné že nedojdou spásy protože težce hřeší a nebo toto schvalují?
A dál mi asi chceš naznačit že tady na tomto servru o nich můžeme nepravě informovat, protže beztak budou Pánem potrestány?
A dál mi asi naznačuješ že já kterej bráním tyto ženy proti lži tady hlásané, že tím prokazatelně souhlasím s potraty?
Potom tedy jestli jsem tvá psaná slova pochopil správně, budu také zavržen a strestán a můžu vůbec být rád že ty někdo lepší než já semnou vlastně diskutuješ.
Samson1
Jamajle, já jsem jen vyjádřil co jsem považoval za důležité. Jinak ony ty chuděrky moc dobře ví, co dělají a o co usilují, nevím jestli je to zrovna to, že nevědí co činí. Jsou stále drzejší, bylo tu video, že přímo narušovala bohoslužbu a s chrámu ji vynesli. Ve společnosti přece musí platit nějaké mravní normy a jim nevoní ty v Božím řádu. Pokud věříš, měl bys vědět, že usilovat o potrat je …More
Jamajle, já jsem jen vyjádřil co jsem považoval za důležité. Jinak ony ty chuděrky moc dobře ví, co dělají a o co usilují, nevím jestli je to zrovna to, že nevědí co činí. Jsou stále drzejší, bylo tu video, že přímo narušovala bohoslužbu a s chrámu ji vynesli. Ve společnosti přece musí platit nějaké mravní normy a jim nevoní ty v Božím řádu. Pokud věříš, měl bys vědět, že usilovat o potrat je moc těžký hřích, který svolává Boží hněv a tresty.
jamajl
Samsone je to možné že tebe nepředejdou do království Božího, to já prostě nevím.
Jen si myslím že rozšiřování lží na jakoby křesťanském servu, je také těžký hřích.
Samson1
Jamajl máš v profilu P. Pia, ale píšeš jako jeho tvrdý odpůrce. P. Pio vykázal ze zpovědnice ženu s krátkou sukní, jedna věc, co se týče oblečení. Ty ženy protestují za právo na potrat, tedy usilují o právo na smrtelný hřích. Když to všechno sečteš, takové určitě někoho nepředejdou na cestě do království Božího, ale usilují o peklo, pro sebe i jiné.
Stylita
jamajl:
tady je video přímo od nich
www.vice.com/…/femen-sextremis…
pýcha jim zaslepila oči
z femenu je mi
anarchie s kozama venku
grofka
Vilém 7.2.2014 10:34:26

Vilém, souhlasím zbývá dodat,že Ti co žili svatě v této církvi ,byli většinou také
jí samotnou pronásledováni i vězněni.
tores
Vod který dělo? Vony držej pospolu…

Iva Podzimková 6.2.2014 21:39:39
Proč nebyla zavolána policie?
Nebo lépe vodní dělo......
tores
Nevěstky, Viléme, nevěstky. Nikoli sodomky. Zopakuj si základy Písma.
One more comment from tores
tores
Fuj - to jsou ale škaredý ženský. Co dokázaly? Kolik dětí odrodily nebo vychovaly?
+Joseph+
TO JE OTÁZKA VÍRY
Iva Podzimková
Proč nebyla zavolána policie?
Nebo lépe vodní dělo......
valent
Podobně se ďábel posmívá Kristu, když ničí rodiny, manželství.