15 pages
Růženec
5114.7K

Správný přístup k Mariánským zjevením

Mariánská zjevení jsou zvláštním fenomenem v životě církve. Bohužel se často stává, že při jejich přijímání věřícími je značná absence rozumu. Je proto velmi vhodné, poukázat na to, jaký přístup ke …More
Mariánská zjevení jsou zvláštním fenomenem v životě církve. Bohužel se často stává, že při jejich přijímání věřícími je značná absence rozumu. Je proto velmi vhodné, poukázat na to, jaký přístup ke zjevení je správný. Proto s malými úpravami zde publikuji text přednášky M. R. Čejky, kterou přednesl na setkání křesťanských pedagogů ze sdružení Lipový Kříž.
(P. Anselm, O. Praem.)
Libor Halik
Podivnosti dona Gobbiho: Pater Gobbi tvrdí, že mu v roce 1972 Panna Maria ve Fatimě řekla, aby založil Mariánské kněžské hnutí. Musíme mu to pouze věřit, protože žádný zázrak, který by potvrzoval pravost jeho slov neexistuje. Jinak pater Gobbi údajně slyší vnitřní hlas, který přisuzuje Panně Marii.
V roce 1973 tedy v San Vittorino zakládá spolu s bratrem Ginem svoje hnutí. S bratrem Ginem se …More
Podivnosti dona Gobbiho: Pater Gobbi tvrdí, že mu v roce 1972 Panna Maria ve Fatimě řekla, aby založil Mariánské kněžské hnutí. Musíme mu to pouze věřit, protože žádný zázrak, který by potvrzoval pravost jeho slov neexistuje. Jinak pater Gobbi údajně slyší vnitřní hlas, který přisuzuje Panně Marii.
V roce 1973 tedy v San Vittorino zakládá spolu s bratrem Ginem svoje hnutí. S bratrem Ginem se však zanedlouho rozchází, neboť se ukáže, že Ginova stigmata jsou falešná a navíc je podezřelý z homosexuálních aktivit.
Knihy patera Gobbiho se zdají být na první pohled v pořádku, ale na druhý pohled už tomu tak není. V této souvislosti je nutné zmínit jednu zajímavou skutečnost, přestože se údajně jedná o slova Panny Marie, knihy prošly několika redakčními úpravami, při nichž byly upraveny nebo vymazány celé věty. Což je poměrně zvláštní způsob zacházení s poselstvím nebes.
Od roku 1982 Maria patera Gobbiho podporuje Medžugorje. Například v poselství ze 14. listopadu 1984: „Vybrala jsem si tuto zemi, Jugoslávii, kde se zjevuji novým způsobem, dlouhotrvajícím a více zvláštním.“
Ještě 3. července 1987 zazní: „Stále se zjevuji v Medžugorje.“
Ovšem později se pater Gobbi s Medžugorje rozchází a z posledních vydání jeho knihy jsou všechny zmínky o Medžugorje vypuštěny. Připomínám, že se údajně jedná o slova Panny Marie.
renka
Maria Dubovska
no tusim stiahli toho dalajlamu, uz to nejde. sasouri.
Maria Dubovska
ja som si dlho myslela ze su to ciastocne chori rojkovia. ale kde tie veci . dobre to napisal o. libor ked nieco kdaka jak kachna, bude to kachna.
dufam ze moc nevadi ze pisem nicky a mena s malymi pismenami, to je taky blby pocitacovy zvyk. keby som sa podpisovala, tiez dam male.
One more comment from Maria Dubovska
Maria Dubovska
no veru pre starych bolsevikov a nam ostatnym zase ostanu len posmesky a ustrky. ale vies co evelina, nech. nemenila by som.
evelina
@Maria
staré dobré časy - pre koho?
Maria Dubovska
a vytahovat osobne spisy na ludi, verejne ich pranierovat...proste stare dobre casy
Maria Dubovska
no vsak toto je uplne jasne, to je cista bolsevicka demagogia v novom have. oznacovat tych co poukazuju na prave hodnoty za nepriatelov, rozvracacov a pod. proste im to zjavne chyba.
evelina
@Mária a Lenka

- vyfarbujú sa aj bez tých strašných farbičiek.
Ktovie za KOHO kopú - Keď na náboženstve nezáleží - teda za ľudské mudrovanie?
Maria Dubovska
gloria.tv

zato toto tu puštaju do obehu ti čo si osobuju pre seba nazov krestania a katolici. normalne velebia dalajlámu.
tak tomuto zase podla mna hovorí spolu s klasikom "vyfarbovať sa ako sa dá"
VY OSTUDY. Teda toto sa zatial faryho netýka.
Maria Dubovska
Ak tu ide Eva s vlastnou kožou na trh a vy dvaja strielate spoza anonymných nickov do jej osobného života a ešte ona má byť tá zlá a vy dobrí, tak to nestojí ani za rozčúlenie. To je už len na zasmiatie.
One more comment from Maria Dubovska
Maria Dubovska
Nikto sa tu ani neruha ani neosočuje ani nič z toho čo tu blábolíte jeden aj druhý. Ako johnfrax ked máš niečo takéto, že sa niekto "rúha", bolo by dobré hodiť aspon dva tri rúhacie citáty, aby tvoje kometáre mali aspon nejakú hodnotu. Takto je to proste znôška chorých klamstiev.

Takisto tie urážky by som rada videla na vlastné oči, nie len niekoho všeobecné konštatnovanie. To má spoločenskú …More
Nikto sa tu ani neruha ani neosočuje ani nič z toho čo tu blábolíte jeden aj druhý. Ako johnfrax ked máš niečo takéto, že sa niekto "rúha", bolo by dobré hodiť aspon dva tri rúhacie citáty, aby tvoje kometáre mali aspon nejakú hodnotu. Takto je to proste znôška chorých klamstiev.

Takisto tie urážky by som rada videla na vlastné oči, nie len niekoho všeobecné konštatnovanie. To má spoločenskú hodnotu nula.
Norain
Moranová - Chrástecká vyfarbujete sa stále viac a slová ako katolícky a kresťanský si do úst radšej ani neberte,lebo pri zdravom úsudku,by ste nerozprávali také nehoráznosti,že tu Ruženec bojuje o čistotu katolíckej cirkvi.A čim tak asi - nadávkami,rúhaním sa,osočovaním,prevracaním pravdy a klamstvom ?Tým,že žije dvojitým životom ?Bojíte sa pravdy,čo vám Ľubica odhalila,alebo ste to aj tak …More
Moranová - Chrástecká vyfarbujete sa stále viac a slová ako katolícky a kresťanský si do úst radšej ani neberte,lebo pri zdravom úsudku,by ste nerozprávali také nehoráznosti,že tu Ruženec bojuje o čistotu katolíckej cirkvi.A čim tak asi - nadávkami,rúhaním sa,osočovaním,prevracaním pravdy a klamstvom ?Tým,že žije dvojitým životom ?Bojíte sa pravdy,čo vám Ľubica odhalila,alebo ste to aj tak vedeli a naďalej zotrvávate v klamstve dobrovolne.
Neviem načo to sem píšem,však to každý vidí,kto to chce vidieť.Aj tak to Ruženec zmaže.
fary
Pro Eva Chrástecká:
Píšete: ,,Když někdo promluví jadrně a jasně, stručně , srozumitelně pro každého , tak je zle."
Ano- jadrně, jasně, stručně, srozumitelně- to ano... ale né sprostě a urážlivě...
Pokoj Vám.
johnfrax
Fary-Paní Eva Chrastecká,ako sme to tu už mohli často vidieť,prisudzuje svoje povahové črty iným.
Určite by som sa jej radami neriadil.
Veď nakoniec vieme,že tu zastupuje sektu .
Komu to nie je ľúto,že žena,kresťanka má v sebe toľko nenávisti ?
Už tu písali o nej ľudia z jej okolia,lebo majú s ňou skutočne veľké problémy,
Ona šíri nepokoj,nezhodu,nie je to kresťanská láska,čo ju motivuje...
Ľubic…More
Fary-Paní Eva Chrastecká,ako sme to tu už mohli často vidieť,prisudzuje svoje povahové črty iným.
Určite by som sa jej radami neriadil.
Veď nakoniec vieme,že tu zastupuje sektu .
Komu to nie je ľúto,že žena,kresťanka má v sebe toľko nenávisti ?
Už tu písali o nej ľudia z jej okolia,lebo majú s ňou skutočne veľké problémy,
Ona šíri nepokoj,nezhodu,nie je to kresťanská láska,čo ju motivuje...
Ľubica odhaľuje pravú tvár tejto sekty a ich vyznavačov a je to smutné,že sa do nej nechávajú vťahovať aj zasvätené osoby.
Stojím za ňou a pripájam sa k jej snahám svojou troškou.
fary
Pro Eva Chrástecká:
Já sice jsem strašně pyšný a nehodný Boží služebník a nemám nejmenší právo soudit lidi, ale to, jak se zde prezentujete vyplývá samo a nepotřebuje soudy...

Víte, drahá sestřičko v Kristu, urážkami ještě nikdo nikdy ničeho nedosáhl...
Omlouvám se, že jsem se hned nechal unést, tím co ve mě bylo a že jsem tak reagoval...
Faktem ale zůstává, že pokud je Růženec kněz, tak by to …More
Pro Eva Chrástecká:
Já sice jsem strašně pyšný a nehodný Boží služebník a nemám nejmenší právo soudit lidi, ale to, jak se zde prezentujete vyplývá samo a nepotřebuje soudy...

Víte, drahá sestřičko v Kristu, urážkami ještě nikdo nikdy ničeho nedosáhl...
Omlouvám se, že jsem se hned nechal unést, tím co ve mě bylo a že jsem tak reagoval...
Faktem ale zůstává, že pokud je Růženec kněz, tak by to asi měl dát najevo, aby jsme všichni byli objektivní...
fary
Eva Chrástecká:
Co si to dovolujete na Lubicu?!?
Ale je to Vaše věc: každý si dovede domyslet jaká asi jste...

Růženec tady na Gloria.tv uráží kde koho (včetně papeže)... bylo by správné, aby jsme se dozvěděli, kdo má tak extrémní (a často drzé a sprosté) komentáře...
Ambrož
Myslíš Dr Laurentina????
Ambrož
A já si myslím stejně jako RNDr Mráček nebo Dr Laurentin,že je Medžugorje pravé,a to ne pro ty vědecké výzkumy,ale proto ,že Satan tak řádí a že je proti Medžugorje takový opdpor
StellaMARIA
Dávam do povedomia veľmi dobrý link od MichalaB a srdečne dakujem...

MichalB— 2.3.2011 09:45:41: Dobrý den,

nedá mi to a zkusím krátce něco napsat k tomuto příspěvku. Přečetl jsem tento text a některé informace jsem si chtěl ověřit a našel jsem na tomto odkazu některá vyjádření o dezinformacích k Medžugorje:

www.verite.cz/cs/dezinformace
ľubica
rúženec, ďakujem za link, ktorý je nakonci tohto skopírovaného materiálu zo stránok Vašeho farského úradu v Štetí. Máte predsa v profile uvedené mesto Štetí alebo to už nie je pravda?

www.pfarrei-wegstadtl-an-elbe.wz.cz/die%20Marienoffenbarung.html

Římskokatolická farnost Štětí nad Labem

www.pfarrei-wegstadtl-an-elbe.wz.cz

www.zivefirmy.cz/rimskokatolicka…

Ste Mgr. Kříž Anselm Pavel ?

---…More
rúženec, ďakujem za link, ktorý je nakonci tohto skopírovaného materiálu zo stránok Vašeho farského úradu v Štetí. Máte predsa v profile uvedené mesto Štetí alebo to už nie je pravda?

www.pfarrei-wegstadtl-an-elbe.wz.cz/die%20Marienoffenbarung.html

Římskokatolická farnost Štětí nad Labem

www.pfarrei-wegstadtl-an-elbe.wz.cz

www.zivefirmy.cz/rimskokatolicka…

Ste Mgr. Kříž Anselm Pavel ?

----------------------------------------------------------------------

foto.mapy.cz/123310-Steti-Dohnalova-ul

Dost ma sklamalo že v časti pripravujeme je prázdné pole.... Nebude to tým, že všetko svoj čas, ktorý mate venovať svojim farníkom, venujete zbytočne u PC vypisovaním bezočivých komentárov na zástupcov KC a zháňaním skamuflovaných úbohých obrázkov???
Je čas dať sa na pokánie a prehodnotiť Vaše aktivity na GTV
...
Nespomenula som nechutné nadávky a kopec šťavnatej ironie, ktorými častujete nás na Slovensku ale hlavne gattolina v v Čechách...
Boh nech Vám je milostivý!
michal144
Hmm, trochu pokory by tu nikomu z nas nezaskodilo.
Keby som neveriaci a mam sa na zaklade diskusii a prispevkov na tejto stranke rozhodnut pre krestanstvo, asi by ma to odradilo. Vobec sa potom necudujem ludom, ktory na Boha len nadavaju, ked vidia tych, co v Neho veria, ako sa urazaju.

Co sa tyka zjaveni, urcite je pravda, ze mnoho (mozno aj vacsina) su pravdepodobne falosne. Ved preco by Boh …More
Hmm, trochu pokory by tu nikomu z nas nezaskodilo.
Keby som neveriaci a mam sa na zaklade diskusii a prispevkov na tejto stranke rozhodnut pre krestanstvo, asi by ma to odradilo. Vobec sa potom necudujem ludom, ktory na Boha len nadavaju, ked vidia tych, co v Neho veria, ako sa urazaju.

Co sa tyka zjaveni, urcite je pravda, ze mnoho (mozno aj vacsina) su pravdepodobne falosne. Ved preco by Boh potreboval este nieco navyse zjavovat, ked sa uz raz zjavil dokonalym sposobom? To je len pycha ludi. Nie su spokojni so Svatym pismom, ktore nam Boh daroval. Hladaju len senzacie, zjanenia, nieco nadprirodzene, zazraky a podobne. Pritom zabudaju na to najpodstatnejsie. To je pycha.

Ako uz spomenul MichalB, v Medju sa udialo mnozstvo obrateni a uzdraveni, sam mozem potvrdit. Zial mnohi tam pridu len koli senzacii. No Boh dokonaly, takze casto obrati aj takychto ludi.
Tym chcem povedat, ze vobec nie je vylucene, ze zjavenia v Medjugorii su od zleho.
Avsak netreba zabudat, ze Boh je najmocnejsi, najdokonalejsi, on aj zlo dokaze premenit na svoju vyhru. Preto posolstva, ktore nam MOZNO diabol hovori, nam mozu v konecnom dosledku pomoct.
Keby to Bol diabol, kto sa zjavuje, urcite sa snazi byt vnimany, ako doveryhodny zdroj. Predpoveda, co sa stane, povzbudzuje ludi, vyzyva k pokaniu, postu, pokore atd., len aby mu ludia uverili. To by mozno robila aj Panna Maria. Avsak moze prist chvila, ked ponukne ludom velmi podstatnu informaciu/radu/posolstvo, ktora by mohla byt uplne proti Bohu. Je uplne logicke, ze diabol chce mat pred svojim prichodom v podobe antikrista "podchytenych" co najviac veriacich ludi.
ALE pokorny clovek dokaze rozlisit odkial pokial. Kto je pokorny, ten ani nepotrebuje rozmyslat, ci je to od Boha, alebo od zleho. Tomu to povie srdce. Cize ak je to diabol v Medj. tak asi ani sam nevie, kolkych ludi priviedol ku Bohu.

Dalsia vec je, ze je velmi malo knazov, ktori este dokazu byt pravou Bozou rukou, ktori sa neboja povedat pravdu, postavit sa proti vacsine. Malokedy hovoria o pokore, malokedy povzbudzuju ludi, vacsinou ich kazne su len abstraktne slova. Samozrejme to je to, co diabol chce, co aj on sam zariadil, preto ti knazi o tom po vacsine ani nemaju ako vediet, aki su obmedzeni. Preto akoby reziu prebrala Panna Maria, cez svoje zjavenia, posolstva, povzbudenia. Pretoze to je to, co ludia v tejto nehodnej dobe potrebuju: POVZBUDENIE, NADEJ, POKOJ. samozrejme toto sa diabol snazi vyuzit- tiez sa zjavuje spolu so svojimi anjelmi.

ale opat zdoraznujem, Boh je mocnejsi, On vytazi aj zo zleho. Nakoniec, sam diabol cez NWO kona Boziu volu, lepsie povedane, naplna proroctvo - to co sa ma stat.

Dnesna doba je taka tazka, ze clovek pravdu vo svete nenajde. Najde ju len vo svojom srdci, ked sa pokorne skloni pred Bohom, vyzna svoje chyby a nedostatky. Boh mu potom nema ani najmensi dovod neukazat/ nezjavit pravdu.

NEBOJTE SA!!! Boh je najmocnejsi.

Nezaoberajte sa stale iba zlom. Je dobre vediet, co sa deje vo svete, ake nastrahy a pasce su na nas nachystane, ale diabla nikdy v nasom pozemskom zivote nepochopime. on je dokonaly klamar, podvodnik a vrah. Ak si zacneme namyslat, ze sme nasli pravdu, objavili zlo, diabol nas ma v pasci. Sam je pricinou zla a caka, ako mu naletime, ako sa budeme hnevat a zaoberat zlom- a uz nas ma...
Ale ten, kto sa nezaujima o pozemske veci, kto chce pokorne poznat Boha, ten nepotrebuje vediet, kde je zlo, lebo to citi srdcom.


Nech su zjavenia od kohokolvek, clovek ma slobodnu volu, moze si ich vziat k srdcu, mozu mu pomoct lepsie spoznat Boha. Avsak nesmieme zabudat, ze doverovat mozeme len samotnemu Bohu a Jeho skutocnej Matke - Panne Marii.

este pridam uryvok z Biblie. Kazdy si spravte usudok, s pokornym srdcom
Nech vas najpokornejsia Panna Maria ochranuje!!

Boh vam vsetkym zehnaj! +++

ZJAVENIE APOŠTOLA JÁNA

12. kapitola

Žena a drak
1Potom sa na nebi ukázalo veľké znamenie: Žena odetá slnkom, pod jej nohami mesiac a na jej hlave veniec z dvanástich hviezd. 2Bola ťarchavá a kričala v bolestiach, lebo mala rodiť. 3A bolo vidieť aj iné znamenie na nebi: Veľký ohnivý drak; mal sedem hláv a desať rohov a na hlavách sedem diadémov; 4jeho chvost zmietol tretinu nebeských hviezd a vrhol ich na zem. A drak sa postavil pred ženu, ktorá mala rodiť, aby zhltol jej dieťa, len čo ho porodí. 5I porodila syna, chlapca, ktorý má železným žezlom panovať nad všetkými národmi. A jej dieťa bolo uchvátené k Bohu a k jeho trónu. 6Žena potom utiekla na púšť, kde jej Boh pripravil miesto, aby ju tam živili tisícdvestošesťdesiat dní.
Boj draka na nebi
7Na nebi sa strhol boj: Michal a jeho anjeli bojovali proti drakovi. Bojoval drak i jeho anjeli, 8ale neobstáli a už nebolo pre nich miesto v nebi. 9A veľký drak, ten starý had, ktorý sa volá diabol a satan, čo zvádzal celý svet, bol zvrhnutý; zvrhnutý bol na zem a s ním boli zvrhnutí jeho anjeli. 10A počul som mohutný hlas volať v nebi: "Teraz nastala spása, moc a kráľovstvo nášho Boha a vláda jeho Pomazaného, lebo bol zvrhnutý žalobca našich bratov, ktorý na nich dňom i nocou žaloval pred naším Bohom. 11Ale oni nad ním zvíťazili pre Baránkovu krv a pre slovo svojho svedectva; a nemilovali svoj život až na smrť. 12Preto radujte sa, nebesia, aj vy, čo v nich bývate. Beda však zemi i moru, lebo zostúpil k vám diabol, plný zlosti, lebo vie, že má málo času."
Boj draka na zemi
13Keď drak videl, že je zvrhnutý na zem, prenasledoval ženu, čo porodila chlapca. 14Ale žena dostala dve krídla veľkého orla, aby mohla odletieť na púšť na svoje miesto, kde ju budú živiť čas a časy a pol času ďaleko od hada. 15Had vychrlil za ženou zo svojej papule vodu ako rieku, aby ju rieka strhla. 16Ale zem pomohla žene: zem otvorila ústa a pohltila rieku, čo vychŕlil drak zo svojej papule. 17Drak sa na ženu nahneval a odišiel bojovať s ostatnými z jej potomstva, ktorí zachovávajú Božie prikázania a majú Ježišovo svedectvo. 18I zastavil sa na morskom piesku.
Ambrož
ne ,jen jsem vyzýval k modlitrbě...s nějakou vlnou..to se pleteš a vkládáš mi do úst,co jsem nikdy neřekl
Růženec
@Ambrož Marek: Než příště napíšeš R. nějaké moudro ,tak se 2x rozmysli ,ať to není takové trapné

Od člověka, který byl hrrrrrrrrrr do výroby světelné vlny, to sedí.

S těmi deseti nicky akorát pleteš lidem hlavu.
Jsi jako podivín, který tu plaší pod nicky olinka, johnfrax a Norain.
Nebo karmel Stella lubica.
Těm je podpůrných mámivých nicků také zapotřebí.
Ambrož
Než příště napíšeš R. nějaké moudro ,tak se 2x rozmysli ,ať to není takové trapné
Růženec
Poznámka pro normálně myslící křesťany.

Litmanová:

17.února 1991 – Panna Maria byla oblečená v černých šatech a měla dřevěný růženec pokání.

24.února 1991 – Na otázku, proč měla Maria při minulém zjevení černé šaty odpověděla: „Protože tam, v Perském zálivu, kde je válka, skoro všechny duše jdou do zatracení a já slyším jejich strašné výkřiky bolesti.“

Údajná Panna Maria se vyjařuje k mrtvý…More
Poznámka pro normálně myslící křesťany.

Litmanová:

17.února 1991 – Panna Maria byla oblečená v černých šatech a měla dřevěný růženec pokání.

24.února 1991 – Na otázku, proč měla Maria při minulém zjevení černé šaty odpověděla: „Protože tam, v Perském zálivu, kde je válka, skoro všechny duše jdou do zatracení a já slyším jejich strašné výkřiky bolesti.“

Údajná Panna Maria se vyjařuje k mrtvým v Perském zálivu. Hm.

Proč se také nevyjádří k ohavnému hříchu samcoložnictví? Vždyť pro našeho skutečného Boha je to hřích do nebe volající, kvuli kterému Hospodin zničil dvě starověká města ohněm. Nakonec pro tento hřích v ohni skončí celá tato země. "Mariánskému" zjevení diktuje evropská mumie, co smí a co nesmí hlásit?
Gábi
Michale díky za vložený odkaz dezinformací.Přečetla jsem a fakt je důležité jak se věci podají.Když dva říkají totéž není to vždy totéž.Tím bych řekla, že se vyvrátily některé pochybnosti vnesené do výše vloženého Růžencem o Medžugorii.
Марек
nic nepřekrucuju,vy si jen vše mylně vykládáte a uvádít mnohé ve zmatky
Za socialismu bylo trestným činem šíření poplašných zpráv...já bych se k teto praxi vrátil,dnes je tak populární šířit tyto poplašné zprávy a uvádět lidi ve zmatek,v depresi......Ale je to i hřích
Tiso
Jak můžeš zpochybňovat slova PM?
Марек
A že nebude  !!!!
Tiso
1. Když církev uzná Wojtylu za svatého,
2.tak už je jedno, jestli zjevení uzná za pravé.
3.Bude totiž konec světa.
Марек
1.Medžugorje ještě nebylo uznáno,protože ještě neskončilo
2.Není možno vnímat zjevení pro zjevení,ale je nutno zkoumat jaké myšlenky se šíří z Medžugoje:Půst,pokora,modlitba,vnitřní obrácení...PM nám nevykládá nějaké nové skutečnosti,ona se snáží nás vyprovokovat z letargie,ona nemluví jinak než je psáno v evangeliu
Kdybych tu neměl púacienty,tak bych asi plakal....je mi z toho všeho tak smutno,…More
1.Medžugorje ještě nebylo uznáno,protože ještě neskončilo
2.Není možno vnímat zjevení pro zjevení,ale je nutno zkoumat jaké myšlenky se šíří z Medžugoje:Půst,pokora,modlitba,vnitřní obrácení...PM nám nevykládá nějaké nové skutečnosti,ona se snáží nás vyprovokovat z letargie,ona nemluví jinak než je psáno v evangeliu
Kdybych tu neměl púacienty,tak bych asi plakal....je mi z toho všeho tak smutno,že jsou lidé,kteří dokážou ještě zpochybňovat slova PM,její snahu nás zachránit....................
Марек
Rozhodl jsem se věci nazývat správnými slovy a nemazat někomu med kolem huby.Nemám snad pravdu??? Odpověz si tiše sama sobě!!! Nemusíš sem psát nic
2 more comments from Марек
Марек
Je zvláštní ierei Libore jak jste si poselství Dona Gobiho vyložil
Марек
...........Řídím se heslem, že ryba smrdí od hlavy........................

Prosím už přede mnou nikdy nemluvte hanlivě o ctihodném otci Janu Pavlu jerei Libore Halíku,o Benediktu XVI a patriarchovi Kirrilovi!!!

Čím se řídíte je mi šuma fuk,já osobně se snažím řídit zdravým rozumem,modlím se,protože jsem si vědom,že dary Ducha Svatého je nutno rozvíjet..........................Zajímalo by mne …More
...........Řídím se heslem, že ryba smrdí od hlavy........................

Prosím už přede mnou nikdy nemluvte hanlivě o ctihodném otci Janu Pavlu jerei Libore Halíku,o Benediktu XVI a patriarchovi Kirrilovi!!!

Čím se řídíte je mi šuma fuk,já osobně se snažím řídit zdravým rozumem,modlím se,protože jsem si vědom,že dary Ducha Svatého je nutno rozvíjet..........................Zajímalo by mne jak jste přišel na to ,že vy máte pravdu a jak si osobujete pravo své myšlenky šířít na katolickém webu,když navíc nejste katolickým duchovním a proto není vhodné kázat na virtuální katolické kazatelně!!! A navíc si děláte i do vlastního hnízda...mohlo by se říct,že ryba smrdí od ......(doplňte si sám
MichalB
Dobrý den,

nedá mi to a zkusím krátce něco napsat k tomuto příspěvku. Přečetl jsem tento text a některé informace jsem si chtěl ověřit a našel jsem na tomto odkazu některá vyjádření o dezinformacích k Medžugorje:
www.verite.cz/cs/dezinformace

Pan Čejka v textu přiznává, že se staví do role "ďáblova advokáta" ale i když je ďábel otec lži a vrah od počátku, tak by myslím s informacemi nemělo být …More
Dobrý den,

nedá mi to a zkusím krátce něco napsat k tomuto příspěvku. Přečetl jsem tento text a některé informace jsem si chtěl ověřit a našel jsem na tomto odkazu některá vyjádření o dezinformacích k Medžugorje:
www.verite.cz/cs/dezinformace

Pan Čejka v textu přiznává, že se staví do role "ďáblova advokáta" ale i když je ďábel otec lži a vrah od počátku, tak by myslím s informacemi nemělo být podle potřeby manipulováno a neměl by si pravdu pžizpůsobovat. Mělo by jít o pravdivé hledání důkazů proti, a né o přizpůsobování si skutečností, případně i vymýšlení si (upravování) fakt......

Jinak vesměs souhlasím s obecným textem, který nabádá k opatrnosti při posuzování jakýchkoli zjevení..........
Plně se ztotožňuji s důležitostí konfrontace zjevovaných věcí a Biblického zjevení. Jsem plně srozumněn se slovy svatého apoštola Pavla, která cituje i pan Čejka: "Galatským 1,8-9 Ale i kdybychom my nebo sám anděl z nebe přišel hlásat jiné evangelium než to, které jsme vám zvěstovali, budiž proklet! Jak jsem právě řekl, a znovu to opakuji: Jestliže vám někdo hlásá jiné evangelium než to, které jste přijali, budiž proklet!"

Velice důležitý je i další z miňovaný text z 1. listu Jana
1. Jan 4,1-6
"Milovaní, nevěřte každému vnuknutí, nýbrž zkoumejte duchy, zda jsou z Boha; neboť mnoho falešných proroků vyšlo do světa. Podle toho poznáte Ducha Božího: Každé vnuknutí, které vede k vyznání, že Ježíš Kristus přišel v těle, je z Boha; každé vnuknutí, které nevede k vyznání Ježíše, z Boha není. Naopak, je to duch antikristův, o němž jste slyšeli, že přijde, a který již nyní je na světě. Vy však jste z Boha, děti, a zvítězili jste nad falešnými proroky, protože ten, který je ve vás, je větší než ten, který je ve světě. Oni jsou ze světa; proto z nich mluví svět a svět je slyší. My jsme z Boha; kdo zná Boha, slyší nás, kdo není z Boha, neslyší nás. Podle toho rozeznáváme ducha pravdy a ducha klamu."

Zaujal mě v článku i následující argument pana Čajky a jelikož se to i tady na glorii zmiňovalo, tak bych se k tomu chtěl vyjádřit:
------------------------
"Jestliže je poselství banální, nebo neustále opakuje omletou frázi, nebo opakuje slova z předchozích zjevení, pak je takové zjevení velmi podezřelé. Bůh není pavlačová bába"
------------------------
Možná se tímto svým příspěvkem vrátím i k mému osobnímu "svědectví", které jsem napsal 28.2.2011 pod tento příspěvek: Nejnovější poselství z Medžu

Jelikož mám osobní zkušenost z Medžugorje, tak mi to brání rychlému odsouzení. Jsem vděčný že jsem tam mohli před asi těmi 7 - 8 lety být, a jsem také velice vděčný za milosti, které jsem tam obdržel. Do Medžugorje jsem jel s upřímnou touhou poznat pravdu, zcela v souladu s výše uvedenými texty z Bible, které i pan Čajka ve svém článku použil.
Nemohu uvěřit, že by zrovna mě Boží nepřítel přivedl ke Kristu, přivedl k Bohu, přivedl ke svátostem a k pravdivému poznání svých hříchu, a ostatní aby vedl od Boha......
To co mě v Medžugorie nejdříve oslovilo byla opravdovost lidí v kostele, při modlitbě, při mši svaté, při adoraci, uctivost při přijímání, veliké soustředění a usebrání po přijímání (velice jsem vnímal, že lidé po přijímání pokleknou a modlí se v kleče.....)
(Stejnou opravdovost jsem viděl i na papeži Janu Pavlu II. a velice mě tato jeho opravdovost oslovila a inspirovala, ovlivnila.... při mši svaté, kterou jsem měl možnost prožít u nás se svatým otcem, nebylo žádné divadlo, ale opravdost, která mě velice oslovila. Stejná opravdovost jiných lidí, ať již některých kněží, nebo některých věřících, mě přiváděla zpátky do círke a nutila mě k tomu, že prvně musím začít u sebe, u svého opravdového vztahu k Bohu.....)
V Medžugorje jsem pocítil touhu patřit Kristu, touhu hledat a plnit Boží vůli, pocítil jsem že je nutné začít vyznáním svých hříchů ve zpovědi, i když jsem z toho měl dříve strach a cítil jsem stud ze svých hříchů, v Medžugorje jsem dostal odvahu se ke svým hříchům ve svátosti pokání přiznat, vyznat a zříct se jich....
V Medžugorje jsem znovu objevil půst, půst újmy, půst celý den jen o chlebě, půst který člověka učí sebeovládání, půst, který mě po mé očišťující zpovědi pomáhal říkat ne hříchu, pomáhá mě déle vydržet našeptávání Božího nepřítele, pomáhá mě nastavovat druhou tvář, když dostávám na tu první, pomáhá mě dávat bližnímu rybu místo hada, vejce místo štíra...............
V Medžugorje jsem "objevil" modlitbu řůžence (kterou jsem z děctví nesnášel, protože mě jako dítě "pravověrní" nutili odříkat nekonečně pořád dokola něco, čemu jsem ani nerozumněl.....) modlitba růžence se pro mě stávala postupně místem ztišení a odevzdávání se do Boží prozřetelnosti, do Boží vůle...... Oblíbil jsem si tuto modlitbu a doma před mší svatou jsem šel dřív do kostela, abych se s ostatními našemi babičkami tuto modlitbu modlil, v této modlitbě jsem později pocítil "hlas" který mě vyzýval v těžké chvíli, kdy jsem ze svého vzdoru a trucu chtěl odejít z domu, kdy jsem chtěl utéci od rodičů ........ tento hlas mě během modlení desátků růžence vyzýval abych neodcházel z domu, ale abych se zachoval podle tohoto Božího slova: Matouš 5,23-24 "Přinášíš-li tedy svůj dar na oltář a tam se rozpomeneš, že tvůj bratr má něco proti tobě, nech svůj dar před oltářem a jdi se nejprve smířit se svým bratrem; potom teprve přijď a přines svůj dar." pocítil jsem, že se musím smířit se svým otcem, já musím vyjít k němu, když on má něco proti mě...... To byl začátek uzdravení mého vztahu s tátou, ............
Skrze Medžugorje, skrze přilnutí ke Kristu, jsem získal lásku k církvi, k svatému otci, ke svým bližním........ Chci patřit Kristu a chci být v jeho mystickém těle - církvi, i když krvácí, i když trpí, i když padá, i když druzí říkají, že už vlastně Kristova není..........

Jednoduchá poselství v Medžugorje mě oslovila, že i to jaro se po dlouhé zimě probouzí, že i já se mohu probudit k životu, že mír v srdce je důležitější než cokoliv materiálního, za co ten mír vyměňujeme..... musím začít usmířením sám se sebou, s Bohem, s nejbližšími lidmi kolem mě, i se všemi ostatními......
To že se poselství opakují, jako by nic neříkali, jednoduše říkají stále to stejné, může znamenat, že ta poselství neslyšíme..... nebo že přicházejí noví lidé, kteří některé opakované výzvy slyší poprvé ....... Nesleduji intenzivně Medžugorská poselství, nepachtím po senzacích, po zázracích,...... pro mě je stále přítomný zázrak proměna mého srdce ...... zázrak Kristovy blízkosti v eucharistii, ..... zázrak proměny vztahů mezi lidmi......
Minulý rok jsem byl podruhé v Medžugorii. Byla to má svatební cesta............ Chtěl jsem tam s manželkou poděkovat za naše manželství, a prosit za naše manželství, a za další úmysly..... Bylo to v rámci Mladifestu 2010. Jeli jsme s agenturou Verite, s panem Mráčkem. Jsem mu vděčný za to, že pořádá tyto poutě, že organizuje ubytování, že nabádá k opravdovému prožití doby v Medžugorje, je si vědom že je to místo Božích milostí.....
S manželkou jsme se účastnili programu, přednášek, mší svatých adorací, modliteb...... velice to prohloubilo náš vztah, naši společnou víru, naši společnou modlitbu.....
Manželka je nepokřtěná, ke sňatku jsme měli povolení od našeho biskupa, nyní o velikonocích má mít křest, velice opravdově a upřímně prožívá přípravu na přijetí svátostí, ............

Cítím toto jako plody Medžugorje a také plody příkladu Jana Pavla II. Nevím kde bych nyní byl, kdyby něco z toho v mém životě chybělo.....

s pozdravem Michal
gattolino
Pan Halík by se měl zamyslet, zda náhodou svým horlivým a halasným řečnění proti antikristu a satanovi není už dlouho ve službách a ve vleku těchto zlých sil. Kdo s čím zachází, tím taky schází.
Gábi
Omlouvám se za http:
Gábi
Možná by zaujalo některé tento odkaz.Není to poselství P.Marie, ale skupina věřících v Medžu dostala z vnuknutí Ducha svatého poselství pro Český nárad, který je nad propastí.http"www.cvrckuv.estranky.cz/…/k-ceskemu-narod…
Libor Halik
Růženec se musí modlit pravověrně. Jinak člověka svede k bludům, že se stačí modlit růženec a nic pro obrácení nevěřících lidí ke Kristu neudělat, nic nevěřícím o Kristu neříci. Fatimský dodatek byl po r.1965 Bohu žel změněn. Správně by se měl říkat takto: "Pane Ježíši, odpust nám naše hříchy, ochraň nás od pekelného ohně, přiveď do nebe nezavržené duše, zvláště ty, které Tvého milosrdenství …More
Růženec se musí modlit pravověrně. Jinak člověka svede k bludům, že se stačí modlit růženec a nic pro obrácení nevěřících lidí ke Kristu neudělat, nic nevěřícím o Kristu neříci. Fatimský dodatek byl po r.1965 Bohu žel změněn. Správně by se měl říkat takto: "Pane Ježíši, odpust nám naše hříchy, ochraň nás od pekelného ohně, přiveď do nebe nezavržené duše, zvláště ty, které Tvého milosrdenství nejvíce potřebují." Jde o modlitbu za ty zesnulé křesťany, kteří nezemřeli bez pokání ve smrtelném hříchu. Když se říká místo nezavržené duše, všechny duše, tak lidé prosí Ježíše o to, co se nestane - všechny duše spaseny nebudou. Mnoho duší bude navěky v pekle, jak Pán Ježíš mnohokrát řekl sv. apoštolům, když mluvil o široké cestě do věčného zavržení a množství těch, kteří ji používají a použijí. Žádnou modlitbou nedokážeme přivést z říše mrtvých ani ze Země do nebe všechny duše.
Maria Dubovska
preco by ruzence bolo veceradlo zle. ved tam sa len modli , ci nie?
Libor Halik
Don Gobi lživě tvrdil na mnoha místech své Modré knihy, že Jan Pavel II., čili ten, který organizoval boření Katolické církve zevnitř, je nejmilejším svatým synem Panny Marie. To je lež, neboť skutečná Panna Marie by nepomáhala bořit církev skrze pohanské modloslužby v Assisi 1986 a v dalších katolických kostelích.
Libor Halik
Kněžím se líbí pohodlné poselství Gobiho 16.7.1976 „Nevěnujte pozornost zlu, které se stále více a více šíří a vše zaplavuje. Nevšímejte si rovněž toho velkého zla, jež satan úspěšně šíří dokonce i v Církvi.“ Ty 2 věty jsou satanské. Odvádí pozornost od prorockého znamení příchodu Antikrista dle sv. apoštola Pavla z 2.Tesalonickým 2.kapitoly, verše 3b: "Napřed (tj. před 2.příchodem Krista) totiž…More
Kněžím se líbí pohodlné poselství Gobiho 16.7.1976 „Nevěnujte pozornost zlu, které se stále více a více šíří a vše zaplavuje. Nevšímejte si rovněž toho velkého zla, jež satan úspěšně šíří dokonce i v Církvi.“ Ty 2 věty jsou satanské. Odvádí pozornost od prorockého znamení příchodu Antikrista dle sv. apoštola Pavla z 2.Tesalonickým 2.kapitoly, verše 3b: "Napřed (tj. před 2.příchodem Krista) totiž musí nastat odpadání a objevit se člověk naskrz hříšný, propadlý záhubě..." (katolický překlad NZ Ondřeje Petrů). ČILI nejdříve má nastat odpadání od Krista - k tomu došlo nejviditelněji za papeže Jana Pavla II. po r.1986. Odpadl k tolerování, či dokonce organizování pohanských modloslužeb v křesťanských kostelech. Potom se má dle proroctví sv. Pavla objevit člověk Antikrist. Ten se ještě viditelně neobjevil, i když skrytě už může na Zemi žít. Trůn globální světovlády se viditelně pro něj připravuje zejména skrze sjednocování EU a falešnou mezinárodní válku proti terorismu. Válku řídí zednáři, terorismus také. Zdánlivě proti sobě bojují, ve skutečnosti likvidují křesťanství a národní státy.
Růženec
@Libor Halik: Shrnuto: Ano, k donu Gobimu nemluvila Panna Maria.

Však on sám také tvrdí, že jsou to jen jeho fantazie. O to otřesnější je, že mnozí kněží provozují taškařice v tzv. večeřadle, jako by Panna Maria ke Gobbimu skutečně promlouvala. Tak co si o nich myslet?
Libor Halik
Pokud znáte obsah poselství patera Gobbiho, pak možná se mnou budete souhlasit, že jsou především určená zklamaným ale dobrým kněžím, kteří musí čelit liberálním biskupům, svým zkorumpovaným bratřím v kněžském úřadu, nemorální společnosti a neustále se měnícím poměrům v Církvi. Kněžím, kteří si nevědí rady s obklopujícím je odpadem od víry. Pak však přichází Panna Maria patera Gobbiho a říká jim……More
Pokud znáte obsah poselství patera Gobbiho, pak možná se mnou budete souhlasit, že jsou především určená zklamaným ale dobrým kněžím, kteří musí čelit liberálním biskupům, svým zkorumpovaným bratřím v kněžském úřadu, nemorální společnosti a neustále se měnícím poměrům v Církvi. Kněžím, kteří si nevědí rady s obklopujícím je odpadem od víry. Pak však přichází Panna Maria patera Gobbiho a říká jim… aby nedělali nic, ať vše nechají na ní. A to se zdá být řešením.
V poselství ze 16. července 1976 stojí: „Nevěnujte pozornost zlu, které se stále více a více šíří a vše zaplavuje. Nevšímejte si rovněž toho velkého zla, jež satan úspěšně šíří dokonce i v Církvi.“
Nenapomenout toho, kdo hřeší, nepoučit nevědomého, neporadit pochybujícímu je však hřích proti lásce. Panna Maria by jistě kněze nenabádala, aby si nevšímali hříchů. Avšak v poselstvích patera Gobbiho můžeme nalézt jen jedno: čekejte, čekejte, Maria to udělá za vás. Ale na co se má vlastně čekat? Shrnuto: Ano, k donu Gobimu nemluvila Panna Maria.
Růženec
@Gábi
Nikdo tě nenutí, abys měnila postoj. Stůj, jak umíš.
Hlavně, že nedáš své děti homosexuálům. To stačí ke tvému spasení.
Gábi
Pane Halík věřím, že jste opravdu horlivý kněz a to je vidět i na Vaší odvaze vyjít do ulic a protestovat proti potratům.To obdivuji.Jdete proti proudu.Jestli Medžu je pravá jednou uvidíme.Samozřejmě je v pořádku, že zjevení je zkoumáno a jak vidím nachází se pochybnosti.Stejně pravost může být prohlášena, až zjevení skončí.
Naasthan
Tomu bych se nedivil. Lidi se houfují za "hlasem z nebes". Že ale hledají tajuplná spasitelství u náměsíčníka Gobiho, to je síla. Když jsem viděl, že kněží dělají hejblata s modrou knihou, hned jsem si vzpomenul na kulturní revoluci v Číně a na rudou knížku. Jak s ní ti ubožáčci mávali. jeden se jmenuje Jose Barroso a vede Svaz evropských socialistických republik.
Jsou to jenom slepejši, ti zmatk…More
Tomu bych se nedivil. Lidi se houfují za "hlasem z nebes". Že ale hledají tajuplná spasitelství u náměsíčníka Gobiho, to je síla. Když jsem viděl, že kněží dělají hejblata s modrou knihou, hned jsem si vzpomenul na kulturní revoluci v Číně a na rudou knížku. Jak s ní ti ubožáčci mávali. jeden se jmenuje Jose Barroso a vede Svaz evropských socialistických republik.
Jsou to jenom slepejši, ti zmatkaři kneží, milovaní synové ďáblice Lilith.