2 pages
Růženec
462.5K

Biskup Škarvada o slavnosti Nanebevzetí P. Marie

Člověk si totiž nedovede představit nicotu, ve svém podvědomí se nemůže smířit s tím, že jeho intelektuální život prostě skončí. Proto se uchyluje k představám o převtělování, staví si pyramidy a …More
Člověk si totiž nedovede představit nicotu, ve svém podvědomí se nemůže smířit s tím, že jeho intelektuální život prostě skončí. Proto se uchyluje k představám o převtělování, staví si pyramidy a různá mausolea, anebo aspoň mluví o nějakém transcendentnu, které by mělo všechno vyřešit.
Růženec
@gattolino: Prosím kdo umí dobře ukrajinsky, zda by to přeložil a doplnil.

gattolino: DOHNALOVSKÁ SEKTA A JEJÍ SATANSKÉ ZÁKLADY

Tak se podívejme, prd rozuměl, ale ví, že satanské zaklady.

No ty jsi ale rapl, gattolino!
Plete se ti dalajláma s Kingem, Ježíš s Ganéšou a Eliáš s Lolkem.
Asi se to nezlepší.
Růženec
@gattolino

Růženec— 21.2.2011 18:02:08:
Dr. Martin Luther King Jr. byl sektářský kazatel, zneužitý k zednářským cílům. Aha, ty nevíš, jaké jsou to cíle. Pod záminkou boje za rovnost všech lidí, chtějí ze všech lidí nadělat otroky. Jsi také jeden z těch zneužitých, gattolino. Pamatuj že když King posloužil a zednáři ho už nepotřebovali, udělali z něho mučedníka. Mrtvý mučedník je nejlepší …More
@gattolino

Růženec— 21.2.2011 18:02:08:
Dr. Martin Luther King Jr. byl sektářský kazatel, zneužitý k zednářským cílům. Aha, ty nevíš, jaké jsou to cíle. Pod záminkou boje za rovnost všech lidí, chtějí ze všech lidí nadělat otroky. Jsi také jeden z těch zneužitých, gattolino. Pamatuj že když King posloužil a zednáři ho už nepotřebovali, udělali z něho mučedníka. Mrtvý mučedník je nejlepší slouha, gattolino.

Zvláštní, základní pravdy neznáš...

+++++++++++++++++++++++++++++++

gattolino— 21.2.2011 18:23:49:
Kecáš blbosti.

+++++++++++++++++++++++++++++++

Aha, tak já kecám blbosti.
King byl kazatelem v sektě, která křtí pouze dospělé. Pokud někdo zemře dříve, než dospěl, má ho takový sektář na svědomí, protože bránil maličkým přijít ke Kristu.
Podle tebe, gattolino, blbost, že?
Osobnost, která stojí za pozornost
One more comment from Růženec
Růženec
@lubica: Dobrorečte Pánovi, všetky diela Pánove,
chváľte a vyvyšujte ho naveky!


gattolino by ti pod to přidal hare krišna hare ráma

a budete v Lolkově duchu spokojeni až na věky
neboť jsou vám popletencům známy zákony růstu...

Méně už jsi, ĺubico, obeznámena s učením našeho Pána Ježíše Krista.
Ten takové směšování považuje za smilstvo. Asi mi nebudeš taková sestra, jak se stavíš.…More
@lubica: Dobrorečte Pánovi, všetky diela Pánove,
chváľte a vyvyšujte ho naveky!


gattolino by ti pod to přidal hare krišna hare ráma

a budete v Lolkově duchu spokojeni až na věky
neboť jsou vám popletencům známy zákony růstu...

Méně už jsi, ĺubico, obeznámena s učením našeho Pána Ježíše Krista.
Ten takové směšování považuje za smilstvo. Asi mi nebudeš taková sestra, jak se stavíš. Patrně tajně doufáš i v reinkarnaci.

Polepši se, štíhlá, postící se a myslící přesto zle, ĺubico mnohomluvná.
ľubica
PRISPIEVATEL POD NICKOM RUžENEC,
VY NIE STE ANI KNAZ ALE ANI SLUSNY KRESTAN...TO CI STE KATOLIK ANI NECHCEM NAHLAS VYSLOVIT LEBO MI TO VOBEC NEPASUJE K VAM, PRETOžE SA VYSMIEVATE okrem spústu predstaviteľov hierarchie Cikrvi aj prispievateľom, gattolinovi a FARYMU ZA JEHO UCTU KU SKAPULIARU A POROVNAVATE HO K FETISIZMU.

OSOBNE JA SOM VAM PISALA K TEJTO SVATENINE AJ FARY …
More
PRISPIEVATEL POD NICKOM RUžENEC,
VY NIE STE ANI KNAZ ALE ANI SLUSNY KRESTAN...TO CI STE KATOLIK ANI NECHCEM NAHLAS VYSLOVIT LEBO MI TO VOBEC NEPASUJE K VAM, PRETOžE SA VYSMIEVATE okrem spústu predstaviteľov hierarchie Cikrvi aj prispievateľom, gattolinovi a FARYMU ZA JEHO UCTU KU SKAPULIARU A POROVNAVATE HO K FETISIZMU.

OSOBNE JA SOM VAM PISALA K TEJTO SVATENINE AJ FARY VAM TO VIAC KRAT VYSVETLIL ZE JE TO DAR Panny Márie. A vy si stale omielate to svoje. Nebude to následkom vašej obezity? Spôsobenej tukom pýchy nevídaných rozmerov a lži ktorá sa vám usádza v myslení? V myslení zdemolovanom následkom konzumovania Dohnalovských polotovarov, ktoré sa tvária ako dobré jedlo... ale po čase.... začne človek priberať od pýchy a lži obsiahnutej v nich....

Vám človek može písať koľko len chce a vysvetľlovať detailne v komentároch... všetko po vás steká ako voda po vosku.

.................................................................................

prečo si nekopete do katolíkov i nekatolíkov na inom fóre tak odvážne ako tu???
Ste mladý a môžete veľa zmeniť,ak chcete. Boh je gentleman, nasilu k vám do srdca nevstúpi. Zomierajúci lotor z ľavej strany tiež bol blízko Ježiša, a veľmi... ale nechcel uznať svoju vinu.. a preto ani Boh ho nemohol zachrániť...
........................................................................................
evelina
Čo to tu máme za pride?
Žeby len dúha?
ľubica
p. chrástecká je verná žiačka exkomunikovaného kňaza Dohnala, takže keď jej 'falošný učiteľ 'spolu so svojimi kumpánmi vypisuje listy cirkevnej hierarchii na celom svete, Sv.Otcom Beneditkom XVI. počnúc a........kaplánmi a duchovnými na Slovensku končiac , v ktorých miestnu hierarchiu exkomunikujú a 'radia 'sv. Otcovi čo má a nemá robiť...dokonca títo samozvanci, falošní učitelia a proroci …More
p. chrástecká je verná žiačka exkomunikovaného kňaza Dohnala, takže keď jej 'falošný učiteľ 'spolu so svojimi kumpánmi vypisuje listy cirkevnej hierarchii na celom svete, Sv.Otcom Beneditkom XVI. počnúc a........kaplánmi a duchovnými na Slovensku končiac , v ktorých miestnu hierarchiu exkomunikujú a 'radia 'sv. Otcovi čo má a nemá robiť...dokonca títo samozvanci, falošní učitelia a proroci podliacky a nehorázne žiadajú posmrtnú exkomunikáciu Jána Pavla II...

- tak aj p. chrástecká ruka v ruke s pravoslavynm knazom halikom sa snaží nezaostať vo svojich komentaroch - ako si možete prečítať jej úbohý výrok:
..." že Ján Pavol II. zomrel v nekajúcnosti...alebo že Šalamún zomrel v nekajúcnosti..."

Tak toto môže napísať naozaj len verný Dohnalov žiak...proste jedna krvna skupina, ktorú charakterizuje: 1/ pýcha 2/pýcha 3/ pýcha...
nič viac - ale to úplne stačí..
.aby sa dávala ona , halík a ostaní verní žiaci Dohnala tu na glorii do pozície Božieho protivníka - odbojára, ktorý dávno povedal: Non serviam voči Bohu. A bodka. Za týmto jeho výrokom, ktorým nainfikoval časť anjelov, nasledovalo Božie: VON !


Ako môžete vypustiť z úst takú trúfalosť p. chrástecká? Toto robí predsa Boží protivník! A vy ste mu už zrejme dávno otvorila bránu... inak by z vás nevychádzali takéto a podobné vety...

Ak ste si všimla na niektore vaše hlupe otazky a provokačné dotazy nemienim odpovedať, pretože ste obalená tukom pýchy a lži , ktorým sa krmite z materiálov a techník exkomunikovaného knaza Dohnala... a akosi sa nevmestíte do dverí vedúcich po úzkej ceste...

Tu je každé moje slovo zbytočné..... vy sama musíte najprv chcieť schudnúť, chcieť mať čisté a pokorné srdce... chcieť zbaviť sa nepotrebného tuku....pýchy a lži....
Dosť tu zaznelo slov aj od iných prispievateľov v tomto zmysle na adresu vašich provokaterskych rečí a to v príspevkoch nielen k tomuto textu...

A predsa len 1 odpoved: p. chrástecká je zvedavá na

...." jaký je Tvůj profil a pozice v lÓži.
a podobnú otázku má aj na Olinku:
ty jsi v sektě mimozemšťanů?............ mě zajímá Tvůj profil a posice v lóži.

Priatelia sv. Písma, niečo mi tu nevonia pri týchto útočných a lišiackych zisťovacích otázkach p. chrásteckej.
Čo to asi je?
Ten je štýl predsa....je rovnaký ako mal v knihe Genezis Boží protivník, ked útočil na pramatku EVU slovami lži: ..." je pravda, že vám Boh zakázal jesť zo všetkých stromov v raji???

alebo na inom mieste kde pokúša P.Ježiša a cituje slová z Písma:
Mt 4, 1-11...

Tá ulisnosť je viac ako podobná.
Ak ste si už Johnfraxov profil prečítali p. chrástecká a ste zvedavá a máte chuť čítať, nech sa páči moje doporučenie:

ODHODTE SKUTKY TMY A VYJDITE NA SVETLO.
ODHODTE PRAKTIKY ZISKANE V SEKTE DOHNALA A ZACNITE SA UPRIMNE MODLIT.
ZACNITE CITAT BOZIE SLOVO S POKOROU A NEVYTRHAVAJTE Z NEHO TO CO SA VAM HODI...
PRESTANTE URAZAT SVOJOU STIPLAVOU A UBOHOU IRONIOU JOHNFRAXA, OLINKU A GATTOLINA...
lebo hnev je jeden zo 7 hlavnych hriechov a skodi vasej duši i telu... nie tomu dotyčnemu ktorého takto"požehnavate"... Vy sama si ubližujete najviac !
A PRESTANTE NAS KLAMAT ZE RUZENEC JE KNAZ....
ZE RUZENEC NIE JE KNAZ... SOM SA DOZVEDELA LEN dnes...


.................................
RUZENEC VZDY TAKY POHOTOVY K ODPOVEDI, KDE SA SCHOVAVATE ABY STE ODPOVEDAL OLINKE NA JEJ OTAZKU????
a čo tu hráte komédiu ked ste si na jdnom mieste vydýchol, že neverím v reinkarnáciu a na druhej strane sa hrubo vyjadrujete voči gattolinovi... Asi ste príliš mladý, keď nepoznáte zákony rastu.
Dajte gattolinovi pokoj s reinkarnáciou a prestante ho urazat!
Každý z nás má svoje vlastné hodiny rastu. Rastu v pravde. Rastu v láske.

Prestaňte tu rapovať donekonečna tie vaše mudrlandstvá a vezmite Božie slovo do ruky ale nie aby ste citoval pre druhého, ale aby ste sa nechal NÍM osloviť vy sám.
---------------------------------------------
liborovi halikovi - nemate pravo gattolina a inych vyhanat z tohto portalu ako ste to urobil v jednom zo svojich komentarov...

v inom ste zase napisal, že gattolino, míchá po smrtelných kapkách jed pohanských démonických nauk do křesťanství.
libor halik
vy ste tu ten ktory robí túto ubohu alchymistickú prácu, a nie gattolino... vy sa chováte ako moderátori správ: vynášate na svetlo samé negatívne veci ako je to aj v TVsprávach, samé 'senzácie', kto, koho, komu, kedy, za čo, prečo... až si začne človek naozaj namýšľat že svet a cirkev je dejno veľké bahno
Vy hoci ste pravoslavny knaz, ste predlženou rukou A. Dohnala. Okrem toho že nenávidíte sv. Otca Jana Pavla II a Benedikta XVI . čo zaznieva v mnohych vašich komentároch...utočíte na mariánske katolícke zjavenia... vlastne si z nich robíte posmech...
ja by som tiež mohla povedať ako vy gattolinovi: vypadni z tohto portálu, ale nesklznem na vašu ubohu uroven a nevyhánam vas!


Prenechajte posledný verdikt ohladom Medjugorja komisii,ktora má na starosti tuto vec. Nerobte sa tu na glorii trápnym bohom, ktorý má na všetko odpoved a 'vraj vie 'prečo je to také zlé na svete.

Ak ak si chcete ozaj zgustnut opat na katolickej cirkvi ako je to vo vašom zvyku.... radšej rozoberajte to, čo je pálčivé vo vašej pravoslávnej cirkvi... a skúste vyniesť na svetlo niekoho od vás.... ako ja vaša pravolavna cirkev prepojená so štátnymi záujmami a podobne...

Ak máte ale 'túto misiu tu na GTV'nariadenú ako jednu z úloh v rámci programu permanentného napádania, urážania, osočovania, Katolíckej Cirkvia a máte za to aj nejaký výnos...
potom je to nám ostatným katolíkom veľmi lúto a je nám to jasné...
V rokoch 1948- 1968 sa uskutočnili zverstva na katolíkoch a hlavne na grekokatolíkoch, ktorí boli prenasledovaní, väznení, mučení,... fyzicky.
Vy to robíte 'inteligentne' - vytahovaním materiálov, a komentármi z vašich knazských ust , ktoré urážajú nám posvätné veci a zástupcov Cirkvi...
Ale aj pre vás platia slová:
Mt 5, 21-26
Počuli ste, že otcom bolo povedané: „
Nezabiješ!“ Kto by teda zabil, pôjde pred súd. No ja vám hovorím: Pred súd pôjde každý, kto sa na svojho brata hnevá. Kto svojmu bratovi povie: „Hlupák,“ pôjde pred veľradu. A kto mu povie: „Ty bohapustý blázon,“ pôjde do pekelného ohňa. Keď teda prinášaš dar na oltár a tam si spomenieš, že tvoj brat má niečo proti tebe, nechaj svoj dar tam pred oltárom a choď sa najprv zmieriť so svojím bratom; až potom príď a obetuj svoj dar. Pokonaj sa včas so svojím protivníkom, kým si s ním na ceste, aby ťa protivník nevydal sudcovi a sudca strážnikovi a aby ťa neuvrhli do väzenia. Veru hovorím ti: Nevyjdeš odtiaľ, kým nezaplatíš do ostatného haliera.

je na každom z nás, čo si vyberieme...

Dostaneme to, čo si vyberieme... ZIVOT alebo SMRT
Každou myšlienkou
Každým slovom
Každým skutkom

sa približujeme:
1/ k večnému ŽIVOTU
alebo
2/ k večnej SMRTI
BOLI BY SME VEĽKÝMI HLUPÁKMI...kebyže si volíme svojimi myšlienkami, slovami a skutkami večnú smrť...
olinka
Gabi,mas pravdu je to vyborny casopis,
ale co uz,.. niekto si povie,ze je to New Age,marxizmus,

ze patrim k mimozemstanom,...

a ked sa clovek spyta na nieco druhy to otoci,ze je to jeho osobna vec,...

Eva,co mas proti môjmu profilu???
Maria Dubovska
Olinka polozit otazku o niekoho nazoroch na vieru neni ekvivalenente pokladaniu otazky o osobnych veciach netykajucich sa tejto diskusie, takze sa moc nesprajcuj.
Gábi
Díky Oli za Kruciátu lásky.Růženec asi nezná časopis evangelizace Milujte se.
olinka
Evka a preco taka blba otazka???
johnfrax
Oli,ja si myslím,že ak by Ruženec na sebe zapracoval,mohol by byť z neho kňaz
a dobrý,,len mu chýba pokora a láska k bližnému.
olinka
Ruzenec mozem sa vas spytat????
Vy ste knaz??? ale pravdu,...
Růženec
@johnfrax
S pravdou ven!

Odpověz mi pravdivě na tyto otázky:
1.) Jsi opravdu křesťan?
2.) Věříš v reinkarnaci?

Sestra ĺubica se od reinkarnace již distancovala.
Maria Dubovska
johnfrax akoze by sme tu mali nejak kydat na o. halika alebo nadavat mu alebo ako by si si predstavoval lasku k bliznemu? alebo kreslit o. dohnalovi rozky? nechapem.

predsa ludia roznych vyznani i nazorov sa dokazu normalne bavit ako ludia. co je vacsi problem su spolocne modlosluzby so samanmi.

Mame skratka kazdy problem s niecim inym.
Růženec
@olinka: Buď vnímavý na každého - je to tvoj brat a sestra.

To vypadá na New Age.
Bližní ano, bratr nebo sestra nikoli.

olinka: Zapoj sa do života spoločnosti.

Tohle je marxismus.
Kdes to načerpala?
Růženec
@johnfrax: Dohnalova pravá sekta,či pravoslávie,dohodnete sa pol na pol ?

Já jsem římský katolík. To už by bylo na třetiny.

Johnfraxi, nepřepínej se, mysli na své podlomené zdraví.
olinka
Pre Lenku,Evu,Mariu,Ruzenec,romera7:

KRUCIÁTY LÁSKY
1. Maj v úcte každého človeka, lebo v ňom žije Kristus.
Buď vnímavý na každého - je to tvoj brat a sestra.


2. O každom zmýšľaj vždy dobre - o nikom nezmýšľaj zle.
Aj v najhoršom človekovi sa pokús nájsť niečo dobré.


3. O iných hovor vždy dobre - o blížnych nikdy nehovor zle.
Naprav krivdu zapríčinenú slovom.
Nebuď príčinou konfliktov medzi…
More
Pre Lenku,Evu,Mariu,Ruzenec,romera7:

KRUCIÁTY LÁSKY
1. Maj v úcte každého človeka, lebo v ňom žije Kristus.
Buď vnímavý na každého - je to tvoj brat a sestra.


2. O každom zmýšľaj vždy dobre - o nikom nezmýšľaj zle.
Aj v najhoršom človekovi sa pokús nájsť niečo dobré.


3. O iných hovor vždy dobre - o blížnych nikdy nehovor zle.
Naprav krivdu zapríčinenú slovom.
Nebuď príčinou konfliktov medzi ľuďmi


4. S každým sa rozprávaj jazykom lásky.
Nezvyšuj hlas. Nepreklínaj. Nerob problémy.
Nespôsobuj plač. Upokojuj a prejavuj dobrotu.


5. Odpúšťaj všetkým a všetko. Neprechovávaj v srdci hnev.
Vždy prvý podaj ruku na zmierenie.


6. Rob vždy dobre blížnemu. Každému rob dobro tak,
ako chceš, aby ho iní robili tebe. Nerozmýšľaj o tom,
čo má niekto urobiť pre teba, ale o tom,
čo máš ty urobiť pre niekoho.


7. Aktívne spolupracuj v utrpení. Ochotne prispej potechou,
radou, pomocou, srdcom.


8. Pracuj poctivo, lebo plody tvojej práce používajú iní,
ako aj ty používaš plody ich práce.


9. Zapoj sa do života spoločnosti. Otvor sa pre
chudobných a chorých. Deľ sa o hmotné i duchovné
dobrá. Usiluj sa vidieť núdznych okolo seba.


10. Modli sa za všetkých, dokonca aj za nepriateľov.

KEĎ SI SI TO PREČÍTAL, PREMYSLEL A PREMODLIL,
CHOĎ, ŽI TO A ŠÍR TO!
johnfrax
Maria Dubovska— 18.2.2011 19:16:44:
Jak vidim johnfrax je v dobrom rozmare. Paroduje Pismo a srsi pravoslavnymi vtipkami...
--------------------------------
To nie sú vtípky,mohla by si sa dotknúť pána Halíka.
Len teraz ktorá je tá pravá cirkev,
Dohnalova pravá sekta,
či pravoslávie,dohodnete sa pol na pol ?

www.ambon.or.cz/ambon.pl
Růženec
No jo.
Já vím, že ti to tak vysvětlili.
Pátrej dál.
johnfrax
Ruženec

Dohnalova vôľa je jeho vôľa,a tých,čo sa k nemu pridali a pomáhajú mu v manipulovaní iných,lebo cítia radosť z ovládania iných
***
.Je to velikášstvo,kult osobnosti, pýcha a túžba po moci nad človekom.
Růženec
@johnfrax: je to strata slobodnej vôle

Vzdání se svobodné vůle ve vztahu k Bohu je pro křesťany základ. Nebo se nemodlíš Otčenáš opravdově?
Maria Dubovska
Jak vidim johnfrax je v dobrom rozmare. Paroduje Pismo a srsi pravoslavnymi vtipkami...

Dokonca nam dovoluje citovat, aj ked samozrejme tatickovska rada nezabudnut na Pismo ako celok nechyba. No bez teba by sme celkom zabudli na Pismo ako celok clovece.
johnfrax
Ruženec,ešte že Boh nie je človek,veľmi by ma to mrzelo,
keby sa nechal tebou zviesť. :-)
Ako tie ovečky u vás v kláštore,
je to strata slobodnej vôle,akoby sa modlili ,

Buď vôľa Dohalova,čo on povie
,Buď vôľa Dohalova,čo on povie
,Buď vôľa Dohalova,čo on povie
,Buď vôľa Dohalova,čo on povie
Růženec
@johnfrax

Tak dobrá, johnfraxi. Píšeš: Boh nevylučuje nikoho

Souhlasím s tebou. Bůh nevylučuje nikoho z těch, které vyvolil.
Jasný?
johnfrax
Ruženec cituj Krista,ale nezabúdaj na Evanjelium ako celok.Ak by to bolo ako to podávaš ty,k čomu by bola slobodná vôľa ?
Volanie ku spáse a obráteniu,pokániu by strácalo zmysel.Boh nie je krutý aby niekomu odňal možnosť k spáse.
--------------------
Toto by bolo skôr pre pána Halíka,konca sveta sa nemusíme tak skoro obávať,pretože som sa dočítal túto zaujímavú informáciu,a rád by som vedel,čo …More
Ruženec cituj Krista,ale nezabúdaj na Evanjelium ako celok.Ak by to bolo ako to podávaš ty,k čomu by bola slobodná vôľa ?
Volanie ku spáse a obráteniu,pokániu by strácalo zmysel.Boh nie je krutý aby niekomu odňal možnosť k spáse.
--------------------
Toto by bolo skôr pre pána Halíka,konca sveta sa nemusíme tak skoro obávať,pretože som sa dočítal túto zaujímavú informáciu,a rád by som vedel,čo si o tom Libor Halík myslí.
Nepopieram to,ani nepotvrdzujem,takúto teóriu som ešte nezaregistroval.
---------------------------
Jednou se v USA o. Serafím Rose (tenkrát ještě Jevgenij) otázal sv. biskupa Joanna Šangajského a Sanfranciského na otázku, která ho už dlouho trápila: "Evangelium je hlásáno už skoro všem národům. Znamená to, že přichází konec světa, jak se o tom praví v Písmu svatém?"

"Nikoliv," odpověděl svatý vladyka Joann, "Evangelium Kristovo musí být hlásáno ve všech jazycích vpravoslavném výkladu. Až poté přijde konec světa."
Růženec
@Maria Dubovska

Ti kluci gattolino s johnfraxem mají společný povahový rys. Něco plácnou a když to chceš dovysvětlit, zmizí.
Růženec
@gattolino
Mezi námi je droboulinký rozdíl.
Kdyby to byla pravda, nevadilo by mi to!
Maria Dubovska
gattolino mna urcite vynechaj
Maria Dubovska
johnfrax to musi uviest na spravnu mieru
gattolino
Růženče, už ti došlo, že jsi tragikomickou figurkou, ze které tu mají všichni akorát psinu?
Růženec
@johnfrax
Citoval jsem Krista.

Opravuješ Ho?
johnfrax
Růženec— 18.2.2011 17:53:13:

Skutečnost:Nikdo nemůže přijít ke mně, jedině když ho přitáhne můj Otec, který mě poslal; a já ho vzkřísím v poslední den.J 6, 44
-----------------

Boh nevylučuje nikoho,človek sám sa rozhoduje či prijme Božie volanie,
nie každý,kto hovorí ,,Pane,Pane,vojde do nebeského kráľovstva.
Všetci sú volaný ku spáse,ale človek sám si volí svoju cestu.
Růženec
@gattolino

Další z tvých bludů:

Antone Dohnale, vrať se k pravému Kristu, jenž je pro všechny, ne jen pro "vyvolené". Bůh si nevolí, to člověk volí, zda přijme Boží Lásku či ji dočasně odmítne. Bůh Tě osviť svou neskonalou dobrotou!

Vzpomínka na Matku Terezu

1.) Fantasmagorie: jenž je pro všechny, ne jen pro "vyvolené".
Skutečnost:
Je totiž mnoho povolaných, ale málo vyvolených. Mt 22, …More
@gattolino

Další z tvých bludů:

Antone Dohnale, vrať se k pravému Kristu, jenž je pro všechny, ne jen pro "vyvolené". Bůh si nevolí, to člověk volí, zda přijme Boží Lásku či ji dočasně odmítne. Bůh Tě osviť svou neskonalou dobrotou!

Vzpomínka na Matku Terezu

1.) Fantasmagorie: jenž je pro všechny, ne jen pro "vyvolené".
Skutečnost:
Je totiž mnoho povolaných, ale málo vyvolených. Mt 22, 14

2.) Fantasmagorie: Bůh si nevolí, to člověk volí,
Skutečnost:
Nikdo nemůže přijít ke mně, jedině když ho přitáhne můj Otec, který mě poslal; a já ho vzkřísím v poslední den. J 6, 44

Podle Kristova výroku je to Bůh, kdo má první i poslední slovo.

Jen učeň jakýchsi poťouchlých mystiků si mele svou…

Opět jsem tě usvědčil ze lži. Dvojnásobné!
Růženec
@gattolino

REKAPITULACE:

gattolino: katolická církev se k problematice reinkarnace nevyjadřuje.

Růženec: Katechizmus katolické církve, § 1013

Smrt je konec pozemského putování člověka, času milosti a slitování, který mu Bůh dopřává, aby naplnil svůj pozemský život podle Božích záměrů a aby rozhodl o svém posledním osudu. Když skončí náš „jediný pozemský život“, už se nevrátíme žít jiné …
More
@gattolino

REKAPITULACE:

gattolino: katolická církev se k problematice reinkarnace nevyjadřuje.

Růženec: Katechizmus katolické církve, § 1013

Smrt je konec pozemského putování člověka, času milosti a slitování, který mu Bůh dopřává, aby naplnil svůj pozemský život podle Božích záměrů a aby rozhodl o svém posledním osudu. Když skončí náš „jediný pozemský život“, už se nevrátíme žít jiné pozemské životy. Každý člověk umírá jen „jednou“ (Žid 9,27).
Po smrti není žádné „převtělování“(reinkarnace).


Jestli citace z katechismu není pro tebe argument, který tě usvědčuje ze lži, v lepším případě z neznalosti, pak ti hlavinka písrl hapruje.

Věř mi, že normální lidé vědí, že se církev k reinkarnaci vyjadřuje poměrně vesele. A to navzdory tebou vysněnému velmi klíčovému prelátovi. Asi tvůj prelát není teologicky vzdělán!

Kdybys místo k Sáju Bábě Míle a Sáju Dědkovi Edovi chodil jako každý slušný člověk na katecheze, nemusel bys tu být za deba.
gattolino
Ty jsi nikdy neuvedl jediný argument, ubohý patlo. Diskusi jsem uzavřel jen proto, že mě Tvá dotěrnost a hloupost už unavuje. Běž se klanět své modle bláznivému Dohnalovi.
Růženec
@gattolino
Když chybí argumenty, lháři uzavřou diskuze.

Argumenty ti chybí chronicky.
Růženec
gattolino
Růženec
@gattolino
To jsi se toho u Sáji Báby Míly a Sáji Dědka Edy moc nenaučil.
Ale přemýšlet se jen tak člověk nenaučí. To mu musí Pán Bůh (jen ten křesťanský) do hlavy nasypat.

Trochu ses vyšťavil, ale chybí argumenty. To se ale s tebou táhne celý život, jak jsem slyšel.
gattolino
Růženče, kdybych ti řekl, "jdi do prdele", nebyl by to vulgarismus ani urážka, ale kvalitativní zhodnocení tvých příspěvků. Ale neřeknu to, protože by to nebylo správné a zbožné.
Přečti si pátera Škavradu pořádně. Proti jeho slovům nemám ani jedinou námitku. Má pravdu. Ty ne.
Růženec
@gattolino
V čem je tvůj vysněný prelát "velmi klíčový"?

Ukradl snad klíče svatému Petrovi?
Růženec
Člověk si totiž nedovede představit nicotu, ve svém podvědomí se nemůže smířit s tím, že jeho intelektuální život prostě skončí. Proto se uchyluje k představám o převtělování, staví si pyramidy a různá mausolea, anebo aspoň mluví o nějakém transcendentnu, které by mělo všechno vyřešit.

Uchyluješ se, jak napsal biskup Škarvada!
One more comment from Růženec
Růženec
@gattolino: Že je reinkarnace lež, běžte tvrdit do očí těm, kdo to vědomě prožili.
To by musel být dohnalovec i biskup Škarvada a to bych nečekal!

Nevíš, co píšeš, čti si to po sobě a půl hoďky o tom přemýšlej, než to odešleš!
gattolino
Paní Moranová, jste bohužel na omylu. Jděte se se svými ohnivými jezery vycpat. Člověk už zažil horší peklo než ohnivá jezera - třeba Dachau, Treblinku, Sobibor, Mauthausen, atd .... Nic nemůže být horší, zlo má své dno. Že je reinkarnace lež, běžte tvrdit do očí těm, kdo to vědomě prožili. Vy jste to neprožila, tak mlčte. Vy dohnalovci opravdu nejte duševně v pořádku.
Růženec
Katechizmus katolické církve, § 1013

Smrt je konec pozemského putování člověka, času milosti a slitování, který mu Bůh dopřává, aby naplnil svůj pozemský život podle Božích záměrů a aby rozhodl o svém posledním osudu. Když skončí náš „jediný pozemský život“, už se nevrátíme žít jiné pozemské životy. Každý člověk umírá jen „jednou“ (Žid 9,27).
Po smrti není žádné „převtělování“(reinkarnace).


More
Katechizmus katolické církve, § 1013

Smrt je konec pozemského putování člověka, času milosti a slitování, který mu Bůh dopřává, aby naplnil svůj pozemský život podle Božích záměrů a aby rozhodl o svém posledním osudu. Když skončí náš „jediný pozemský život“, už se nevrátíme žít jiné pozemské životy. Každý člověk umírá jen „jednou“ (Žid 9,27).
Po smrti není žádné „převtělování“(reinkarnace).


Gattolino, tvůj velmi klíčový prelát je ze stejného ústavu, jako ty?
Růženec
@gatolino: Náhodou jsme mluvil s jedním velmi klíčovým katolickým prelátem na toto téma, a ten výslovně řekl, že katolická církev se k problematice reinkarnace nevyjadřuje.

Stalo se už zvykem, že tu gattolino lžeš, jako když tiskne!

(Nejspíš budeš mít nějakou ulhanou karmickou zátěž z řetězce minulých životů. Ani se nedivím, tolikrát za sebou být krysou, to nechá následky)