Dowody na demoniczność zjawy z Medjugorie

Dowody na demoniczność zjawy z Medjugorie Wśród argumentów świadczącymi o diabelskiej naturze Medjugorie (niezgodności z praktyką prawdziwych objawień) można wymienić to że: Zjawa głosi herezje …More
Dowody na demoniczność zjawy z Medjugorie
Wśród argumentów świadczącymi o diabelskiej naturze Medjugorie (niezgodności z praktyką prawdziwych objawień) można wymienić to że:
Zjawa głosi herezje sprzeczne z nauką Kościoła co świadczy że zjawiska te nie pochodzą od Boga.
Wizjonerzy grzeszyli przed objawieniami
Zjawa wybrała grzeszników
Wizjonerzy kłamali co do swych działań
Wizje miały miejsce nocą w różnych miejscach
Wizje trwają od 1981 przez wiele lat Wizje mają miejsce wielokrotne w ciągu doby Wizje maja miejsce na życzenie wizjonerów Wizje nie są regularne Przekazy zjawy są chaotyczne Stopy zjawy (podającej się za Marie) są ukryte Wygląd zjawy nie zgodny z katolicką symboliką maryjną Zjawie towarzyszą amorki o demonicznym wyglądzie Demoniczne amorki mają ukryte stopy Amorki naśladują zjawę Wizjonerzy mają fizyczny kontakt ze zjawą (całują się z nią, przytulają się do niej) Zjawa nie jest zrównoważona emocjonalnie Zjawa napawała lękiem wizjonerów Wizjonerzy są uzależnieni od wizji …More
PIELGRZYM-WARSZAWSKI.PL
zgadzam się tahamata:tak piszę na swojej stronie,bo nie wyprzedzam oficjalnego wyerdyktu Stolicy Apostolskiej,a prywatnie,czyli tutaj mogę napisać co o tych objawieniach sądzę,papież też prywatnie mówił.a nawet pisał do znajomych że wierzy w prawdziwośc objawień w M.
trochę namieszałeś z tym że kapłan który jedzie do M.musi mieć pozwolenie biskupa ordynariusza,ale to szczegół.
pokaż mi OFICJALNY …More
zgadzam się tahamata:tak piszę na swojej stronie,bo nie wyprzedzam oficjalnego wyerdyktu Stolicy Apostolskiej,a prywatnie,czyli tutaj mogę napisać co o tych objawieniach sądzę,papież też prywatnie mówił.a nawet pisał do znajomych że wierzy w prawdziwośc objawień w M.
trochę namieszałeś z tym że kapłan który jedzie do M.musi mieć pozwolenie biskupa ordynariusza,ale to szczegół.
pokaż mi OFICJALNY dokument Kościoła który tak to stwierdza.
wkleiłem wam oficjalną strone o M.zobaczcie sobie,tam są wszystkie oficjalne(i nie oficjalne)wypowiedzi Kościoła,J.P.II itd.
carpediem1
@Pielgrzym - To znamy dwa różne przypadki.Bo tym,którego ja słuchałem był ks.Piotr Glas,egzorcysta pracujący w Anglii.
tahamata
Po piąte, watykańska instrukcja wydana przez stosowną kongregacje, która jest do wglądu w każdej kurii biskupiej, instrukcja dotycząca postępowania wobec pielgrzymek do Medjugorie jest jednoznaczna i jakiekolwiek jej zaciemnianie jest moralnym nadużyciem. Stwierdza ona, że kapłanom nie wolno organizować tych pielgrzymek. Mogą tam jechać, po uzyskaniu specjalnej zgody biskupa ordynariusza tylko …More
Po piąte, watykańska instrukcja wydana przez stosowną kongregacje, która jest do wglądu w każdej kurii biskupiej, instrukcja dotycząca postępowania wobec pielgrzymek do Medjugorie jest jednoznaczna i jakiekolwiek jej zaciemnianie jest moralnym nadużyciem. Stwierdza ona, że kapłanom nie wolno organizować tych pielgrzymek. Mogą tam jechać, po uzyskaniu specjalnej zgody biskupa ordynariusza tylko wtedy gdy pielgrzymkę zorganizują wierni i to po to, aby ustrzec tych wiernych przed błędami. W pierwszym dniu pielgrzymki musza wyjaśnić wiernym, że nie jest to pielgrzymka do miejsca objawień, a tylko i wyłącznie do miejsca modlitwy.

Coraz więcej kapłanów i wiernych postępuje tu w sposób nie do końca zgodny lub nawet w sposób sprzeczny ze wskazaniami Kościoła. To musi niepokoić i powiększać wątpliwości, co do prawdziwości tych objawień."
..
Ciekawe, czy Pielgrzym sprawdził papier swojego księdza... i czy ten wyjaśnia ludziom że jadą do miejsca modlitwy.... Na swojej stronie piszesz o pielgrzymkach do miejsca "domniemanych objawień" a tutaj wyrażasz się zdecydowanie mniej krytycznie.
PIELGRZYM-WARSZAWSKI.PL
słyszałem o tym carpediem1,tym egzorcystą był egzorcysta diecezji Rzymskiej
carpediem1
@Pielgrzym - Oglądałem niedawno materiał filmowy ze spotkania z egzorcystą.Ksiądz ten mówił m.in.o pewnym trudnym przypadku podczas jednego z egzorcyzmów,że nie mógł sobie poradzic z najsilniejszym z demonów,który nie chciał wyjść.W pewnym momencie wyjął z kieszeni malutki obrazek i położył go na brzuchu osoby egzorcyzmowanej.I w tej samej chwili demon wydał z siebie głęboki jęk i wyszedł.Tym …More
@Pielgrzym - Oglądałem niedawno materiał filmowy ze spotkania z egzorcystą.Ksiądz ten mówił m.in.o pewnym trudnym przypadku podczas jednego z egzorcyzmów,że nie mógł sobie poradzic z najsilniejszym z demonów,który nie chciał wyjść.W pewnym momencie wyjął z kieszeni malutki obrazek i położył go na brzuchu osoby egzorcyzmowanej.I w tej samej chwili demon wydał z siebie głęboki jęk i wyszedł.Tym obrazkiem był obrazek Matki Bożej z Medjugorje.
Primo
1. Papież powiedział wizjonerce Mirjanie Soldo podczas prywatnej rozmowy: „Gdybym nie był papieżem, już dawno bym był w Medziugorju, żeby spowiadać". (1997)
2. Jego ekscelencja Mauvillo Kviceoer, były biskup brazylijskiego miasta Flovianopolis był w Medziugorju czterokrotnie. Pierwszy raz w 1986 r. Oto co pisze: „W 1988 r. razem z ośmioma innymi biskupami i trzydziestoma trzema duchownymi, byłem …More
1. Papież powiedział wizjonerce Mirjanie Soldo podczas prywatnej rozmowy: „Gdybym nie był papieżem, już dawno bym był w Medziugorju, żeby spowiadać". (1997)
2. Jego ekscelencja Mauvillo Kviceoer, były biskup brazylijskiego miasta Flovianopolis był w Medziugorju czterokrotnie. Pierwszy raz w 1986 r. Oto co pisze: „W 1988 r. razem z ośmioma innymi biskupami i trzydziestoma trzema duchownymi, byłem na rekolekcjach w Watykanie. Papież wiedział, że po rekolekcjach wielu z nas wybiera się do Medziugorja. Przed naszym wyjazdem z Rzymu, po prywatnej Mszy św. z Papieżem, powiedział do nas (nie pytany o nic): „Módlcie się za mnie w Medziugorju". Przy innej okazji powiedziałem do Papieża: „Czwarty raz jadę do Medziugorja". Ojciec święty odrzekł: „Medziugorje, to jest duchowe centrum świata". Tego samego dnia razem z innymi brazylijskimi biskupami, rozmawiałem z Papieżem w czasie obiadu i zwróciłem się do niego: „Wasza świątobliwość, czy mogę powiedzieć wizjonerom z Medziugorja że mają błogosławieństwo Waszej Świątobliwości?" On odpowiedział: „Tak, tak" i mnie objął.
3. Grupie lekarzy, którzy bronią godności życia nienarodzonych, 1 sierpnia 1988 r. Papież powiedział: „Tak, dziś świat zagubił sens nadprzyrodzonego. W Medziugorju wielu tego sensu szukało i znalazło w modlitwie, poście i spowiedzi".
PIELGRZYM-WARSZAWSKI.PL
polecane linki przez Polskie Centrum InFormacji Medziugorje"Mir'
www.medjugorje.org.pl/index.php
PIELGRZYM-WARSZAWSKI.PL
o co Matka Boża prosi(nie żąda)w Medziugorje?
nie wnosi nic nowego do wiary,tylko przypomina podstawowe sprawy u katolika:
Wezwanie "Królowej Pokoju"
🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏
neonka
;)
kinia 23
Dawno to czytałam i bardzo żałuję, bo na wiele lat zamknęłam się na to miejsce... To są nieaktualne zarzuty...trzeba tam być , żeby być wiarygodnym...chyba, że jest się Janem Pawłem II, który nie mógł być , chociaz bardzo tego pragnął i prosił o.Jozo: Chrońcie Medjugorje. Zachęcam do śledzenia strony zatytułowanej Aktualności z Medjugorje.Uzupełnić trzeba swoją wiedzę związaną z tym miejscem …More
Dawno to czytałam i bardzo żałuję, bo na wiele lat zamknęłam się na to miejsce... To są nieaktualne zarzuty...trzeba tam być , żeby być wiarygodnym...chyba, że jest się Janem Pawłem II, który nie mógł być , chociaz bardzo tego pragnął i prosił o.Jozo: Chrońcie Medjugorje. Zachęcam do śledzenia strony zatytułowanej Aktualności z Medjugorje.Uzupełnić trzeba swoją wiedzę związaną z tym miejscem, dodać opinie Jana Pawła II i zwyczajnie tam pojechać...Z tego miejsca wyjeżdża się , żeby wrócić...
PIELGRZYM-WARSZAWSKI.PL
PIELGRZYM-WARSZAWSKI.PL
bardzo dobra strona o M.tam znajdziecie całą wiedzę o tym miejscu
www.medjugorje.org.pl
Primo
Chorwacki prezydent, Medziugorje i Papież
Zgodnie z porozumieniem z Dayton stosunki między Republiką Chorwacji a Federacja Bośni i Hercegowiny, powinny z czasem nabrać charakteru konfederacji. Jednym z istotnych sposobów dla osiągnięcia tego celu są związki gospodarcze - z tego powodu Prezydent Chorwacji dr Franjo Tudjman wziął udział w uroczystości ponownego uruchamiania fabryki aluminium w …More
Chorwacki prezydent, Medziugorje i Papież

Zgodnie z porozumieniem z Dayton stosunki między Republiką Chorwacji a Federacja Bośni i Hercegowiny, powinny z czasem nabrać charakteru konfederacji. Jednym z istotnych sposobów dla osiągnięcia tego celu są związki gospodarcze - z tego powodu Prezydent Chorwacji dr Franjo Tudjman wziął udział w uroczystości ponownego uruchamiania fabryki aluminium w Mostarze (15.III.1997), po której - na własne życzenie - udał się z wizytą do Sanktuarium Królowej Pokoju w Medziugorju. Przyjął go pełniący rolę gospodarza prowincjał hercegowiński - dr Tomislav Pervan (ojciec franciszkanin) i proboszcz parafii Medziugorje - ojciec Ivan Landeka. Pan Prezydent, poruszony spotkaniem z Sanktuarium i grupą ponad 30.000 ludzi ze wszystkich stron BiH, którzy przyjechali go pozdrowić, zatrzymał się na rozmowie ze zgromadzonym duchowieństwem. Obecni byli nie tylko ojcowie, którzy pracują w parafii Medziugorje, ale również księża z okolicznych parafii. Podobnie jak w Mostarze był obecny również miejscowy biskup - dr Radko Peić i 15-tka największych dostojników Republiki Chorwacji i Federacji BiH. Dr Franjo Tudjman powiedział między innymi: „Jeszcze raz powtarzam, że Jan Paweł II w czasie naszej ostatniej rozmowy wyraził chęć odwiedzenia Medziugorja podczas wizyty w Bośni i Hercegowinie". Zgodnie z najnowszymi wiadomościami na ten temat, papież jednak nie odwiedzi Medziugorja 13 kwietnia. Dobrze jest jednak wiedzieć, że tego pragnie.

Oświadczenia Papieża Jana Pawła II, o Medziugorju

Te oświadczenia nie są poświadczone papieską pieczęcią i podpisem, ale wiemy o nich dzięki świadkom, którym można wierzyć. Właśnie dlatego zostają włączone do dokumentacji.
1. Papież powiedział wizjonerce Mirjanie Soldo podczas prywatnej rozmowy: „Gdybym nie był papieżem, już dawno bym był w Medziugorju, żeby spowiadać". (1997)
2. Jego ekscelencja Mauvillo Kviceoer, były biskup brazylijskiego miasta Flovianopolis był w Medziugorju czterokrotnie. Pierwszy raz w 1986 r. Oto co pisze: „W 1988 r. razem z ośmioma innymi biskupami i trzydziestoma trzema duchownymi, byłem na rekolekcjach w Watykanie. Papież wiedział, że po rekolekcjach wielu z nas wybiera się do Medziugorja. Przed naszym wyjazdem z Rzymu, po prywatnej Mszy św. z Papieżem, powiedział do nas (nie pytany o nic): „Módlcie się za mnie w Medziugorju". Przy innej okazji powiedziałem do Papieża: „Czwarty raz jadę do Medziugorja". Ojciec święty odrzekł: „Medziugorje, to jest duchowe centrum świata". Tego samego dnia razem z innymi brazylijskimi biskupami, rozmawiałem z Papieżem w czasie obiadu i zwróciłem się do niego: „Wasza świątobliwość, czy mogę powiedzieć wizjonerom z Medziugorja że mają błogosławieństwo Waszej Świątobliwości?" On odpowiedział: „Tak, tak" i mnie objął.
3. Grupie lekarzy, którzy bronią godności życia nienarodzonych, 1 sierpnia 1988 r. Papież powiedział: „Tak, dziś świat zagubił sens nadprzyrodzonego. W Medziugorju wielu tego sensu szukało i znalazło w modlitwie, poście i spowiedzi".
4. Koreański tygodnik katolicki (Gazeta Katolicka ) 11 listopada 1990 r. opublikował następujący artykuł napisany przez przewodniczącego konferencji biskupów Korei J.E. Angelo Kim: " Pod konie ostatniego Synodu Biskupów w Rzymie, biskupi koreańscy zostali zaproszeni na obiad do Papieża. Wtedy to J.E. Kim zwrócił się do Papieża: "Dzięki Waszej Świątobliwości Polska została uwolniona od komunizmu." Papież odpowiedział: "Nie ja to zrobiłem. To dzieło Dziewicy Maryji, mówiła o tym w Fatimie i w Medziugorju." Potem arcybiskup Kwan Yu powiedział: "W Korei w miasteczku Nadju, jest figurka płaczącej Dziewicy." Papież odpowiedział: "... Są biskupi tak jak w Jugosławii, którzy są przeciw... ale trzeba widzieć i rzesze ludu które są za , więc i liczne nawrócenia...wszystko to idzie w kierunku Ewangelii; wszystkie te czynniki należy traktować poważnie."
Wspomniana gazeta komentuje tę wypowiedź następująco: "To nie jest decyzja Kościoła. To jest jedno ze stwierdzeń, w osobistym imieniu naszego wspólnego Ojca. Nie przykładając zbyt dużej wagi do tych słów, nie można nimi wzgardzić..."
Cytat za: L'homme nouveau, 1991 r., s. 11
5. Arcybiskup Kwangju mu powiedział: „W koreańskim mieście Naju Maryja płacze". Papież mu odpowiedział: „Są biskupi - tak, jak w Jugosławii, którzy są przeciwni … Ale należy patrzeć na wielką liczbę ludzi, którzy odpowiadają na wezwanie, na liczne nawrócenia …Wszystko przebiega po linii Ewangelii, te wszystkie fakty powinny być poważnie zbadane".( L'. Homme Nuveau, 3 luty 1991).
6. 20 lipca 1992 roku Papież powiedział do ojca Jozo Zorko: „Troszczcie się o Medziugorje, pilnujcie Medziugorja, wytrwajcie, nie poddajcie się. Odwagi, jestem z wami. Brońcie, idźcie śladem Medziugorja".
7. Paragwajski arcybiskup Felipe Santiago Benetez w listopadzie 1994 zapytał Ojca Świętego, czy należy pozwalać, by ludzie się gromadzili w duchu Medziugorja, zwłaszcza z ojcami z Medziugorja. Papież mu odpowiedział: „Pozwalaj na wszystko co się wiąże z Medziugorjem".
8. Podczas nieoficjalnej części rzymskiego spotkania Papieża Jana Pawła II z chorwacką delegacją państwową i kościelną (17 kwietnia 1995) Ojciec św. powiedział między innymi, że istnieje możliwość jego ponownej wizyty w Chorwacji. Dodał również, że jest możliwe odwiedzenie Splitu i sanktuariów Maryjnych w Marii Bistrici i Medzigorju.
(„Wolna Dalmacja", 8 kwietnia 1995).

www.medjugorje.ws/…/pope-john-paul-…
Primo
Listy Ojca Świętego Jana Pawła II do przyjaciół z Krakowa,
wspominające miejsce objawień Matki Bożej w Medziugorju
«JA TEŻ CODZIENNIE PIELGRZYMUJĘ TAM W MODLITWIE...»
www.voxdomini.com.pl/pap/pap_medz.htmlMore
Listy Ojca Świętego Jana Pawła II do przyjaciół z Krakowa,
wspominające miejsce objawień Matki Bożej w Medziugorju

«JA TEŻ CODZIENNIE PIELGRZYMUJĘ TAM W MODLITWIE...»
www.voxdomini.com.pl/pap/pap_medz.html
neonka
Roztropne i uczciwe jest wstrzymanie się z krytyką, dopóki Komisja Wat. nie wyda oficjalnego oświadczenia w sprawie. Trochę to nieładnie wchodzić w kompentencje Hierarchii Kościelnej: gloria.tv/post/xxomFtAQ1f8w6kGSzpJhqo3nB
Pozdrawiam i życzę więcej powściągliwości w ocenie.
tahamata
Biskup miejsca wydał opinię negatywną i to w zupełności wystarcza. Watykan bada dalej... i słusznie.
Obowiązuje stanowisko Kongregacji Nauki Wiary dla polskich biskupów przebywających z wizytą ad limina w Rzymie w kwietniu 1998 r.:
Nadal obowiązuje, że niczego nadprzyrodzonego nie można się w tych objawieniach dopatrywać.
Należy informować wiernych, że Medjugorje jest miejscem modlitwy, ale nie …
More
Biskup miejsca wydał opinię negatywną i to w zupełności wystarcza. Watykan bada dalej... i słusznie.

Obowiązuje stanowisko Kongregacji Nauki Wiary dla polskich biskupów przebywających z wizytą ad limina w Rzymie w kwietniu 1998 r.:

Nadal obowiązuje, że niczego nadprzyrodzonego nie można się w tych objawieniach dopatrywać.
Należy informować wiernych, że Medjugorje jest miejscem modlitwy, ale nie objawień.
Nadal obowiązuje zakaz urządzania oficjalnych pielgrzymek.
To, co mówi istota objawiająca się „Gospa” zawiera sprzeczności, jest więc niepoważne, podobnie postawa i wypowiedzi „widzących”.
Aktualny ordynariusz Mostaru zajmuje stanowisko negatywne.
Wobec rozpowszechnionej szeroko propagandy i popularnych pielgrzymek sprawa jest poważna i delikatna, i wymaga roztropnego postępowania.
masada
Dorota Rafalska, "Medjugorie prawda czy fałsz", KUL w 2003 roku.
Skoro ta Pani uważa ,że zjawa w Medjugorie się pojawia, a nie Matka Boża.To biskupi powinni już w latach 80-tych przekazać światu,że to
d i a b e ł !!! a, jednak nic nie mówią???More
Dorota Rafalska, "Medjugorie prawda czy fałsz", KUL w 2003 roku.

Skoro ta Pani uważa ,że zjawa w Medjugorie się pojawia, a nie Matka Boża.To biskupi powinni już w latach 80-tych przekazać światu,że to
d i a b e ł !!! a, jednak nic nie mówią???
MEDALIK ŚW. BENEDYKTA
Właśnie. Dlaczego do tej pory była cisza w sprawie Medjugorie?
masada
Frakcja (z łacińskiego fractio – łamanie, odłam) ugrupowanie w parlamencie reprezentujące ten sam program polityczny i grupujące deputowanych o tożsamej przynależności partyjnej. Celem działalności frakcyjnej jest realizacja wspólnej polityki.
neonka — 2012-03-23 10:10:20:
siostromario. Co do in. prywatnych wizji , wizjonerów, mistyków.. to trzeba ostrożnie oj bardzo ostrożnie..
bo można …More
Frakcja (z łacińskiego fractio – łamanie, odłam) ugrupowanie w parlamencie reprezentujące ten sam program polityczny i grupujące deputowanych o tożsamej przynależności partyjnej. Celem działalności frakcyjnej jest realizacja wspólnej polityki.

neonka — 2012-03-23 10:10:20:
siostromario. Co do in. prywatnych wizji , wizjonerów, mistyków.. to trzeba ostrożnie oj bardzo ostrożnie..
bo można wpakować się w niezły gips i jak z niego wyjść..??
Trudno jak w przypaku ks.N. i całej Jego frakcji. Tutaj to ani głosu zdrowego rozsądku ani nijakiego głosu nie poznamy..
Fata morgana, coś jest ktoś jest, ciemno jak...w jaskini ;))

Ks. Piotr Natanek, nie należy do żadnej partii i nie utożsamia się z czerwonymi.Jest wiernym Kościoła katolickiego i jemu służy,wbrew wszystkim "posłusznym"-broni Go !!!
tahamata
Dr Stanisław Krajski o Medjugorje pisze tak:
"Po pierwsze, o tym czy dany zespól wydarzeń jest czy nie jest objawieniem maryjnym decyduje tylko i wyłącznie Urząd Nauczycielski Kościoła na mocy uprawnień otrzymanych od Chrystusa.
Po drugie, jeżeli gdzieś objawia się faktycznie Matka Boża to działa Ona zawsze w sposób zgodny z tym, co ustanowił i nakazał Jej Syn, a więc działa w taki sposób, …More
Dr Stanisław Krajski o Medjugorje pisze tak:

"Po pierwsze, o tym czy dany zespól wydarzeń jest czy nie jest objawieniem maryjnym decyduje tylko i wyłącznie Urząd Nauczycielski Kościoła na mocy uprawnień otrzymanych od Chrystusa.
Po drugie, jeżeli gdzieś objawia się faktycznie Matka Boża to działa Ona zawsze w sposób zgodny z tym, co ustanowił i nakazał Jej Syn, a więc działa w taki sposób, aby jak najszybciej, zaakceptował to reprezentujący Jej Syna na miejscu - Biskup Ordynariusz i główny Jego Namiestnik - Papież.
Po trzecie, skłanianie się przez wiernych ku temu, że w jakimś miejscu objawiła się Matka Boża, skłanianie się przed uznanie tego faktu przez Ordynariusza miejsca i Papieża prowadzi, ewidentnie do bardzo niebezpiecznej dla wiary i Kościoła sytuacji. Jeśli bowiem jakiś wierny uzna dany zespół wydarzeń za maryjne objawienie, przylgnie całą dusza dotego przekonania, poświęci się wewnętrznie i zewnętrznie temu „objawieniu’ to powiększa się prawdopodobieństwo, że w momencie ogłoszenia przez Kościół, że objawienia nie było wierny ten wystąpi z Kościoła lub wystąpi przeciwko niemu.

Po czwarte, zatem każdy wierny dziś powinien w taki sposób odnosi się do Medjugorie, aby w każdym momencie być gotowym na przyjęcie i zaakceptowanie negatywnego rozstrzygnięcia Kościoła (uznania przez Kościół, że to nie jest objawienie). Pozycja objawień prywatnych i nauka Kościoła wobec nich jest taka, że żaden wierny nie musi akceptować i odnosić się do nich w swej duchowej czy moralnej praktyce. Jeśli takie objawienia zostaną zaś odrzucone przez Kościół wierni muszą, to przyjąć w sumieniu i również je odrzucić. Odrzucenie ich przez Kościół oznacza przecież odrzucanie ich przez Chrystusa i Jego Matkę.

Po piąte, watykańska instrukcja wydana przez stosowną kongregacje, która jest do wglądu w każdej kurii biskupiej, instrukcja dotycząca postępowania wobec pielgrzymek do Medjugorie jest jednoznaczna i jakiekolwiek jej zaciemnianie jest moralnym nadużyciem. Stwierdza ona, że kapłanom nie wolno organizować tych pielgrzymek. Mogą tam jechać, po uzyskaniu specjalnej zgody biskupa ordynariusza tylko wtedy gdy pielgrzymkę zorganizują wierni i to po to, aby ustrzec tych wiernych przed błędami. W pierwszym dniu pielgrzymki musza wyjaśnić wiernym, że nie jest to pielgrzymka do miejsca objawień, a tylko i wyłącznie do miejsca modlitwy.

Coraz więcej kapłanów i wiernych postępuje tu w sposób nie do końca zgodny lub nawet w sposób sprzeczny ze wskazaniami Kościoła. To musi niepokoić i powiększać wątpliwości, co do prawdziwości tych objawień."
..
Ciekawe, czy Pielgrzym sprawdził papier swojego księdza... i czy ten wyjaśnia ludziom że jadą do miejsca modlitwy.... Na swojej stronie piszesz o pielgrzymkach do miejsca "domniemanych objawień" a tutaj wyrażasz się zdecydowanie mniej krytycznie.
MEDALIK ŚW. BENEDYKTA
Dr. Krajskiego, jak widać też już diabeł zaczął zwodzić i przekręcać.
By Cię Chronić
@tahamata przekazali. Tylko ludzie nie chcą tego słuchać. Proszę bardzo: "[...] zjawiska, zachodzące w Medjugorje badały różne komisje kościelne: najpierw dwie diecezjalne (w latach 1982-84 i 1984-86 – w rozszerzonym składzie), następnie episkopatu jugosłowiańskiego (1987-90) oraz dwie watykańskie Kongregacji Nauki Wiary (2010-14 i 2014-16). Przez cały ten czas stanowisko władz diecezji „było …More
@tahamata przekazali. Tylko ludzie nie chcą tego słuchać. Proszę bardzo: "[...] zjawiska, zachodzące w Medjugorje badały różne komisje kościelne: najpierw dwie diecezjalne (w latach 1982-84 i 1984-86 – w rozszerzonym składzie), następnie episkopatu jugosłowiańskiego (1987-90) oraz dwie watykańskie Kongregacji Nauki Wiary (2010-14 i 2014-16). Przez cały ten czas stanowisko władz diecezji „było jasne i stanowcze: nie ma mowy o wiarygodnych objawienia Najświętszej Maryi Panny [...]"
PIELGRZYM-WARSZAWSKI.PL
to najlepsza odpowiedz na te zarzuty:
www.medjugorje.org.pl/index.php