baran katolicki
JAK NIE DRZWIAMI TO OKNEM
baran katolicki
amisz amisz Spójrz pod skrzydła Franciszkowi. Tam dopiero odnajdziesz zbiorowisko zwyrodnialców różnej maści.
baran katolicki
stanislawp Niestety ktoś pod JEZUS DO LUDZKOŚCI kasuje posty. Dlatego tutaj możemy porozmawiać na spokojnie. Pastor Pawłowski choć ochrzczony w świętej …More
stanislawp Niestety ktoś pod JEZUS DO LUDZKOŚCI kasuje posty. Dlatego tutaj możemy porozmawiać na spokojnie. Pastor Pawłowski choć ochrzczony w świętej i apostolskiej Wierze rzymskokatolickiej abdykował do poziomu protestanckiego zaufania. Jego wola. Przynajmniej nie kryje się ze swoim protestantyzmem, który istotowo różni się od katolicyzmu. Tutaj jednak chodzi o perfidne działanie agentury watykańskiej, która nie potrafi zrobić porządek w samym Watykanie a zaczyna sprzątać w katolickich diecezjach w Polsce.

TAK UŚMIECHNIĘTEGO KSIĘDZA TADEUSZA JESZCZE NIE WIDZIAŁEM.

Bóg jest Miłością, nauka wg Św. Franciszka "Biedaczyny" - ks.prof. Tadeusz Guz- Szozdy 18.02.2024 r. "Patrząc od strony naszego bytu, lekką i słodką rzeczą jest miłować Boga i ludzi. Lekką. To jest …More
Bóg jest Miłością, nauka wg Św. Franciszka "Biedaczyny" - ks.prof. Tadeusz Guz- Szozdy 18.02.2024 r.
"Patrząc od strony naszego bytu, lekką i słodką rzeczą jest miłować Boga i ludzi. Lekką. To jest lekkie brzemię bo miłość ma w sobie niesamowitą lekkość by nie powiedzieć lotność. Ale co jest tutaj ważne. Uzgodnienie swojego pragnienia. Człowiek powinien pragnąć miłości prawdziwej. Jak jest prawdziwa miłość, jak ją łatwo sprawdzić? Najlepiej jak się ja zrani. Jak się zrani człowieka to wtedy wychodzi to kim jest. Ludzkość zraniła Boską Miłość i z tej rany Boskiej Miłości wypłynęło nie skończone źródło miłości. Czyli, co to znaczy, co wypływa z rany? Jest to co jest we wnętrzu bytu. Jeżeli wnętrze bytu jest dobrocią to jak my taki byt zranimy to wypływa jeszcze więcej dobroci bo jest więcej przestrzeni do wypływu wnętrza. Dlatego właśnie ludzie boży nie obawiają się, że zostaną zranieni ale obawiają się tego co te rany z nas obnażą. A co obnażą? No co tam jest. Jak jest miłość to ze …More
baran katolicki
Miłowanie jest słodkie i lekkie.

HOLOKAUST złożył tylko Pan Jezus z Nazaretu.

Bóg jest Miłością, nauka wg Św. Franciszka "Biedaczyny" - ks.prof. Tadeusz Guz- Szozdy 18.02.2024 r. "Przelanie Krwi i wydanie własnego Ciała oznacza Holokaust. Tylko w stosunku do Pana Jezusa z …More
Bóg jest Miłością, nauka wg Św. Franciszka "Biedaczyny" - ks.prof. Tadeusz Guz- Szozdy 18.02.2024 r.
"Przelanie Krwi i wydanie własnego Ciała oznacza Holokaust. Tylko w stosunku do Pana Jezusa z Nazaretu wolno użyć takiego pojęcia. Wszyscy ci, którzy w innych wymiarach używają tego pojęcia, nadużywają go dla własnych interesów, bo nikt poza Panem Jezusem z Nazaretu nie złożył Holokaustu. Bo Holokaust w Ewangelii Pana Jezusa oznacza, że całe Bóstwo Syna Bożego i Jego prawdziwe Człowieczeństwo składa Ofiarę".
baran katolicki
Odrestaurowanie ran własnych i bliźnich dokonuje się tylko po przez ofiarę. Nie ma innej drogi do odrestaurowania człowieka jak tylko przez krzyż/ofiarę …More
Odrestaurowanie ran własnych i bliźnich dokonuje się tylko po przez ofiarę. Nie ma innej drogi do odrestaurowania człowieka jak tylko przez krzyż/ofiarę/. Przeklęty każdy kto nie chce miłości.
Polka z Podkarpacia shares this
7 more comments

POTĘGA TWOJEGO ROZUMU

baran katolicki
V.R.S. Bronisz pan głupoty do upadłego. Proszę zrozumieć, że ornat z takim znakiem nie pasuje do powagi sytuacji.
V.R.S.
@sługa Boży Proszę się nie dawać podpuszczać panu baranu i jego perfidii. Rzecz została mu wytłumaczona tutaj w komentarzach: GDZIE TRZEBA MIEĆ …More
@sługa Boży
Proszę się nie dawać podpuszczać panu baranu i jego perfidii.
Rzecz została mu wytłumaczona tutaj w komentarzach:
GDZIE TRZEBA MIEĆ KATOLICKI ROZUM UBIERAJĄC ORNAT …
z licznymi ilustracjami mimo to próbuje widać dalej zwodzić użytkowników na swoje osobiste projekcje.
7 more comments

GDZIE TRZEBA MIEĆ KATOLICKI ROZUM UBIERAJĄC ORNAT Z TAK ZBESZCZESZCZONYM KRZYŻEM

Od czego najbardziej powinniśmy pościć? Krzyż z kokardką - Ankh (onk) Amulet ten z racji swojego kształtu bywa mylony z krzyżem, znakiem zbawczej Męki Jezusa Chrystusa. Tymczasem znak ankh wywodzi się …More
Od czego najbardziej powinniśmy pościć?
Krzyż z kokardką - Ankh (onk)
Amulet ten z racji swojego kształtu bywa mylony z krzyżem, znakiem zbawczej Męki Jezusa Chrystusa. Tymczasem znak ankh wywodzi się ze starożytnej kultury egipskiej, gdzie jako hieroglif oznaczał życie, płodność i reinkarnacje. Symbolizuje on egipskiego boga Ra, który to bóg wymagał adoracji w postaci orgii seksualnych. Ściśle związany z kultem płodności - znak zwany jest także "krzyżem życia". Hieroglif ten jest bardzo różnie interpretowany. Jako agc, crux ansata oznaczał zapłodnienie przez Słońce. Linia pozioma z pętlą oznacza wschodzące Słońce, pionowa zaś jest jego promieniem. Inna interpretacja wskazuje na dwa pierwiastki: męski (linia pionowa - symbol falliczny) i żeński (część ankh - symbol kobiecych narządów rodnych). Połączenie tych dwóch pierwiastków w ankh jest źródłem życia. Dzisiaj także tłumaczy się ten symbol regeneracją życia poprzez narodziny i reinkarnację. Funkcjonuje jako symbol rozwiązłości seksualnej …More
jac05
Kształt krzyża na którym przybito Zbawiciela opisała bł. A.K. Emmerich ale ja nie będę walczyć o zmianę krzyży w kościołach bo nie to jest najważniejsze …More
Kształt krzyża na którym przybito Zbawiciela opisała bł. A.K. Emmerich ale ja nie będę walczyć o zmianę krzyży w kościołach bo nie to jest najważniejsze. Natomiast egipskie krzyże na szatach kapłanów, po odwróconych pentagramach w kształcie gwiazd, liści winogron, kwiatków, są znakiem znakowania kościołów, brakiem czujności w rozpoznawaniu znaków diabelskich.
V.R.S.
A tu już św. Ignacy Loyola z rzymskiego kościoła Il Gesu (XVII w.) Sprawcy najprawdopodobniej też uczestniczyli w wykrytym przez pana barana spisku.More
A tu już św. Ignacy Loyola z rzymskiego kościoła Il Gesu (XVII w.)
Sprawcy najprawdopodobniej też uczestniczyli w wykrytym przez pana barana spisku.
21 more comments

GRZESZENIE JEST BARDZO GŁUPIE /CHORE/.

Grzeszenie jest niezdrowe Kiedy dopada nas kaszel i gorączka, mówimy: chorujemy na grypę. Kiedy mamy problemy z ciśnieniem, szybko dostrzegamy, że chorujemy na serce. W momencie pojawienia się bólów …More
Grzeszenie jest niezdrowe
Kiedy dopada nas kaszel i gorączka, mówimy: chorujemy na grypę. Kiedy mamy problemy z ciśnieniem, szybko dostrzegamy, że chorujemy na serce. W momencie pojawienia się bólów głowy i mdłości, zakładamy, że dopadła nas migrena. To tylko kilka przykładów tego, że nasze ciało narażone jest na większe i mniejsze schorzenia. Jedne bardzo łatwo zaleczyć, zaś w wypadku innych trzeba pomyśleć o dłuższym czasie na „odchorowanie” i rekonwalescencję. Człowiek to jednak nie tylko ciało. Człowiek to także, a właściwie przede wszystkim- dusza. Czy ona także może chorować? Chociaż jej nie widzimy i nie możemy „zabrać” do lekarza rodzinnego, aby ją osłuchał, ona również ma swoje „gorsze chwile”. W chrześcijaństwie momenty „złej kondycji duszy” nazywamy trwaniem w grzechu. Grzech, tak jak wirus, infekuje naszą duszę. Jeden grzech powoduje, że łatwiej jest nam uczynić kolejne grzechy.
Jako ludzie jesteśmy duchowo – fizyczną jednością. Obie te sfery łączą się ze sobą nierozerwalnie …More
baran katolicki
Są takie grzechy, które prawdopodobnie by nie zaistniały bez udziału drugich osób, a w każdym razie ich popełnienie byłoby znacznie utrudnione. …More
Są takie grzechy, które prawdopodobnie by nie zaistniały bez udziału drugich osób, a w każdym razie ich popełnienie byłoby znacznie utrudnione. Kościół, opierając się na nauce Biblii, wymienia 9 grzechów cudzych:
Namawiać do grzechu
Nakazywać grzech
Zezwalać na grzech
Pobudzać do grzechu
Pochwalać grzech drugiego
Milczeć, gdy ktoś grzeszy
Nie karać za grzech Pomagać w popełnieniu grzechu Usprawiedliwiać czyjś grzech
baran katolicki
"Grzeszenie nie jest zdrowe. I to nie jest żaden slogan, metafora czy nieudolna próba łączenia medycyny z wiarą, by nastraszyć biednych grzeszników.…More
"Grzeszenie nie jest zdrowe. I to nie jest żaden slogan, metafora czy nieudolna próba łączenia medycyny z wiarą, by nastraszyć biednych grzeszników. To fakt. Na szczęście jest ratunek. Nie ukrywajmy, że każdego z nas dotyka ta choroba. Dlatego po diagnozie przychodzi czas na odpowiednie leczenie. Nie potrzebują lekarza zdrowi, lecz ci, którzy się źle mają (Mt 9,12). Te słowa powiedział Ten, który jest w stanie zaradzić naszym chorobom. W jaki sposób? Poprzez Sakrament Spowiedzi. To tam, przy kratkach konfesjonału, za każdym razem możemy pozbyć się niebezpiecznych „wirusów”, które atakują nasze dusze i ciała. To poprzez spowiedź Jezus może powstrzymać toczący się proces chorobowy. Powiesz: ale to boli! Leczenie zwykle boli, podobnie jak choroba. Warto o tym pamiętać za każdym razem, kiedy pojawi się pokusa. Grzeszenie naprawdę nie jest zdrowe".
Widok katolickiego krzyża z tak umęczonym Panem Jezusem powinien każdego widza powalać na oba kolana z nisko pochyloną głową. Do tego nie potrzeba nadprzyrodzonej wiary. Wystarczy naturalny rozum/zdrowy …More
Widok katolickiego krzyża z tak umęczonym Panem Jezusem powinien każdego widza powalać na oba kolana z nisko pochyloną głową. Do tego nie potrzeba nadprzyrodzonej wiary. Wystarczy naturalny rozum/zdrowy rozsądek/.
jac05
W rzeczywistości Najświętsze Ciało naszego Zbawiciela wyglądało o wiele, wiele straszniej, było przerażająco poszarpane, z wbitymi drzazgami, które …More
W rzeczywistości Najświętsze Ciało naszego Zbawiciela wyglądało o wiele, wiele straszniej, było przerażająco poszarpane, z wbitymi drzazgami, które potem wyciągała Matka Boża po zdjęciu Ciała Jezusa z krzyża.
Izabela Sylwia - IS 2201
I tu mamy prosty, prawdziwie katolicki krzyż, a nie z wygiętymi ramionami.
2 more comments
Taki widok powinien widza rzucać na kolana. Jakże w obliczu takiego cierpienia przejść obojętnie?
najpiękniejszy Krzyż Pasyjny 🙏🙏🙏
01:16
"Przydała by się jakaś krucjata. Ale cóż nie mamy przywództwa. Nie mamy gotowych oddać, życia za Naród". Proszę wielebnego proboszcza zrozumieć, że w parafii gdzie ksiądz urzęduje jest OBECNY …More
"Przydała by się jakaś krucjata. Ale cóż nie mamy przywództwa. Nie mamy gotowych oddać, życia za Naród". Proszę wielebnego proboszcza zrozumieć, że w parafii gdzie ksiądz urzęduje jest OBECNY sakramentalnie żywy, prawdziwy, realny, rzeczywisty i istotowy/substancjalny/ Pan Jezus z Nazaretu/Syn Boży/. Ta OBECNOŚĆ jest rzeczywista i ma moc przewodzić naszemu działaniu w sposób boski, katolicki, przenajświętszy. Dlaczego pozostawiamy sakramentalnie OBECNEGO Pana Jezusa w zamkniętych kaplicach wieczystej adoracji? To nie jest tak, że tylko raz na rok w Boże Ciało pozwalamy PANU BOGU wyjść cieleśnie do tego świata. Dzisiaj Boże Ciało to nie jest tylko jednodniowa akcja liturgiczna. Takie czasy nastały, że musimy masowo wyjść na polskie ulice pod przewodem Króla królów i Pana panów nie raz na rok ale bynajmniej raz na miesiąc lub nawet każdego dnia jeśli taka potrzeba zajdzie w konkretnej parafii.
pl1.tv

Pogubiliśmy się jak dzieci pogwałcone – PL1.TV

Wspieraj nas Opis 4komentarze Napisz komentarz Alienor_spec Kto nie zbiera rozprasza! Ne rób się świętoszkiem! Za chwilę zaczniesz Boże Miłosierdzie odrzucać …
wacula25wp.pl
baran katolicki- Piszesz -[ Czy zauważasz różnicę itd.]== ew. św.--14 Weź co twoje i idź; zaś temu ostatniemu chcę dać jak i tobie. 15 Czy na moim nie …More
baran katolicki- Piszesz -[ Czy zauważasz różnicę itd.]== ew. św.--14 Weź co twoje i idź; zaś temu ostatniemu chcę dać jak i tobie. 15 Czy na moim nie wolno mi zrobić, co chcę? Czy twoje oko jest złośliwe ponieważ Ja Jestem Dobry? 16 Tak ci ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi; albowiem wielu jest zaproszonych, ale mało wybranych. Pomyśl nad tym wielu z nas na tym portalu zostało Oplutych i przeklinanych właśnie przez katolików 🥺 🥺 🤔
baran katolicki
wacula25wp.pl Czy zauważasz różnicę pomiędzy Katolikiem a Chrześcijaninem? Logo Katolika to stylowy krzyż z pasyjką.
4 more comments
Novus Ordo Missae jest owocem ubiczowanej, cierniem odzianej, opluwanej, sponiewieranej na drodze krzyżowej i ukrzyżowanej ORDO MISSEA. Potworna to prawda ale jakże realna i rzeczywista. Przyszło nam …More
Novus Ordo Missae jest owocem ubiczowanej, cierniem odzianej, opluwanej, sponiewieranej na drodze krzyżowej i ukrzyżowanej ORDO MISSEA. Potworna to prawda ale jakże realna i rzeczywista. Przyszło nam na własne oczy ciała i ducha patrzeć na chwalebne konanie Przenajświętszej Ofiary raz jeszcze.
Msza zniszczona [podcast] O reformie liturgicznej i jej wpływie na wiarę. Oglądasz materiały na tym kanale? Prośba o subskrypcję - pomożesz mi w dotarciu do innych osób! Jeśli uważasz moją pracę za …More
Msza zniszczona [podcast]
O reformie liturgicznej i jej wpływie na wiarę.
Oglądasz materiały na tym kanale? Prośba o subskrypcję - pomożesz mi w dotarciu do innych osób!
Jeśli uważasz moją pracę za wartościową i chcesz wesprzeć rozwój kanału, poniżej podaję kilka możliwości.
Patronite:
Audioteka Apologetyczna
Blik - anonimowa wpłata:
tipply.pl/u/audiotekaapologetyczna Konto: PL83 1240 2500 1111 0010 5550 6521 Kontakt: akwinata1982@gmail.com #mszatrydencka #tradycjakatolicka #wiara
08:44
baran katolicki
Anna Stanisława Rycyk A czy katolikowi wolno jest żyć po katolicku w tym talmudyczno=protestanckim świecie?
baran katolicki
Izabela Sylwia - IS 2201Ryt stanowi o stylu katolickiej Liturgii. Problem polega na tym, że tradycyjna Liturgia katolicka jest podarowana/stworzona/ …More
Izabela Sylwia - IS 2201Ryt stanowi o stylu katolickiej Liturgii. Problem polega na tym, że tradycyjna Liturgia katolicka jest podarowana/stworzona/ bezpośrednia przez Syna Bożego a nowa liturgia jest pomysłem/tworem/ ludzkim. ORDO MISSEA jest boskie a novus ordo missea to talmudyczno-protestancka profanacja Przenajświętszej Ofiary.
5 more comments

PROFANACJA PRZENAJŚWIĘTSZEJ HOSTII W NIEMIECKICH DIECEZJACH

Komunia dla protestantów Ksiądz Daniem ujawnia absurdalność interkomunii w niemieckich diecezjach. Warto posłuchać i zawczasu dmuchać na zimno aby i ta zaraza nie przylazła do Polski.More
Komunia dla protestantów
Ksiądz Daniem ujawnia absurdalność interkomunii w niemieckich diecezjach. Warto posłuchać i zawczasu dmuchać na zimno aby i ta zaraza nie przylazła do Polski.
baran katolicki
Co stoi na przeszkodzie abyś choć 15 minut co dziennie odwiedził Przenajświętszy Sakrament? Pan Bóg czeka na człowieka. Czy się doczeka? ON jest OBECNY …More
Co stoi na przeszkodzie abyś choć 15 minut co dziennie odwiedził Przenajświętszy Sakrament? Pan Bóg czeka na człowieka. Czy się doczeka? ON jest OBECNY a ty gdzie jesteś?
Walczyć o prawdę
Nie byłoby tego, gdyby Franciszek był prawdziwym katolikiem. Nie byłoby Komunii na rękę i na stojąco, gdyby nie modernistyczni kapłani. Takiego …More
Nie byłoby tego, gdyby Franciszek był prawdziwym katolikiem. Nie byłoby Komunii na rękę i na stojąco, gdyby nie modernistyczni kapłani. Takiego udzielania Komunii nie wymyślili świeccy, ale błąd świeckich polega na akceptacji modernistycznych praktyk księży, których chyba jest więcej niż 3/4, stąd kryzys wiary.
2 more comments

Jeśli osobnik pełniący Urząd Papieża nakazuje Ci grzeszyć to musisz mu z miłością odmówić posłuszeństwa.

Podważający prymat papieża mogą przyjmować Komunię Proszę posłuchać tego proboszcza, który ma w sobie to coś czego nam brakuje. Dochodzimy do absurdu nie do przebicia/przejścia/.More
Podważający prymat papieża mogą przyjmować Komunię
Proszę posłuchać tego proboszcza, który ma w sobie to coś czego nam brakuje. Dochodzimy do absurdu nie do przebicia/przejścia/.
wacula25wp.pl
A poprzez takie zaślepienie w posłuszeństwie wielu duchownych utworzyło własne sekty np. Luter zapatrzszony w siebie .
baran katolicki
Proszę posłuchać tego proboszcza, który ma w sobie to coś czego nam brakuje. Dochodzimy do absurdu nie do przebicia/przejścia/.
4 more comments
DZIEWCZYNKA, KTÓRA ZGINĘŁA, BY WYNAGRODZIĆ PROFANACJĘ EUCHARYSTII. NIEZWYKŁE ŚWIADECTWO NIEZWYKŁA HISTORIA, żródłó /aleteia.org. Feliepe Aquino / ZNAJDŻ CHWILE NA ADORACJĘ, PÓKI JESZCZE JEST TAKA …More
DZIEWCZYNKA, KTÓRA ZGINĘŁA, BY WYNAGRODZIĆ PROFANACJĘ EUCHARYSTII. NIEZWYKŁE ŚWIADECTWO
NIEZWYKŁA HISTORIA, żródłó
/aleteia.org. Feliepe Aquino /
ZNAJDŻ CHWILE NA ADORACJĘ, PÓKI JESZCZE JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ !!!
MODLITWA PRZED TABERNAKULUM
JUSTYNA KLOTZ
05:39
baran katolicki
Znajdź chwilę na adorację Przenajświętszego Sakramentu, puki jest jeszcze taka możliwość.

UMYSŁOWA WIARA ?

Wielu uważa, że wiara to stan umysłowy, psychiczny, którego można doświadczyć cielesną uczuciowością. Wiarę, powiesz mi, trzeba poczuć, dotknąć, zobaczyć, usłyszeć, powąchać, posmakować, itd. Niestety …More
Wielu uważa, że wiara to stan umysłowy, psychiczny, którego można doświadczyć cielesną uczuciowością. Wiarę, powiesz mi, trzeba poczuć, dotknąć, zobaczyć, usłyszeć, powąchać, posmakować, itd. Niestety mam dla ciebie smutną wiadomość. Boża łaska Wiary rzymskokatolickiej jest podarowana twojemu duchowemu rozumowi i tylko twoim rozumem może być zainstalowana w twojej duszy. Twój umysł musi być rozumny aby po katolicku wierzyć.
baran katolicki
Rozumny umysł to taki umysł, którym kieruje duchowy rozum.
Walczyć o prawdę
Wiarę akceptujemy umysłem. Wiara to nie religijne emocje.
5 more comments

POWIEDZIEĆ KOŚCIÓŁ GRZESZY TO ZNACZY CHRYSTUS GRZESZY

Sam tytuł tej książki rozumnego Katolika zniechęca do czytania. Na taki lep nabiorą się tylko nowocześni pseudo katolicy. Nie dziwię się panu Tomaszowi Terlikowskiemu takiej rozwartości na talmudyczny …More
Sam tytuł tej książki rozumnego Katolika zniechęca do czytania. Na taki lep nabiorą się tylko nowocześni pseudo katolicy. Nie dziwię się panu Tomaszowi Terlikowskiemu takiej rozwartości na talmudyczny protestantyzm. Moje zdumienie budzi inna książka o podobnym tytule, którą napisał pan Stanisław Krajski. Dwóch autorów. Pierwszy nowoczesny a drugi konserwatywny. A jednak myślą podobnie twierdząc, że ich umiłowany Kościół Chrystusowy nie tylko jest grzeszny ale również co najgorsze potrafi grzeszyć. Dla mnie to absolutny absurd, który jak widać rozpanoszył się od lewa aż do prawa w Kościele Rzymskokatolickim.
Pan Krajski w tytule swojej niekatolickiej pracy pozwolił sobie na twór pod nawą "polski Kościół". Dwóch popularnych publicystów znanych i czytanych w katolickich kręgach są niebywale zgodni co do takiej bytowości jak "grzeszny Kościół Chrystusowy/Rzymskokatolicki/. Wstydu czy rozumu owi autorzy nie mają?
Walczyć o prawdę
Należy rozróżnić obecnie Kościół jako jego administrację z Watykanem jako centrum oraz Kościół jako Mistyczne Ciało Chrystusa z jego sakramentami i …More
Należy rozróżnić obecnie Kościół jako jego administrację z Watykanem jako centrum oraz Kościół jako Mistyczne Ciało Chrystusa z jego sakramentami i silną, niezmienną wiarą. Do SWII była to jedność.
Obecnie, szczególnie za Franciszka są to dwa niewspółmierne obok siebie organizmy, przy czym Kościół jako administracja z Franciszkiem i z Watykanem w tle błogosławi pary sodomickie jako związki osób tej samej płci, czyli kamufluje grzech, co odrzucają zasady wiary i Boże przykazania.
baran katolicki
Czy nienawrócony Judasz/grzesznik/ ma swoje miejsce w Kościele Chrystusowym?
24 more comments

SAMI SWOI oraz NIE MA MOCNYCH.

PROTEST KATOLIKÓW na Dni Antychrysta w Kościele w Polsce ! Warto czy nie warto tak protestować. Moim zdaniem warto.More
PROTEST KATOLIKÓW na Dni Antychrysta w Kościele w Polsce !
Warto czy nie warto tak protestować. Moim zdaniem warto.
Norah Sarah shares this
Jolanta Ziolkowska
to taka mowa trawa sianokosy
7 more comments

GDZIE DIABEŁ NIE MOŻE TO BABĘ POŚLE

Bp Paulina Hławiczka-Trotman konskrowana na biskupkę brytyjskich luteran Proszę zobaczyć jak tutaj ktoś ordynarnie napisał. Patrick McKinney, orydynariusz Kościoła rzymskokatolickiego. Za kogo te gady …More
Bp Paulina Hławiczka-Trotman konskrowana na biskupkę brytyjskich luteran
Proszę zobaczyć jak tutaj ktoś ordynarnie napisał. Patrick McKinney, orydynariusz Kościoła rzymskokatolickiego. Za kogo te gady się uważają?
baran katolicki
Mimo wszystko jestem gotów ucałować na kolanach biskupi/sakramentalny/ pierścień Eminencji z łaski Bożej.
baran katolicki
leż trzeba mieć w sobie tupetu aby pójść z oficjalną wizytą jako biskup Kościoła rzymskokatolickiego do sekty luterańskiej i tam gratulować grzesznej …More
leż trzeba mieć w sobie tupetu aby pójść z oficjalną wizytą jako biskup Kościoła rzymskokatolickiego do sekty luterańskiej i tam gratulować grzesznej kobiecie jej grzechu? Dziwimy się, że Franciszek oczekuje oby księża błogosławili pary homoseksualne a tutaj mamy coś o wiele gorszego. Czy nie wstyd temu biskupowi tak się upodlić przed sekciarzami ?
5 more comments

TALMUDYCZNA CHANUKIJA JAK KOŃ TROJAŃSKI

18 grudnia 2006 r. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Lech Kaczyński przyjął w Pałacu Prezydenckim przedstawicieli Europejskiego Kongresu Żydów. Delegacja, na czele z Prezydentem Kongresu Pierre’m …More
18 grudnia 2006 r. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Lech Kaczyński przyjął w Pałacu Prezydenckim przedstawicieli Europejskiego Kongresu Żydów. Delegacja, na czele z Prezydentem Kongresu Pierre’m Besnainou, omówiła z Prezydentem RP bieżącą sytuację międzynarodową, a zwłaszcza niepokojący wzrost roli Iranu na Bliskim Wschodzie. Prezydent Kaczyński, odnosząc się do sytuacji w tym regionie stwierdził, że Polska jest zainteresowana pokojem w tym regionie. Członkowie delegacji wyrazili uznanie dla polityki Prezydenta w tym kierunku i podkreślili pozytywną rolę Polski w ogólnoeuropejskim dyskursie na temat Izraela i stosunków z narodem żydowskim.
W drugiej części spotkania, po raz pierwszy w historii polskich Żydów w Pałacu Prezydenckim odbyła się ceremonia zapalenia świeczek chanukowych w obecności Prezydenta RP.Na spotkaniu obecni byli również: Podsekretarz Stanu w KPRP Ewa Junczyk-Ziomecka, Naczelny Rabin Polski Michael Schudrich, Przewodniczący Chabad Lubavitch w Polsce Rabin Shalom …More
wacula25wp.pl
baran katolicki- A mylisz się jeżeli myślisz że kościół katolicki ma stać w starym nienaruszonym stanie itd ]==A piękny obraz ekumenii chrześcijaństwa …More
baran katolicki- A mylisz się jeżeli myślisz że kościół katolicki ma stać w starym nienaruszonym stanie itd ]==A piękny obraz ekumenii chrześcijaństwa i ruch w obrębie chrześcijaństwa dążący do przywrócenia pierwotnej jedności pomiędzy rozlicznymi wyznaniami chrześcijańskimi w ramach dzielenia się chlebem z ubogimi i jednego, świętego, powszechnego i apostolskiego Kościoła . Głównym narzędziem ekumenizmu jest WIARA i dialog z innymi wierzących w BOGA Mój drogi zachowujesz się jak w ewangelii apostoł Piotr -[ Lecz O Chrystus odwrócił się i rzekł do Piotra: Zejdź Mi z oczu, szatanie! Jesteś Mi zawadą, bo nie myślisz o tym, co Boże, ale o tym, co ludzkie.] TO JEST MISJA NAMIESTNIKA CHRYSTUSA Papieża stolicy apostolskiej w Watykanie KK -EKUMENIZM -...CZY pojąłeś .
baran katolicki
Chanukowi towarzysze. Jan Paweł II z rabinem Rzymu Elio Toafem
13 more comments

Najpierw WIARA, za nią NADZIEJA i wtedy dopiero MIŁOŚĆ

Dzisiaj doczekaliśmy czasów kiedy to odwrócono nam porządek rzeczy ustanowiony przez Pana Boga. Wyjaśnię po krótce o co chodzi. Pan Bóg działa na człowieka trzema cnotami boskimi. Są to najpierw …More
Dzisiaj doczekaliśmy czasów kiedy to odwrócono nam porządek rzeczy ustanowiony przez Pana Boga. Wyjaśnię po krótce o co chodzi. Pan Bóg działa na człowieka trzema cnotami boskimi. Są to najpierw cnota wiary. Później cnota nadziei a dopiero jako trzecia cnota kulminacyjna, cnota miłości. Wszystkie cnoty boskie mają konkretne zadanie i konkretny adres w duszy człowieka. Wiara posłana jest do rozumu. Nadzieja do pamięci a miłość do wolnej woli. Boże cnoty są jakości duchowej i dlatego wymagają duchowego odbioru/duchowych zmysłów/. Najpierw musisz uwierzyć w swoim rozumie. Gdy uwierzysz to musisz posiąść nadzieję w swojej pamięci i dopiero wtedy kiedy będziesz Katolikiem wierzącym i Katolikiem, który ma nadzieję możesz sięgać swoją wolną wolą po boską cnotę miłości. Taka jest kolej rzeczy. Niestety dzisiaj wmawia się nam, że spotkanie z Panem Bogiem zaczyna się od miłości. To protestancki przewrót mający na celu zniszczyć wszelkie przejawy katolickiej duchowości.
baran katolicki
Czy potrafisz miłować bezwarunkowo to znaczy bez wiary i nadziei w jego nawrócenie? Czy Franciszka miłowanie grzesznika takim jaki jest w swoim grzechu …More
Czy potrafisz miłować bezwarunkowo to znaczy bez wiary i nadziei w jego nawrócenie? Czy Franciszka miłowanie grzesznika takim jaki jest w swoim grzechu ma jakikolwiek sens?
baran katolicki
Nie daj sobie wmówić, że twoje miłowanie bez wiary i nadziei ma katolicki sens. Protestantom wystarczą zmysły cielesne ale nam katolikom konieczne …More
Nie daj sobie wmówić, że twoje miłowanie bez wiary i nadziei ma katolicki sens. Protestantom wystarczą zmysły cielesne ale nam katolikom konieczne jest uaktywnienie zmysłów duchowych takich jak rozum, pamięć i wolna wola.
8 more comments

TAKICH KAPŁANÓW NAM DZISIAJ KONIECZNIE POTRZEBA.

google.com/search?q=Tadeusz+Guz+2024&client=opera&hs=pOy&sca_ Proszę posłuchać bez jakichkolwiek uprzedzeń tego co mówi Ksiądz Tadeusz Guz. Niknie tutaj podział przedsoborowia i posoborowia. Mówi …More
google.com/search?q=Tadeusz+Guz+2024&client=opera&hs=pOy&sca_
Proszę posłuchać bez jakichkolwiek uprzedzeń tego co mówi Ksiądz Tadeusz Guz. Niknie tutaj podział przedsoborowia i posoborowia. Mówi realnie, naukowo i rzetelnie jak jest z państwem polskim i Kościołem w Polsce.
baran katolicki
"Trzeba nam wszystko uczynić żeby Polska była Boża".
V.R.S.
"Niknie tutaj podział przedsoborowia i posoborowia" --- Nic nie niknie dopóki ks. Guz odprawia ryt Kościoła "Nowego Adwentu" zwanego też (przez JPII …More
"Niknie tutaj podział przedsoborowia i posoborowia"
---
Nic nie niknie dopóki ks. Guz odprawia ryt Kościoła "Nowego Adwentu" zwanego też (przez JPII m.in.) "Kościołem Posoborowym".
A co do "podłożenia heretyckiej teologii" (nouvelle theologie) to właśnie jest wyznacznikiem posoborowej rewolucji, dla której Deklarację Praw Człowieka i Obywatela stanowią takie dokumenty jak Gaudium et spes, Lumen Gentium, Unitatis redintegratio, Dignitatis humanae czy Nostra Aetate - podstawa późniejszej rewolucji liturgicznej Pawła VI, rewolucji doktrynalnej Jana Pawła II oraz dzisiejszych fikołków w typie Evangelii Gaudium (co dziwne "konserwatywni" krytycy Franciszka jakoś milczą o tym dokumencie, w którym napisano m.in. że Kościół [posoborowy] ubogaca się wartościami judaizmu rabinicznego), czy Amoris Laetitia, tudzież deklaracji z Abu Zabi. Bez ww. dokumentów punktów zaczepienia by nie było - widać to choćby po tym jak "Kościół Posoborowy" uwielbia się "samocytować" i rzadko sięga po dokumenty …More
37 more comments